eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SPZZOZ W WYSZKOWIE"- ETAP II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-20

Ogłoszenie nr 510067003-N-2020 z dnia 20-04-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SPZZOZ W WYSZKOWIE"- ETAP II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w budynkach publicznych i sektorze mieszkaniowym. Poprawa efektywności energetycznej oraz ograniczanie niskiej emisji w SPZZPZ w Wyszkowie" współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IV: Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510015-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30872600000000, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 743 76 11, e-mail kancelaria@szpitalwyszkow.pl, faks 297 437 605.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwyszkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SPZZOZ W WYSZKOWIE"- ETAP II.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DEZ/Z/341/ZP- 7/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest "Termomodernizacja budynków SPZZOZ w Wyszkowie"- ETAP II. Zadanie obejmuje termomodernizację wraz z wykorzystaniem OZE i wymianą oświetlenia na energooszczędne, budynku głównego, budynku przychodni przyszpitalnej, łącznika szpitala oraz zespołu budynków leczniczo - usługowych, w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE, nr: RPMA.04.02.00-14-a908/18 pt. "WSPIERANIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ, INTELIGENTNEGO ZARZĄDZANIA ENERGIĄ I WYKORZYSTYWANIA ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W BUDYNKACH PUBLICZNYCH I SEKTORZE MIESZKANIOWYM. POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ ORAZ OGRANICZANIE NISKIEJ EMISJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE". Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : I. Termomodernizację budynku Głównego Szpitala kwalifikowalne, w tym: 1) modernizacja instalacji c.o. 2) ocieplenie stropodachu 3) wymiana okien 4) wymiana drzwi 5) ocieplenie ścian przy gruncie 6) ocieplenie ścian zewnętrznych II. Termomodernizację Budynku Przychodni niekwalifikowalne, w tym: 1) modernizacja instalacji c.o. 2) wymiana okien 3) wymiana drzwi 4) ocieplenie stropodachu 5) ocieplenie ścian zewnętrznych 6) ocieplenie ścian zewnętrznych SOR 7) ocieplenie ścian przy gruncie III. Termomodernizację budynku Pawilon, w tym: 1) wymiana okien 2) ocieplenie ścian zewnętrznych 3) ocieplenie ścian przy gruncie, IV. Termomodernizację budynku Poradni (Zespół Budynków) niekwalifikowalne: 1) ocieplenie stropu poddasza 2) wymiana okien 3) wymiana drzwi 4) instalacja ciepłej wody użytkowej 5) ocieplenie ścian zewnętrznych a 6) ocieplenie ścian zewnętrznych b 7) ocieplenie ścian zewnętrznych c V. Ułożenie sieci cieplnej w gruncie VI. Fotowoltaika i oświetlenie budynku Głównego Szpitala VII Fotowoltaika i oświetlenie budynku Przychodni

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45320000-6, 45321000-3, 45324000-4, 45421100-5, 45261320-3, 45453100-8, 45233260-9, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 09323000-9, 45232430-5, 09331200-0, 45261215-4, 45261100-5, 45261210-9, 45311100-1, 45311200-2, 45400000-1, 31520000-7, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przez termin wykonania zamówienia należy rozumieć całkowite zakończenie robót i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie oraz ich bezusterkowego odbioru końcowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5084699.89
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU IRMA Ireneusz Załęski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 130
Kod pocztowy: 04-438
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6254180.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5808443.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8062640.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.