To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-16
Ogłoszenie nr 510065176-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.
Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem: Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513070-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540033888-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, Krajowy numer identyfikacyjny 63086314700000,
ul. ul. Krysiewicza
7/8,
61-825
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48618506200, e-mail
zampub@szoz.pl, faks
+48618529806.
Adres strony internetowej (url): www.szoz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ADZP-381-07/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zamówienia częściowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 a, 3 b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług całodobowego transport sanitarnego typu T |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
264600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
277120.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług transportu sanitarnego z kierowcą i zespołu transportu sanitarnego w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HCT GROUP Oliwia Manthey
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27999.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i wykonanie systemu automatyzacji miejsc parkingowych w kampusie Kolegium Cieszkowskich - drugi etap inwestycji ,,Przebudowa dróg Kampus Cieszkowskich"
- AD/ZP/73/2025 dostawa 2200 licencji na oprogramowanie zabezpieczające na okres 3 lat dla Politechniki Poznańskiej
- Remont balkonu od strony ul. Kościuszki w gmachu Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Wymiana nawierzchni chodnika w ul. Gajowej w Poznaniu - na odcinku od ul. Zwierzynieckiej do ul. Sienkiewicza
- Naprawa drewnianego ciągu komunikacyjnego (kładki komunikacyjnej) znajdującej się na torfowisku na terenie stacji badawczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Rzecinie
- Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Śwadczenie usług w zakresie przewozu i dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewei i SP w Przebrodzie
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- II Półrocze -Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów w podziale na 4 części
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Legionowo do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.
- TP 58/25 - Świadczenie usługi "Transport mieszanin żywieniowych dla pacjentów żywionych dojelitowo i pozajelitowo w warunkach domowych II"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.