eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki › Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-20



Ogłoszenie nr 516371-N-2019 z dnia 2019-02-20 r.

Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020: Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach przedsięwzięcia zidentyfikowanego do wdrożenia w trybie pozakonkursowym w ramach: osi priorytetowej: 6. Kultura i dziedzictwo, działania: 6.2. Dziedzictwo naturalne ,poddziałania: 6.2.3 Efektywne wykorzystanie zasobów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach projektów: * "Mazurska Pętla Rowerowa -I Północno-Wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0049/17-00 * "Mazurska Pętla Rowerowa - Etap II Południowo-Wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0051/17-00 * "Mazurska Pętla Rowerowa - Etap III Zachodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0048/17-00. * "Mazurska Pętla Rowerowa - Etap IV Północny Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich" / Umowa o dofinansowanie Nr RPWM.06.02.03-28-0050/17-00

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020, krajowy numer identyfikacyjny 36122298500000, ul. Kolejowa  6 , 11-730  Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 608411847, e-mail pk.czacharowski@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.7cudowmazur.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Stowarzyszenie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.7cudowmazur.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.7cudowmazur.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 ul. Kolejowa 6 11-730 Mikołajki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV"
Numer referencyjny: WJM.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pn. "Budowa Mazurskiej Pętli Rowerowej" Etap I, II, III i IV. 2) Nadzór autorski sprawowany będzie na następującymi 4 etapami inwestycji: a) Etap I - Północno-wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Sterławki Małe - Doba - Radzieje -Perkunowo - Giżycko - Wilkasy - Bogaczewo - Kanał Kula - Rydzewo - Marcinowa Wola. W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 3 kontrakty na roboty budowlane. b) Etap II - Południowo-wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: - Cierzpięty - Okartowo - Karwik - Pisz - Wiartel - Karwica - Krzyże - Ruciane-Nida - Iznota. W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 4 kontrakty na roboty budowlane c) Etap III - Zachodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Mikołajki - Stare Sady - Jora Wielka -Notyst- Ryn/Pętla Mrągowska: Jora Wielka - Użranki - Kosewo - Mrągowo - Młynowo - Ryn - Orło. W ramach powyższego etapu zostaną zawarty 1 kontrakt na roboty budowlane d) Etap IV - Północny Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich: Przystań/Mamerki - Węgorzewo - Ogonki - Pozezdrze, W ramach powyższego etapu zostaną zawarte 2 kontrakty na roboty budowlane. 3) Ogólny zakres obowiązków wykonawcy w trakcie budowy: a) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez uprawnionych projektantów we wszystkich branżach, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, b) Nadzór autorski będzie pełniony do zakończenia i odbioru robót budowlanych oraz uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub innego równoważnego dokumentu, na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu (IK), przy czym wezwanie IK powinno być przekazane pisemnie albo za pomocą e-maila. Powiadomienie powinno nastąpić z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, a w sytuacji pilnej z jednodniowym. c) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych w umowie warunkach, a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu. d) Nadzór autorski, pełniony będzie zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 1, art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ), zwanej dalej Pra. Bud. oraz będzie obejmował w szczególności: ? czuwanie nad zgodnością realizacji inwestycji z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych ? pobyt na budowie na wezwanie Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu, Szacuję się, iż minimalna ilość pobytów osób pełniących nadzór autorski wynosić będzie ok 20 pobytów na gminę i partnerów inwestorskich. Nie wyklucza się mniejszej lub większej ilości pobytów. ? wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań zgłoszonych przez Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu lub Wykonawcę robót budowlanych, ? uzgadnianie z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą inwestycji możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, innych rozwiązań technicznych i użytkowych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, ? udział na wezwanie Zamawiającego w naradach budowy; ? Uzgadnianie z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, urządzeń, konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej. ? Opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej; ? Wprowadzanie rozwiązań zamiennych oraz ich kwalifikacja wprowadzanych rozwiązań zamiennych w świetle Pra. Bud. W przypadku konieczności opracowania dokumentacji wymagającej zmiany pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, Wykonawca będzie uczestniczył w postępowaniu administracyjnym, w tym w szczególności związanym z ze zmianą pozwolenia na budowę, zgłoszenia lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamiennych dokumentacji, na wniosek Inżyniera Kontraktu, w terminie 5 dni roboczych od dnia jego przekazania. Zamawiający lub Inżynier Kontraktu w zależności od skomplikowania projektu może skrócić lub wydłużyć termin. ? Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie do korekty istotnych lub nieistotnych błędów projektowych bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. e) W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca dodatkowo dokona: ? dostosowania obecnej dokumentacji projektowej do warunków przetargowych zgodnie z podziałem na następujący asortyment robót: * stała organizacja ruchu z podziałem na gminy * wykonanie Miejsc Odpoczynku Rowerzystów (MOR) i Wież Widokowych, z podziałem na gminy * wykonanie remontu nawierzchni istniejących dróg gruntowych i szutrowych z wydzieloną ścieżka rowerową z podziałem na gminy * budowa ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej z podziałem na gminy ? przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej w zakresie m.in.: * scalenie i weryfikację kompletności kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz ich ewentualne uzupełnienie * przygotowanie orientacji dla poszczególnych asortymentów * aktualizacja opisów technicznych dla poszczególnych asortymentów robót * czynności mające na celu segregację wersji papierowej i elektronicznej dokumentacji projektowej poprzez dostosowanie jej do asortymentów robót w formie i układzie uzgodnionej z Inżynierem Kontraktu ? wykonania aneksów dotyczących dokumentacji projektowej w zakresie: * rezygnacji z obrzeży wraz z analizą możliwości realizacji w terenie * zmiany kruszywa z C90/3 na C50/3 w podbudowie ścieżek rowerowych i ciągach pieszo rowerowych oraz zmiany kruszywa z C90/3 na kruszywo C50/3 jako nawierzchni dróg szutrowych * dopuszczenia wykonywania stabilizacji gruntu spoiwami hydraulicznymi wykonywanymi na miejscu w przypadku, gdy nie uda się zapewnić nośności wykonując projektowaną stabilizację cementem. * wynikającym ze zmiany nawierzchni z kostki brukowej na nawierzchnię bitumiczną * naniesienia zmian w kosztorysach inwestorskich, przedmiarach wynikających z powyższych zmian;

II.5) Główny kod CPV: 71340000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71540000-5
71310000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Ewentualne dodatkowe zmiany istotne i nieistotne wnioskowane przez Zamawiającego i partnerów inwestorskich, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 siwz, wykraczające poza zapisy ust. 3 pkt. 3 lit/ "e" będą podlegały odrębnemu rozliczeniu w oparciu o ilość jednostek nakładu pracy ustaloną na podstawie aktualnych Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych oraz stawkę za jednostkę nakładu pracy określoną przez Izbę Projektowania Budowlanego, Zarząd Rady Koordynacyjnej Biur Projektów z dnia 30 października 2017 r.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia dla obu zadań: od podpisania umowy do dnia uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, co według szacunków Zamawiającego powinno nastąpić w terminie do 30.06.2020r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem ( dla każdego z zadań), przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do projektowania robotami budowlanymi
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W zakresie wyżej wymienionych uprawnień, Zamawiający uzna równoważne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz państwa członkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA). Jedna z wskazanych przez Wykonawcę osób zostanie wyznaczona do pełnienie funkcji kierownika budowy. Ocena powyższego warunku nastąpi poprzez weryfikację informacji ujętych w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniany będzie ich łączne dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z którego ma wynikać dysponowanie ( dla każdego z zadań), przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do projektowania robotami budowlanymi
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2) Zadanie 1 - 2 000,00 złotych, (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia składania ofert. 3) Zadanie2 - 2 000,00 złotych, (słownie: dwa tysiące złotych) do dnia składania ofert


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia60,00
doświadczenie kierownika zespołu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a) w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz o czas niezbędny do ich wykonania; b) w zakresie zmiany terminu, sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; c) w zakresie zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; d) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany dokumentacji technicznej o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do zmiany; e) w zakresie zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. wyniki ewentualnych wykopalisk archeologicznych); f) w zakresie zmiany terminu w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowalnych na inwestycji, w tym prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych (np. zgodnie z wymaganiami producentów materiałów, technologii wykonania) lub BHP. g) w zakresie zmiany terminu w związku z przesunięciem terminu realizacji inwestycji, określonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych; h) w zakresie zmiany terminu w związku z wstrzymania robót budowlanych, a tym samym realizacji usługi; i) w zakresie zmiany terminu w przypadku przesunięcia terminu zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych. j) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót budowlanych. k) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku ograniczenie zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji inwestycji, l) w zakresie zmiany osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. m) w zakresie zmiany zapisów umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; n) w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Zakres zmiany obejmuje jedynie zmianę wynagrodzenia o wskaźnik zmiany stawki podatku VAT. o) w zakresie zmiany zapisów umowy w przypadku zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji, danych osób wpisanych do umowy poprzez podanie nowych danych. p) w zakresie zmiany zapisów umowy w przypadku zmniejszenia zakresu wynagrodzenia, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od części zakresu robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, q) W zakresie zmiany terminu, sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia w przypadku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia, poprzez odstąpienie od tej części umowy, a zakres wykonanych robót zostanie rozliczony kosztorysem powykonawczym opartym o dokonaną inwentaryzację, przeprowadzoną przez powołaną do tego komisję.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie 1 - Etap II Mazurskiej Pętli Rowerowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zakres robót w Etapie II obejmuje: a) wybudowanie trasy rowerowej o długości ok. 91,3 km, b) utworzenie szlaku turystycznego o długości ok. 91,3 km, c) jednolite oznakowanie szlaku, ustawienie tablic informacyjnych, d) wyznaczenie i wybudowanie Miejsc Obsługi Rowerzystów (MOR) w skład którego będą wchodziły m.in. zadaszone wiaty wypoczynkowo-rekreacyjne z sanitariatami dla podróżnych oraz ławkami i stolikami wewnątrz, zadaszone miejsce na stojaki rowerowe, ławki ze stolikami na odkrytym powietrzu, elementy dodatkowe typu: kosze na śmieci, elementy oznakowania i informacyjne, nawierzchnia utwardzona parkingu dla rowerzystów, itp. e) wyznaczenie i wybudowanie punktów widokowych zadaszonych, o konstrukcji szkieletowej, drewnianej wraz z niezbędną infrastrukturą, f) oznakowanie miejsc cennych przyrodniczo 2) ETAP II - Południowo-wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich Południowo-Wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich jest oddzielnym i niezależnie funkcjonującym elementem składowym przedsięwzięcia zintegrowanego pn. MAZURSKA PĘTLA ROWEROWA, którego przedmiotem jest przygotowanie i uruchomienie trasy rowerowej wokół Wielkich Jezior Mazurskich prowadzącego przez atrakcyjne przyrodniczo i krajobrazowo tereny Mazur. "Mazurska Pętla Rowerowa" łączy się funkcjonalnie i jest komplementarna do międzyregionalnego programu "Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej", gdyż stanowi połączenie szlaków południowej części Mazur z wybudowaną w ramach tego programu trasą biegnącą północną granicą województwa. Etap 2 jest to Południowo-Wschodni Trakt Rowerowy Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, który zostanie zlokalizowany w granicach administracyjnych gmin: Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida, Powiat Piski. Projekt jest realizowany na podstawie umowy partnerskiej zawartej pomiędzy Stowarzyszeniem Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 (partnerem wiodącym), gminami (Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida) i powiatem Piskim uczestniczącymi w projekcie, Skarbem Państwa - Państwowymi Gospodarstwami Leśnymi Lasy Państwowe (Nadleśnictwa: Pisz, Maskulińskie, Giżycko), Skarbem Państwa - Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3, 71540000-5, 71310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia 60,00
doświadczenie kierownika zespołu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie 2 - Etap I, III i IV Mazurskiej Pętli Rowerowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Zakres robót w Etapie I obejmuje: a) wybudowanie trasy rowerowej o długości ok. 61,2 km, b) utworzenie szlaku turystycznego o długości ok. 61,2 km, c) jednolite oznakowanie szlaku, ustawienie tablic informacyjnych, d) wyznaczenie i wybudowanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) w skład którego będą wchodziły m.in. zadaszone wiaty wypoczynkowo-rekreacyjne z sanitariatami dla podróżnych oraz ławkami i stolikami wewnątrz, zadaszone miejsce na stojaki rowerowe, ławki ze stolikami na odkrytym powietrzu, elementy dodatkowe typu: kosze na śmieci, elementy oznakowania i informacyjne, nawierzchnia utwardzona parkingu dla rowerzystów, itp. e) wyznaczenie i wybudowanie punktów widokowych zadaszonych, o konstrukcji szkieletowej, drewnianej wraz z niezbędną infrastrukturą, f) oznakowanie miejsc cennych przyrodniczo 2) Zakres robót w Etapie III obejmuje budowę szlaków rowerowych o długości około 91 km (łącznie z drogami krajowymi i wojewódzkimi), którego trzon tworzą poniższe typy rozwiązań projektowych (tzw. projektowane odcinki inwestycyjne): a) ścieżki rowerowej (lub pasów rowerowych) o nawierzchni: * asfaltowej o szerokości 2.5 metra przysuniętą do jezdni i o szerokości 2,0 metrów - odsunięta od jezdni, * z kostki betonowej, * szutrowej; b) wykonanie ciągu pieszo - rowerowego o nawierzchni: * asfaltowej o zmiennej szerokości od 2,5 do 3,5 metra, przysunięty do jezdni, * z kostki betonowej o szerokości 3 metrów i doprowadzeniem; * adaptacja istniejącego chodnika - wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej z chodnikiem z kostki betonowej - ścieżka rowerowa asfaltowa o szer. 2,5 m i przylegający do niej chodnik z kostki betonowej, o szer. 1,5 m c) przebudowa istniejących odcinków dróg szutrowych/gruntowych do szerokości 4,5 m (w pasie o szerokości 1,5 m wykorzystywanym przez rowerzystów i pozostałych 3 m tworzących jeden pas ruchu przeznaczony do ruchu w obu kierunkach; wprowadzenie ruchu rowerowego na zasadach ogólnych poprzez oznakowanie trasy rowerowej w obszarze istniejącej jezdni. 3) Zakres robót w Etapie IV obejmuje: a) wybudowanie trasy rowerowej o długości ok. 57,6 km, b) utworzenie szlaku turystycznego o długości ok. 57,6 km, c) wzrost oczekiwanej liczby odwiedzin w objętych wsparciem miejscach należących do dziedzictwa kulturalnego i naturalnego oraz stanowiących atrakcje turystyczne: 3 264 odwiedziny/rocznie, d) jednolite oznakowanie szlaku, ustawienie tablic informacyjnych, e) wyznaczenie i wybudowanie Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR) w skład którego będą wchodziły m.in. zadaszone wiaty wypoczynkowo-rekreacyjne z sanitariatami dla podróżnych oraz ławkami i stolikami wewnątrz, zadaszone miejsce na stojaki rowerowe, ławki ze stolikami na odkrytym powietrzu, elementy dodatkowe typu: kosze na śmieci, elementy oznakowania i informacyjne, nawierzchnia utwardzona parkingu dla rowerzystów, itp. f) wyznaczenie i wybudowanie punktów widokowych zadaszonej, o konstrukcji szkieletowej, drewnianej wraz z niezbędną infrastrukturą, g) oznakowanie miejsc cennych przyrodniczo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3, 71540000-5, 71310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia60,00
doświadczenie kierownika zespołu40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.