eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki › Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-28

Ogłoszenie nr 510060185-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.

Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020: Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach przedsięwzięcia zidentyfikowanego do wdrożenia w trybie pozakonkursowym w ramach: osi priorytetowej: 6. Kultura i dziedzictwo, działania: 6.2. Dziedzictwo naturalne ,poddziałania: 6.2.3 Efektywne wykorzystanie zasobów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach projektów: * "Mazurska Pętla Rowerowa -I Północno-Wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0049/17-00 * "Mazurska Pętla Rowerowa - Etap II Południowo-Wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0051/17-00 * "Mazurska Pętla Rowerowa - Etap III Zachodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0048/17-00. * "Mazurska Pętla Rowerowa - Etap IV Północny Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0050/17-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516371-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540036460 - N - 2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020, Krajowy numer identyfikacyjny 36122298500000, ul. Kolejowa 6, 11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 608411847, e-mail pk.czacharowski@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (url): www.7cudowmazur.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WJM.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV. 2) Nadzór autorski sprawowany będzie na następującymi 4 etapami inwestycji: a) Etap I - Północno-wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Sterławki Małe - Doba - Radzieje -Perkunowo - Giżycko - Wilkasy - Bogaczewo - Kanał Kula - Rydzewo - Marcinowa Wola. W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 3 kontrakty na roboty budowlane. b) Etap II - Południowo-wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: - Cierzpięty - Okartowo - Karwik - Pisz - Wiartel - Karwica - Krzyże - Ruciane-Nida - Iznota. W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 4 kontrakty na roboty budowlane c) Etap III - Zachodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Mikołajki - Stare Sady - Jora Wielka -Notyst- Ryn/Pętla Mrągowska: Jora Wielka - Użranki - Kosewo - Mrągowo - Młynowo - Ryn - Orło. W ramach powyższego etapu zostaną zawarty 1 kontrakt na roboty budowlane d) Etap IV - Północny Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Przystań/Mamerki - Węgorzewo - Ogonki - Pozezdrze, W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 2 kontrakty na roboty budowlane. 3) Ogólny zakres obowiązków wykonawcy w trakcie budowy: a) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez uprawnionych projektantów we wszystkich branżach, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, b) Nadzór autorski będzie pełniony do zakończenia i odbioru robót budowlanych oraz uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub innego równoważnego dokumentu, na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu (IK), przy czym wezwanie IK powinno być przekazane pisemnie albo za pomocą e-maila. Powiadomienie powinno nastąpić z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, a w sytuacji pilnej z jednodniowym. c) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych w umowie warunkach, a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu. d) Nadzór autorski, pełniony będzie zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 1, art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ), zwanej dalej Pra. Bud. oraz będzie obejmował w szczególności: ? czuwanie nad zgodnością realizacji inwestycji z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych ? pobyt na budowie na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu, Szacuję się, iż minimalna ilość pobytów osób pełniących nadzór autorski wynosić będzie ok 20 pobytów na gminę i partnerów inwestorskich. Nie wyklucza się mniejszej lub większej ilości pobytów. ? wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań zgłoszonych przez Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu lub Wykonawcę robót budowlanych, ? uzgadnianie z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą inwestycji możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, innych rozwiązań technicznych i użytkowych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, ? udział na wezwanie Zamawiającego w naradach budowy; ? Uzgadnianie z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, urządzeń, konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej. ? Opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej; ? Wprowadzanie rozwiązań zamiennych oraz ich kwalifikacja wprowadzanych rozwiązań zamiennych w świetle Pra. Bud. W przypadku konieczności opracowania dokumentacji wymagającej zmiany pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, Wykonawca będzie uczestniczył w postępowaniu administracyjnym, w tym w szczególności związanym z ze zmianą pozwolenia na budowę, zgłoszenia lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamiennych dokumentacji, na wniosek Inżyniera Kontraktu, w terminie 5 dni roboczych od dnia jego przekazania. Zamawiający lub Inżynier Kontraktu w zależności od skomplikowania projektu może skrócić lub wydłużyć termin. ? Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie do korekty istotnych lub nieistotnych błędów projektowych bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. e) W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dodatkowo dokona: ? dostosowania obecnej dokumentacji projektowej do warunków przetargowych zgodnie z podziałem na następujący asortyment robót: * stała organizacja ruchu z podziałem na gminy * wykonanie Miejsc Odpoczynku Rowerzystów (MOR) i Wież Widokowych, z podziałem na gminy * wykonanie remontu nawierzchni istniejących dróg gruntowych i szutrowych z wydzieloną ścieżka rowerową z podziałem na gminy * budowa ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej z podziałem na gminy ? przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej w zakresie m.in.: * scalenie i weryfikację kompletności kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz ich ewentualne uzupełnienie * przygotowanie orientacji dla poszczególnych asortymentów * aktualizacja opisów technicznych dla poszczególnych asortymentów robót * czynności mające na celu segregację wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji projektowej poprzez dostosowanie jej do asortymentów robót w formie i układzie uzgodnionej z Inżynierem Kontraktu ? wykonania aneksów dotyczących dokumentacji projektowej w zakresie: * rezygnacji z obrzeży wraz z analizą możliwości realizacji w terenie * zmiany kruszywa z C90/3 na C50/3 w podbudowie ścieżek rowerowych i ciągach pieszo rowerowych oraz zmiany kruszywa z C90/3 na kruszywo C50/3 jako nawierzchni dróg szutrowych * dopuszczenia wykonywania stabilizacji gruntu spoiwami hydraulicznymi wykonywanymi na miejscu w przypadku, gdy nie uda się zapewnić nośności wykonując projektowaną stabilizację cementem. * wynikającym ze zmiany nawierzchni z kostki brukowej na nawierzchnię bitumiczną * naniesienia zmian w kosztorysach inwestorskich, przedmiarach wynikających z powyższych zmian;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71340000-3


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71310000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Etap II Mazurskiej Pętli Rowerowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP dokonuje unieważnienia postępowania przetargowego, gdyż oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę - 356 700,00 zł brutto złożona przez ARKAS PROJEKT Sp. z o.o. Sp. K. Al. Marszałka J. Piłsudskiego 70A 10 - 450 Olsztyn przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 237 681,35 zł brutto, jednocześnie Zamawiający informuje, że nie może zwiększyć kwoty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Etap I, III i IV Mazurskiej Pętli Rowerowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 291392.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REM PROJEKT Marcin Łukasiewicz
Email wykonawcy: rem.lukasiewicz@gmail.com
Adres pocztowy: Ul. Jana Brzechwy 16
Kod pocztowy: 98-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 319800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 319800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 319800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.