To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-29
Ogłoszenie nr 510061797-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Usługi w zakresie transportu medycznego i sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi.Numer sprawy: SPZOZ -ZP/2/24/242 /1 /2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507182-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000,
ul. Szpitalna
16,
98-300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 406 800, e-mail
sekretariat@szpital-wielun.pl, faks
438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie transportu medycznego i sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi.Numer sprawy: SPZOZ -ZP/2/24/242 /1 /2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie transportu medycznego i sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi realizowane dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu. 2. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (pakiety): Pakiet nr 1 -Transport medyczny całodobowy wraz z opieką nad pacjentem z podziałem na: transport z lekarzem oraz transport z ratownikiem medycznym. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na 12 miesięcy: 100 000 km. Pakiet nr 2 - Transport sanitarny całodobowy pacjentów oraz personelu medycznego. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na 12 miesięcy: 90 000 km. Pakiet nr 3 - Transport krwi. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na 12 miesięcy: 40 000 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego w zakresie poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający informuje, że zapotrzebowanie na usługi określone w niniejszej SIWZ jest szacunkowe, rzeczywista ilość zleconych usług będzie uzależniona od ilości aktualnego zapotrzebowania na transport. W przypadku rozwiązania umowy po okresie na jaki została zawarta, z jednoczesnym brakiem zrealizowania szacunkowej ilości usług, Zamawiający nie zostanie obciążony związanymi z tym kosztami lub roszczeniami Wykonawcy. 4. Oferty złożone na poszczególne części zamówienia (pakiety) muszą odpowiadać treści niniejszej SIWZ wraz załącznikami i spełniać wszystkie zawarte w nich wymagania Zamawiającego. 5. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia dokładnie określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 7. Kierujący wszystkimi pojazdami służącymi do realizacji usług muszą legitymować się kwalifikacjami zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami oraz wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi, uprawnieniami do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualne orzeczenie psychologiczne wydane przez uprawnionego psychologa w zakresie psychologii transportu o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy oraz prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, posiadać aktualną pracowniczą książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. 8. Zgodnie z wymogiem ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych pojazdy realizujące transport medyczny i sanitarny ( dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2), muszą spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Aktualnie obowiązującą w tym zakresie normą jest Polska Norma EN 1789:2008. Powyższa norma określa wymagania dotyczące konstrukcji, badania, osiągów i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu i sprawowania opieki nad pacjentami. Stosuje się do ambulansów drogowych, w których istnieje możliwość transportu na noszach przynajmniej jednej osoby. Wymagania określono dla następujących kategorii ambulansów drogowych: ambulans do transportu pacjentów ( typy A1 i A2) ambulans ratunkowy ( typ B) i ruchoma jednostka intensywnej opieki ( typ C). 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pojazdów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej do realizacji usług transportowych pod kątem spełniania przez oferowane ambulanse i pozostałe pojazdy wymagań opisanych w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej. Na każdym etapie postępowania przed wyborem oferty a także przed podpisaniem umowy lub przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usług, na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia zgłoszonych do przetargu pojazdów celem przeprowadzenia kontroli zgodności z określonymi dla poszczególnych pojazdów wymaganiami. Miejsce i termin podstawienia pojazdów Zamawiający określi w żądaniu, a Wykonawca dostosuje się do wezwania pod rygorem konsekwencji proceduralnych w postaci odrzucenia jego oferty lub rozwiązania zawartej już umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli względem każdej złożonej w przetargu oferty, z tym, że przed wyborem oferty, w przypadku podjęcia takiej decyzji, żądanie zostanie skierowane do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. W sytuacji, gdy pierwszy wezwany przez Zamawiającego Wykonawca nie wykaże, że oferowane przez niego pojazdy spełniają wymagania określone w SIWZ, żądanie podstawienia pojazdów może być skierowane do następnego Wykonawcy, którego oferta jako kolejna została najwyżej oceniona.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
630000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "BOMED" Bożena Bąk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
650000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TM Paulina Jasińska,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AMPERA Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup samochodu elektrycznego oraz zakup stacji ładowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Organizacja wydarzeń promocyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r."
- "ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług transportu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy miejskiej Przeworsk do placówek oświatowych wraz z opieką podczas przewozu w 2026 roku z podziałem na części
- Transport krwi i preparatów krwiopochodnych.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





