eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekUtrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek - roboty uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2019-03-28

Ogłoszenie nr 510060104-N-2019 z dnia 28-03-2019 r.

Miasto Sulejówek: Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek - roboty uzupełniające

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Sulejówek, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7606230, e-mail zamowienia@umsulejowek.pl, faks 22 7606213.
Adres strony internetowej (url): www.sulejowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek - roboty uzupełniające

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

W.PRP.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek, wraz z dostawą kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego. Zamówienie polega na bieżącym utrzymaniu dróg gruntowych w mieście Sulejówek. Na terenie miasta jest sieć dróg gruntowych o długości około 80 km. Prace będą polegały na wyrównaniu i zawałowaniu dróg oraz, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na doziarnieniu materiałem Wykonawcy wraz z zawałowaniu, tj.: o profilowanie - ilość: 960.000 m2, o zagęszczenie - ilość: 960.000 m2, o rozłożenie destruktu asfaltowego - frezowany asfalt z zagęszczeniem - ilość: 20 m3, o rozłożenie kruszywa betonowego 4/31,5 oraz 4/63 z zagęszczeniem - ilość: 960 m3, o rozłożenie kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 lub 4/63 z zagęszczeniem - ilość: 960 m3, o rozłożenie kruszywa łamanego dolomitowego 31/63 z zagęszczeniem - ilość: 250 m3, o rozłożenie materiału Zamawiającego z dowiezieniem i zagęszczeniem - ilość: 700 Mg. 2. Uwarunkowania realizacji usługi: o liczba przejazdów równiarki do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania, owskaźnik zagęszczenia po uwałowaniu nawierzchni powinien być na poziomie Is = 0,85, o Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien uzyskać wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do równania od MZWiK w Sulejówku lub zarządcy drogi, o Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie telefoniczne i itp.), o szczegółowy zakres, kolejność równań i termin wykonania robót dla zlecanego zakresu równań oraz termin zakończenia prac Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu każdorazowo w formie pisemnej e-mailem, o do zakresu należy także regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych, włazów studni kanalizacyjnych oraz zaworów gazowych w nawierzchni gruntowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 14212200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 504065.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMIRAF s.c. M. Tomaszewski, R. Tomaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glina, ul. Wspólna 42
Kod pocztowy: 05-430
Miejscowość: Celestynów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 620000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 620000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 620000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jest to zamówienie uzupełniające udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek, wraz z dostawą kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego. Zamówienie polega na bieżącym utrzymaniu dróg gruntowych w mieście Sulejówek. Uprzednie zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy P.z.p.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.