eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1277R Kamień-Łowisko-Wola Zarczycka realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-03

Ogłoszenie nr 510064513-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.

Powiat Rzeszowski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1277R Kamień-Łowisko-Wola Zarczycka realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518847-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Rzeszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 69058141300000, ul. ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 671 463, e-mail zampubliczne@powiat.rzeszow.pl, faks 178 671 964.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1277R Kamień-Łowisko-Wola Zarczycka realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP-5-DZP/373/RPO/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OPIS i ZAKRES ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotowy Projekt jest realizowany w formule "zaprojektuj i wybuduj" i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 2. Zakres zamówienia. 2.1. W ramach świadczonej Usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania obowiązków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane, przy wykorzystaniu m.in. uprawnień przewidzianych tą ustawą, obowiązków i czynności określonych w umowie, a także w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Programie Funkcjonalno - Użytkowym. W ramach świadczonej Usługi Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) reprezentowania Zamawiającego na budowie obejmującej roboty realizowane przez Wykonawcy robót (Podwykonawców) przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z Umową o Roboty Budowlane zawartą z Wykonawcą, dokumentacją projektową , uzyskaną decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej (ZRID), obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) zapoznania się z dokumentacją techniczno - prawną, terenem budowy, jego zagospodarowaniem i uzbrojeniem; 3) sprawdzenia wytyczenia przez Wykonawcy robót: trasy, docelowego ukształtowania terenu objętego robotami oraz pozostałych prac w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych i weryfikacja ich zgodności z dokumentacją projektową; 4) organizacji prac związanych z nadzorem w sposób zapewniający brak nieuzasadnionych przerw w realizacji robót przez Wykonawcy robót w celu uniknięcia ewentualnych roszczeń Wykonawcy robót; 5) kontrolowania zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanymi dalej STWiORB), przepisami techniczno - budowlanymi, normami, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o ujawnionych niezgodnościach; 6) udziału w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z robotami realizowanymi przez Wykonawcy robót; 7) wypełniania instrukcji i wskazówek Zamawiającego; 8) informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na realizację Umowy o Roboty Budowlane oraz dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych; 9) uczestniczenia na wezwanie Zamawiającego w naradach koordynacyjnych i technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę; 10) stawiennictwa się na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót na terenie budowy objętym robotami realizowanymi przez Wykonawcy robót lub do siedziby Zamawiającego, 11) obecności na budowie min. jeden raz w tygodniu w czasie trwania robót budowlanych, (obecność należy zgłosić telefonicznie, e-mail lub faksem Zespołowi do Nadzoru) - udokumentowanej w miarę potrzeb wpisami do dziennika budowy; 12) kontroli, zgodnie z zapisami STWiORB; 13) egzekwowania od Wykonawcy robót wymaganych badań i pomiarów; 14) kontrolowania rozliczeń budowy; 15) wstrzymywania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnych z projektem, przepisami BHP i ustaleniami Planu BIOZ; 16) dokonywania analizy i opiniowania przedstawionych przez Wykonawcy robót harmonogramów i uaktualnionych harmonogramów, w celu ich akceptacji przez Zamawiającego; 17) sprawdzenia i zatwierdzenia przedmiaru robót, zatwierdzenia Programów Zapewnienia Jakości, Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) opracowanych przez Wykonawcy robót; 18) weryfikacji dokumentów budowy sporządzonych od początku realizacji umowy z Wykonawcą robót , a w przypadku stwierdzenia w nich nieprawidłowości, żądania od Wykonawcy robót podjęcia działań w celu ich wyeliminowania; 19) prowadzenia wszelkich niezbędnych kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcy robót; 20) akceptowania organizacji, receptur i technologii wykonania robót zgodnie z wymaganiami (STWiORB); 21) akceptowania wszystkich zastosowanych do budowy materiałów pod kątem ich rodzaju, parametrów technicznych, cech; 22) kontrolowania i oceny przedkładanych świadectw jakościowych, aprobat technicznych, deklaracji zgodności oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz w celu wykorzystania w procesie robót budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów; 23) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 24) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub uzyskaną decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej (ZRID); 25) wstrzymywania robót wykonywanych przez Wykonawcy robót w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie robót budowlanych, na okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego do usunięcia jej skutków; 26) kontrolowania ilości i terminowości wykonanych robót budowlanych poprzez: a) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, b) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów robót częściowych zgodnie z zapisami STWiORB; c) sprawdzanie zakresu rzeczowego i ilościowego zrealizowanych robót (udział w obmiarach wykonanych robót, wykonywanie własnych pomiarów kontrolnych) oraz kontrolę wyliczeń kosztów wykonanych robót budowalnych; d) sprawdzanie i potwierdzanie zgodności faktur Wykonawcy robót z dokumentami odbioru oraz dokumentami rozliczeniowymi robót; 27) składania w ciągu 5 dni (w ciągu 3 dni drogą elektroniczną) po zakończeniu każdego miesiąca raportów miesięcznych z postępu robót, w którym należy przedstawić: a) szczegółowy wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym oraz narastająco od początku budowy, b) analizę zgodności postępu robót z harmonogramem robót, c) informację o występujących problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich eliminację lub ograniczenie skutków (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót), d) w przypadku podjęcia czynności nadzoru po rozpoczęciu budowy w pierwszym raporcie należy zawrzeć informację o sprawdzeniu wcześniej sporządzonych dokumentów budowy, e) rozliczenie inwestycji bieżące, narastające oraz planowane a także w miarę potrzeb inne informacje i raporty na wniosek Zamawiającego. Pierwszy raport należy złożyć w ciągu 5 dni (3 dni drogą elektroniczną) po zakończeniu miesiąca następnego po miesiącu, w którym została podpisana umowa z Wykonawcą na pełnienie nadzoru inwestorskiego; 28) uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących Projektu i zawartych w nim rozwiązań; 29) uzgadniania z projektantem sprawującym nadzór autorski i opiniowanie w trakcie realizacji, zmian i uzupełnień dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego lub wnioskami Wykonawcy robót; 30) sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, rozliczenie Umowy o Roboty Budowlane zawartej z Wykonawcą w przypadku jej wypowiedzenia; 31) przyjęcia zgłoszenia Wykonawcy robót o zakończeniu robót i po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej oraz skontrolowaniu i zaakceptowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru końcowego, opracowanie pisemnej oceny jakości robót (wraz z uzasadnieniem); 32) sprawdzenia gotowości obiektów oraz dokumentów do odbioru końcowego, udziału w odbiorze ostatecznym robót, przeprowadzeniu kontroli wykonanych robót zgodnie z zapisami STWiORB; 33) sporządzania dokumentacji fotograficznej terenu w trakcie budowy (co najmniej raz na dwa tygodnie ), z odbiorów robót oraz robót zanikających (wraz z opisem) i przekazania Zamawiającemu w formie elektronicznej, (przy czym zdjęcia te winny być ujęte w porządku chronologicznym i pogrupowane w folderach odpowiadających danemu miesiącowi kalendarzowemu); 34) weryfikacja zgodności wprowadzonej organizacji ruchu na czas robót z zatwierdzonym Projektem czasowej organizacji ruchu; 35) kontrolowania zabezpieczenia przez Wykonawcy robót placu budowy w okresie zimowym oraz w przypadku rozwiązania umowy; 36) przeprowadzania kontroli uporządkowania terenów przyległych do budowy i dowiązania elementów drogi do terenów przyległych; 37) nadzoru nad poprawnością sporządzonych przez Wykonawcy robót dokumentów, niezbędnych do wprowadzenia wszelkich zmian w zakresie robót w stosunku do Projektu budowlanego; 38) wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, wymaganych przez Zamawiającego; 39) rozpatrywania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania inwestycyjnego i rozwiązywania problemów z tym związanych, współpracy z władzami lokalnymi i miejscową ludnością; 40) realizacji wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez Zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej i terminowej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest wypełniania w/w obowiązków określonych i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach swoich kompetencji. 2.2. Opis i charakter zadania, nad którym sprawowany będzie nadzór: 1). Roboty drogowe: o Rozbudowa drogi powiatowej w istniejącym przebiegu; o Budowa nowej nawierzchni jezdni na ciągu głównym; o Budowa, rozbudowa i przebudowa skrzyżowań z drogami przecinającymi; o Budowa i przebudowa chodników; o Przebudowa/budowa przejść dla pieszych; o Budowa/przebudowa zjazdów publicznych i indywidualnych zapewniających dostęp do terenów przyległych; o Wzmocnienie istniejących nawierzchni jezdni (w przypadku konieczności); o Budowa peronów na przystankach komunikacyjnych w lokalizacjach wynikających z uzgodnień na etapie prac projektowych oraz w lokalizacji istniejących przystanków komunikacyjnych; o Przebudowa i budowa odwodnienia drogi wraz z rozwiązaniem odprowadzenia wód opadowo-roztopowych z korpusu drogi i terenu przyległego; o Budowa kanału technologicznego (w przypadku konieczności); o Budowa/przebudowa urządzeń technicznych drogi; o Budowa elementów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji administracyjnych. 2). Obiekty inżynierskie: o Przebudowa/budowa przepustów; 3). Kanalizacja deszczowa: o Przebudowa i budowa sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych z projektowanej drogi do istniejących kanalizacji deszczowych, zlokalizowanych przy projektowanej inwestycji na warunkach, uzyskanych na etapie projektu budowlanego od gestorów sieci lub naturalnych cieków wodnych - na warunkach uzyskanych od Zarządcy cieku i/lub właściciela nieruchomości. 4). Zieleń: o Wycinka istniejącej zieleni w niezbędnym zakresie; 5). Urządzenia ochrony środowiska: o Budowa elementów ochrony akustycznej, jeśli konieczność ich budowy będzie wynikać z uzyskanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; o Budowa urządzeń oczyszczających ścieki drogowe przed wprowadzeniem do odbiorników, jeśli konieczność ich budowy będzie wynikać z uzyskanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i/lub pozwolenia wodno-prawnego. 6). Urządzenia bezpieczeństwa ruchu wynikające z zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu: o Bariery ochronne; o Balustrady i wygrodzenia dla pieszych. 7). Elementy oznakowania pionowego i poziomego 8). Oświetlenie: o Przebudowa istniejącego oświetlenia w niezbędnym zakresie. 9). Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej: o Przebudowa urządzeń infrastruktury technicznej (w tym linii i kabli energetycznych, linii i kabli teletechnicznych i teleinformatycznych, wodociągów, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazociągów, rowów melioracyjnych w zakresie wynikającym z konieczności usunięcia kolizji z drogą lub potrzeby obsługi urządzeń towarzyszących drodze). 10). Rozbiórki: o Elementów dróg i ulic, o Elementów sieci uzbrojenia terenu, o Elementów małej architektury oraz ogrodzeń, bram i furtek, o Innych elementów kolidujących z inwestycją. II. PODWYKONAWSTWO. 1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia wskazanych w części II.4) cz. I ust. 2 pkt 1-2; 4-32 i 34-40, a w szczególności wszystkich obowiązków jakie spoczywają na Inspektorze nadzoru inwestorskiego zwanego dalej Inspektorem nadzoru, wynikających z Prawa budowlanego. 2. Części zamówienia wskazane w części II.4) cz. I ust. 2 pkt 3 i pkt 33 Wykonawca może powierzyć podwykonawcom. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. III. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę - usługa nadzoru na realizacją robót budowlanych świadczona będzie przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone w części III.1.3) ust. 1 pkt 1.1. Wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH "AN-FRANK" Franciszek Cyganik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 1A/20
Kod pocztowy: 35-328
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205902.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.