To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-21
Ogłoszenie nr 510067902-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.
Gmina Miasto Nowy Targ: Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522828-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Nowy Targ, Krajowy numer identyfikacyjny 52395600000000,
ul. ul. Krzywa
1,
34-400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 611 244, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks
182 662 312.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia, 2) przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych wraz z ich regulacją, 3) wymiany źródeł światła i zabezpieczeń wraz z gniazdami, 4) wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów sterowania oświetleniem, 5) naprawę uszkodzonych kabli i przewodów w słupach, podwieszanie zerwanych przewodów, 6) wymianę elementów stanowiących wyposażenie opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, 7) wymianę lub naprawę uszkodzonych drzwiczek i wnęk latarń, 8) dyspozycyjność w celu natychmiastowej naprawy i usuwania awarii urządzeń oświetlenia stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa, 9) wykonywanie pomiarów wymaganych odpowiednimi przepisami, w tym m.in. skuteczności ochrony od porażeń, uziemień, izolacji kabli i przewodów, 10) właściwe zabezpieczenie antykorozyjne elementów instalacji oświetleniowej, 11) czyszczenie odbłyśników i całych opraw z brudu i kurzu, 12) oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego urządzeń oświetleniowych, 13) okresową kontrolę stanu oświetlenia przeprowadzaną wspólnie z zamawiającym, 14) świąteczną dekorację świetlną miast, 15) wymianę słupów skorodowanych, 16) wymianę szafy rozdzielczo-sterowniczej, 17) wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia a niemożliwych do przewidzenia wcześniej. 3. Planowany zakres dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia w okresie obowiązywania umowy: L.p. Rodzaj usługi Przewidywana ilość jednostek w roku a b c 1. Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej 4 szt. 2. Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej 4 szt. 3. Demontaż oprawy oświetleniowej 6 szt. 4. Montaż zdemontowanej oprawy 7 szt. 5. Montaż gniazda jednofazowego na słupie 5 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia zakresu dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych, bez konsekwencji ze strony kar umownych. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1/ ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczne funkcjonowanie oświetlenia ulicznego, 2/ zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, określonych w kalendarzu świeceń, o ile zamawiający nie postanowi inaczej, 3/ utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, zgodnie z zaleceniami producentów opraw, gruntowne mycie opraw minimum po 50 % ogólnej liczby opraw w ciągu roku, głównie w centrum miasta, harmonogram mycia opraw musi być uzgodniony z zamawiającym, 4/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnień, 5/ utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, 6/ utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.: a) pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci; ewentualne ubytki uzupełniane drzwiczkami i pokrywami, b) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i jednolity typ i kolor źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania; 7/ metalowe części urządzeń i słupów bez śladów korozji, ubytków farby i w jednolitym kolorze, 8/ utrzymanie zamkniętych, oznakowanych i zabezpieczonych przed dostępem osób postronnych wnęk słupowych i szaf rozdzielczo - sterowniczych, 9/ prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci, 10/ fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w telefon, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach, 11/ prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi pracami oraz wymaganej przepisami, 12/ bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od służb komunalnych i mieszkańców; czas ich likwidacji określa się następująco: a) awarie w wyniku których nieczynne są całe obwody świecenia na ulicach miasta muszą być usuwane niezwłocznie, nie później niż 12 godzin po ich zgłoszeniu, b) awarie pojedynczych opraw na głównych ulicach miasta (powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz centrum miasta) - do 48 godzin, c) awarie pojedynczych opraw poza głównymi ciągami komunikacyjnymi bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu tygodnia od zgłoszenia, 13/ niezwłoczna likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki podziału sieci, zdewastowana wnęka słupowa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.) 14/ wykonywanie przeglądów i pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji elektrycznego oświetlenia zewnętrznego, 15/ zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia, 16/ w przypadku awarii napowietrznej sieci oświetleniowej bądź zasilania szafy oświetleniowej, nie należącej do zamawiającego, natychmiastowe powiadomienie pogotowia dystrybutora energii elektrycznej i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii, 17/ uczestniczenie w odbiorach inwestycji prowadzonych na sieci oświetleniowej; nowe urządzenia włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu przekazania, 18/ dokonywanie na własny koszt wszelkich uzgodnień i uzyskiwanie zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 19/ wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach, 20/ zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń podstawowych elementów (słupy, wysięgniki, oprawy, szafki rozdzielczo - sterownicze, kable ziemne i linie napowietrzne), 21/ zgłaszanie zamawiającemu lub policji dewastacji urządzeń oświetlenia, 22/ porządkowanie terenu natychmiast po usunięciu awarii lub dokonanej naprawie, 23/ montowanie na słupach oświetleniowych elementów dekoracji świątecznej miasta i jej demontowanie oraz naprawa elementów dekoracji (materiały dostarcza zamawiający), zestawienie elementów załącznik nr 16 24/ wykonywanie dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia, zleconych przez zamawiającego w ramach umowy, w szczególności: a/ wymiana bądź naprawa uszkodzonych kabli, b/ prostowanie pochylonych słupów, c/ naprawa słupów, opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, które zostały zdewastowane bądź zniszczone w wyniku zdarzenia losowego, d/ demontaż opraw, które są zbędne, e/ montaż opraw na słupach, f/ wymiana skorodowanych słupów. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie. 6. W przypadku realizacji przedmiotu umowy przez wykonawcę w taki sposób, że powoduje to zagrożenie bezpieczeństwa publicznego lub zagrożenie dla stanu technicznego oświetlenia ulicznego, albo w przypadku nie usunięcia awarii lub usterki w terminach określonych w ofercie, po bezskutecznym wezwaniu wykonawcy do usunięcia zagrożenia lub usterki, zamawiający może powierzyć wykonanie prac mających na celu zlikwidowanie tych zagrożeń lub usterek innemu podmiotowi. Koszt tych prac ponosi wykonawca. Zamawiający potrąci koszt tych prac z należnego wykonawcy wynagrodzenia na co wykonawca wyraża zgodę. 7. Urządzenia i sieci oświetleniowe stanowią własność zamawiającego, dotyczy to także wyposażenia wymienionego lub uzupełnionego przez wykonawcę w trakcie trwania umowy. 8. Zamawiający informuje: 1) ilość punktów świetlnych bez gwarancji - 2 800 szt. 2) ilość punktów świetlnych na gwarancji - 296 szt. 3) szczegółowy wykaz sieci i urządzeń oświetlenia zawierają załączniki nr 14 i 15 4) w okresie obowiązywania umowy ilość punktów świetlnych może ulec zmianie 9. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji, 2) wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa funkcjonowania sieci i urządzeń elektrycznych. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca, 3) wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków z tytułu prowadzonej działalności, 4) w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem "lub równoważne" albo "nie gorsze niż". Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji usługi urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
326729.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Biel-Habieda Firma Handlowo-Usługowa "AGMAR"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
243620.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego
- Dostawa 3 agregatów prądotwórczych o mocy minimalnej 50 kW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa wyposażenia pożarniczego na potrzeby Gminy Nowy Targ
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." polegających na przeprowadzeniu zajęć ze specjalistami (...) - 7 Części
- Dostawa - doposażenie, uzupełnienie sprzętu i odzieży ratowniczej dla KP PSP Nowy Targ
- Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony na potrzeby wykonywania zadań Grupy Patrolowo-Remontowej PZD
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Szklarska Poręba w 2026 r.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
- "Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w latach 2026-2028
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





