Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja zajęć dla uczniów w Gminie Sępólno Krajeńskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OBSŁUGI OŚWIATY SAMORZĄDOWEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092494660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11
1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoos_sepolno@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-sepolno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zajęć dla uczniów w Gminie Sępólno Krajeńskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b8a7f2-f0c2-4977-808b-027cc0bf9c0c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00162322/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja zajęć dydaktycznych dla uczniów w wieku szkolnym w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Kompetencje kluczem do przyszłości - edycja III” w ramach naboru FEKP.08.27-IZ.00-027/23, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03b8a7f2-f0c2-4977-808b-027cc0bf9c0c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-03b8a7f2-f0c2-4977-808b-027cc0bf9c0c
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza także komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny. Adres e-mail: bartosz@biurowo.eu
(Powyższe nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja przy użyciu platformy e-Zamówienia odbywa się na następujących zasadach:
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdz. XIV SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja.
5) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa §12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
2. Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania, wskazanym w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim z siedzibą przy ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, tel. /52/ 389 42 41, e-mail: zoos_sepolno@wp.pl;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iodo@gmina-sepolno.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia dokonania płatności końcowej.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
-w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
-na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części I - zajęcia rozwijające język angielski, zakończony egzaminem:
1) Zajęcia w grupach - Celem zajęć jest podnoszenie sprawności językowych uczniów tj. zdobycie przez ucznia praktycznej umiejętności swobodnego i skutecznego posługiwania się językiem w mowie i piśmie. Zajęcia kształtują umiejętności rozumienia mowy ze słuchu, rozwijają zainteresowania i uzdolnienia językowe uczniów z j. angielskiego. Zajęcia zakończone zostaną egzaminem weryfikującym poziom nabytych kompetencji. Uczestnicy muszą otrzymać zaświadczenia o wynikach egzaminu oraz informacje o nabytych umiejętnościach i kompetencjach. Walidację nabytych umiejętności i kompetencji należy dokonać przez osobę do tego uprawnioną. Program zajęć musi wykraczać poza tematykę oferowaną przez szkoły podstawowe w ramach programu nauczania.
2) Zajęcia będą realizowane w następujących miejscach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim - 2 grupy po 8 osób, 30h/1 gr. - 60h
b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Sępólnie Krajeńskim - 3 grupy po 8 osób, 30h/1 gr. - 90h
c) Szkoła Podstawowa w Zalesiu - 1 grupa po 8 osób, 30h/ 1 gr. - 30h
d) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 1 grupa po 8 osób, 30h/ 1 gr. - 30h
e) Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 1 grupa po 8 osób, 30h/ 1 gr. - 30h
f) Szkoła Podstawowa w Lutowie - 2 grupy po 8 osób, 30h /1 gr. - 60h
3) Łączna ilość godzin – 300 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XXI SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części II - Zajęcia rozwijające matematyczno-przyrodniczo-ekologiczne -doświadczenia i eksperymenty:
1) Zajęcia w grupach - Zajęcia mają na celu rozwijać u uczniów umiejętności matematyczno-przyrodniczo-ekologiczne. Zajęcia uczą zdolności logicznego myślenia, szybkiego przyswajania wiedzy, rozwiązywania problemów, wyposażanie w wiedzę matematyczną, przyrodniczą i ekologiczną w tym nauka o zasadzie DNSH. Dzięki zajęciom uczniowie zwracają uwagę na otaczający świat, interesują się jego pięknem i ochroną jego zasobów. Program zajęć nie może obejmować tematyki, które są realizowane w ramach podstawy programowej w danej szkole z zakresu matematyki oraz nauk przyrodniczych.
2) Zajęcia będą realizowane w następujących miejscach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim - 5 grup po 8 osób, 30h/1 gr. - 150h
b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Sępólnie Krajeńskim - 2 grupy po 8 osób, 30h/1 gr. - 60h
c) Szkoła Podstawowa w Zbożu - 3 grupy po 8 osób, 30h/1 gr. - 90h
d) Szkoła Podstawowa w Zalesiu - 1 grupa po 8 osób, 30h/1 gr. - 30h
e) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 3 grupy po 8 osób, 20h/1 gr. - 60h
f) Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 3 grupy po 8 osób, 20h/1 gr. - 60h
g) Szkoła Podstawowa w Lutowie - 3 grupy po 8 osób, 20h/1 gr. - 60h.
3) Łączna ilość godzin – 510 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XXI SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących
zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części III - zajęcia rozwijające kreatywność, umiejętność współpracy oraz rozumienia i uczenia się:
A. Zajęcia rozwijające kreatywność, umiejętność współpracy oraz rozumienia i tworzenia informacji:
1) Zajęcia w grupach - Celem zajęć jest poznawanie własnych możliwości twórczych, talentów i zdolności, budowanie zaufania do samodzielnego sposobu myślenia i podejmowania decyzji. Uczniowie wyrabiają umiejętności szybkiej adaptacji do nowych sytuacji i zmian. Akceptują siebie, swoje działania i powstałe twory. Program zajęć nie może obejmować tematyki, które są realizowane w ramach podstawy programowej w danej szkole.
2) Zajęcia będą przeprowadzone w następujących placówkach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim - 9 grup po 8 osób, 21h/1 gr. - 189h
b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Sępólnie Krajeńskim - 7 grup po 8 osób, 20h/1 gr. - 140h
c) Szkoła Podstawowa w Zbożu - 6 grup po 8 osób, 20h/1 gr. - 120h
d) Szkoła Podstawowa w Zalesiu - 3 grupy po 10 osób, 30h/1 gr. - 90h
e) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 3 grupy po 10 osób, 30h/1 gr. - 90h
f) Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 3 grupy po 8 osób, 20h/1 gr. - 60h
g) Szkoła Podstawowa w Lutowie - 3 grupy po 8 osób, 20h/1 gr. - 60h
3) Łączna ilość godzin – 749 h
B. Zajęcia z technik szybkiego uczenia się.
1) Zajęcia w grupach - Zajęcia uczą skutecznych technik przyswajanie wiedzy, takich jak tworzenie notatek, podkreślanie, tworzenie planów lekcji oraz zarządzanie czasem. Dzięki tym umiejętnościom uczniowie otrzymują pomoc w efektywnym przyswajaniu wiedzy i systematycznym wykonywaniu zadań. Program zajęć nie może obejmować tematyki, które są realizowane w ramach podstawy programowej w danej szkole.
2) Zajęcia będą przeprowadzone w następujących placówkach:
a) Szkoła Podstawowa w Zalesiu - 2 grupy po 10 osób, 20h/1gr. - 40h
b) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 2 grupy po 10 osób, 20h/1gr. - 40h
c) Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 2 grupy po 10 osób, 20h/1gr. - 40h
3) Łączna ilość godzin – 120 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XXI SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części IV - zajęcia indywidualne z doradztwa zawodowego i rozwoju osobistego:
1) Zajęcia indywidualne - zajęcia te wspierają uczniów, w procesie podejmowania samodzielnych i odpowiedzialnych wyborów edukacyjnych i zawodowych opartych na znajomości i rozumieniu siebie, systemu edukacji oraz rynku pracy. Zajęcia muszą być prowadzone zgodnie z scenariuszem wypracowanym przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w zakresie preorientacji zawodowej, orientacji zawodowej.
2) Zajęcia będą prowadzone w następujących miejscach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim - 50 osób, 3h/1 os. - 150h
b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Sępólnie Krajeńskim - 10 osób, 3h/1 os. - 30h
c) Szkoła Podstawowa w Zbożu - 10 osób, 3h/1 os. - 30h
d) Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 10 osób, 3h/1 os. - 30h
e) Szkoła Podstawowa w Lutowie - 18 osób, 3h/1 os. - 54h
3) Łączna ilość godzin: 294 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XXI SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części V - zajęcia indywidualne dla osób niepełnosprawnych oraz uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych:
A. Zajęcia indywidualne terapeutyczne, socjoterapia/terapia wyrównawcza/ korygująca:
1) Zajęcia indywidualne - Zajęcia mają na celu ukształtowanie prawidłowych wzorców zachowań społecznych. Uczeń poznaje zasady funkcjonowania w społeczeństwie, uczy się odczytywać własne emocje i odpowiednio je wyrażać. Zajęcia pozwalają uczniowi odreagować emocjonalnie od negatywnych sytuacji. Uczestnikami zajęć będą uczniowie posiadający odpowiednie orzeczenie czy opinie, a program zajęć musi zostać dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego ucznia wykazanych w orzeczeniu/opinii. Program zajęć nie może obejmować tematyki, które są realizowane w ramach podstawy programowej w danej szkole.
2) Zajęcia będą realizowane w następujących placówkach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim - 5 osób, 42h/1 os. - 210h
b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Sępólnie Krajeńskim - 15 osób, 30h/1 os. - 450h
c) Szkoła Podstawowa w Zbożu - 4 osoby, 30h/1 os. - 120h
d) Szkoła Podstawowa w Zalesiu - 5 osób, 30h/1 os. - 150h
e) Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 2 osoby, 30h/1 os. - 60h
3) Łączna ilość godzin: 990 h
B. Zajęcia rewalidujące - stymulacja i wzmocnienie potencjału:
1) Zajęcia w grupach - celem zajęć jest zwiększenie potencjału rozwojowego dziecka, tak aby osiągnęło samodzielność i aktywnie uczestniczyło w społeczeństwie. Zajęcia usprawniają zaburzone funkcje rozwojowe i intelektualne. Uczniowie rozwijają także percepcję słuchową. Uczestnikami zajęć będą uczniowie posiadający odpowiednie orzeczenie czy opinie, a program zajęć musi zostać dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego ucznia wykazanych w orzeczeniu/opinii. Program zajęć nie może obejmować tematyki, które są realizowane w ramach podstawy programowej w danej szkole.
2) Zajęcia będą realizowane w następujących placówkach:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 w Sępólnie Krajeńskim - 1 grupa po 5 osób, 30h/1 gr. - 30h
b) Szkoła Podstawowa nr 3 w Sępólnie Krajeńskim - 1 grupa po 5 osób, 30h/1 gr. - 30h
c) Szkoła Podstawowa w Zalesiu - 1 grupa po 5 osób, 30h/ 1 gr. - 30h
d) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 2 grupy po 5 osób, 30h/ 1 gr. - 60h
3) Łączna ilość godzin – 150 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XXI SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części VI - Zajęcia robotyka z nauką programowania:
1) Zajęcia w grupach - Zajęcia dają dzieciom możliwość wyrażania swojej kreatywności w namacalny sposób. Dzieci projektują, testują i modyfikują swoje konstrukcje, eksperymentując z różnymi rozwiązaniami. Dzięki temu rozwijają zdolności twórcze, ale także uczą się, że innowacja jest kluczem do sukcesu. Uczniowie uczą się języków programowania. Program zajęć nie może obejmować tematyki, które są realizowane w ramach podstawy programowej w danej szkole z zakresu zajęć informatycznych.
2) Zajęcia będą realizowane w następujących placówkach:
a) Szkoła Podstawowa w Zbożu - 3 grupy po 8 osób, 20h/1os. - 60h
b) Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 3 grupy po 8 osób, 20h/1os. - 60h
c) Szkoła Podstawowa w Wałdowie - 1 grupa po 8 osób, 30h/1os. - 30h
3) Łączna ilość godzin – 150 h
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XXI SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia w Części I może ubiegać się Wykonawca dysponujący co najmniej: 1 (jedną) osobą z wykształceniem w zakresie edukacji szkolnej lub innym uprawniającym do pracy nauczycielskiej w szkole oraz uprawnieniami do nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej (mgr lub licencjat filologii angielskiej lub absolwent studiów pelagicznych z drugim kierunkiem nauczania języka angielskiego w szkole lub studia podyplomowe na kierunku Język angielski w edukacji na wymaganym poziomie) oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w szkole.2. O udzielenie zamówienia w Części II może ubiegać się Wykonawca dysponujący co najmniej: 1 (jedną) osobą z wykształceniem w zakresie edukacji szkolnej lub innym uprawniającym do pracy nauczycielskiej w szkole oraz uprawnieniami do nauczania matematyki i/lub biologii i/lub chemii i/lub fizyki i/lub geografii oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w szkole;
3. O udzielenie zamówienia w Części III może ubiegać się Wykonawca dysponujący co najmniej: 1 (jedną) osobą z wykształceniem w zakresie edukacji szkolnej lub innym uprawniającym do pracy nauczycielskiej w szkole co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w szkole;
4. O udzielenie zamówienia w Części IV może ubiegać się Wykonawca dysponujący co najmniej: 1 (jedną) osobą z wykształceniem doradcy zawodowego (studia, studia podyplomowe lub kurs) oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w szkole;
5. O udzielenie zamówienia w Części V może ubiegać się Wykonawca dysponujący co najmniej: 2 (dwiema) osobami z wykształceniem w zakresie psychologii lub psychologii specjalnej lub oligofrenopedagogiki (studia magisterskie lub podyplomowe) oraz posiadające do najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w szkole;
6. O udzielenie zamówienia w Części VI może ubiegać się Wykonawca dysponujący co najmniej: 1 (jedną) osobą z wykształceniem w zakresie edukacji szkolnej lub innym uprawniającym do pracy nauczycielskiej w szkole oraz uprawnieniami do nauczania informatyki w szkole podstawowej (studia, studia podyplomowe lub kurs) oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w szkole.
7. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu wykazania, że posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował wymaganymi osobami - w każdej części odrębnie, inna osoba.
8. Wymagane doświadczenie zawodowe wszystkich osób, o których mowa w pkt od 1 do 7 niniejszego działu, należy liczyć według następujących zasad:
1) podczas liczenia okresu doświadczenia zawodowego w pracy poszczególnych osób należy przyjąć zasadę, że nakładające się na siebie okresy nie sumują się: wymagany okres np. 2-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łączny (po zsumowaniu) miesięcy pracy,
2) dane potwierdzające okresy doświadczenia powinny wynikać z treści wykazu osób, z uwagi na powyższe, wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia pełnienia wymaganego warunkiem udziału doświadczenia,
3) w treści wykazu osób, Wykonawcy winni przedstawić dane precyzyjnie, a podając daty rozpoczęcia lub zakończenia danego okresu powinni wskazać je z dokładnością roku i miesiąca i dnia,
4) w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej początku realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – następny miesiąc po wskazanym miesiącu przy rozpoczęciu prac tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 04.2023 r. – 30.09.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 5 m-cy tj. maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, nie uwzględniając kwietnia,
5) w przypadku braku wskazania pełnej daty dziennej końca wskazanej realizacji, do przeliczenia „doświadczenia” Zamawiający przyjmie – pełny miesiąc poprzedzający miesiąc wskazany przy zakończeniu prac tj. przykładowo, w przypadku wskazania wyłącznie daty: 01.04.2023 r. – 08.2023 r. – Zamawiający przyjmie do oceny wyłącznie 4 m-ce tj. kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, nie uwzględniając sierpnia,
6) jeżeli okresy przedstawiane w wykazie będą się zaczynać lub kończyć w niepełnych miesiącach, Zamawiający będzie sumował dni przyjmując, że na 1 miesiąc składa się 30 dni.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia obejmują:
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu obejmują:
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie spełnienia warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany warunków umowy zostały uwzględnione w §15 wzoru umowy (załącznika nr 3 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
INNE PRZETARGI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Opracowanie, wdrożenie, przegląd, aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wraz z przeprowadzeniem audytów i testów w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Krajeńskim
- Termomodernizacja budynków stałego zaplecza ZD połączone ze zmianą sposobu użytkowania ich pomieszczeń oraz zapewnieniem dostępności
więcej: przetargi SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycje z: matematyki, języka angielskiego, języka polskiego, języka francuskiego i historii
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: "Spawanie MIG/MAG/TIG" dla dwóch nauczycieli z ZSZ im. Stanisława Staszica w Barlewiczkach, gdzie organem prowadzącym jest Powiat Sztumski"
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- Zakup szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Głównego Inspektoratu Sanitarnego i 9 Granicznych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych
- Kurs komputerowy o standardzie ECDL BASE lub równoważny dla dla max 5 osób w wieku 15-20 lat uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!" w OSiW w Grudziądzu
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.