To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-06
Ogłoszenie nr 510060052-N-2020 z dnia 06-04-2020 r.
Uniwersytet Łódzki: Dostawa odczynników chemicznych,materiałów zużywalnych oraz preparatów histologicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z092/17-00 z dnia 28.06.2018 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514854-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Łódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 12870000000000,
ul. ul. Narutowicza
68,
90-136
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 635 43 54, e-mail
przetargi@uni.lodz.pl, faks
42 635 43 26.
Adres strony internetowej (url): https://www.uni.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników chemicznych,materiałów zużywalnych oraz preparatów histologicznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):25/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych oraz preparatów histologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - części nr 1-7. Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 4) Oferowany asortyment winien pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium RP; wszystkie dostarczane produkty winny być fabrycznie nowe (wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty) - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). Okres gwarancji na oferowany asortyment wynosi min. 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą. Pozostałe warunki gwarancji zgodnie z ofertą producenta
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV: 33696600-1, 33141000-0, 33140000-3, 33954000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 upzp - w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty przetargowej |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bio-Rad Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1821.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 upzp - w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty przetargowej |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: część nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 upzp - w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty przetargowej |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: część nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części nr 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 upzp - w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty przetargowej |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: część nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRIMEN CHEMICALS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2254.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: część nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 upzp - w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty przetargowej |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.145.2025 Wykonanie roboty rozbiórkowej przy ulicy Kaszubskiej 2
- Remonty chodników w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- Wymiana dźwigu windowego w budynku Poradni Przyszpitalnej w celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych
- Hydroizolacja ścian w obrębie piwnicy i parteru w budynku Teatru Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soczewek i akcesoriów do operacji ocznych na okres 12 miesięcy
- Dostawa jednorazowych wideobronchoskopów HDTV, zamkniętego systemu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego, cewników naczyniowych permanentnych (...) w podziale na 29 części.
- Sukcesywne dostawy oprzyrządowania do sytemu neuronawigacji dla potrzeb Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa WSzZ w Kielcach
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej II
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH "
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.