eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2020-04-03

Ogłoszenie nr 510058885-N-2020 z dnia 03-04-2020 r.

Uniwersytet Gdański: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 do SIWZ wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637150-N-2019 z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 000001330, ul. ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-139/19/ZZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33763000-6 (Ręczniki papierowe do rąk), 33761000-2 (Papier toaletowy), 33711900-6 (Mydło), 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych zwanych w dalszej części SIWZ "artykułami" dla Uniwersytetu Gdańskiego 3. Szczegółowy opis artykułów określa załącznik nr 1A do SIWZ. 4. Pod pojęciem "sukcesywnej dostawy" należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych składanych przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego drogą elektroniczną a Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzania przyjęcia zamówienia do realizacji, nie później niż następnego dnia roboczego*. 5. Miejscem dostawy artykułów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Łączyna, Górek Wschodnich i Helu. W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni dostępną na stronie www.ug.edu.pl. 6. Przy wycenie artykułów Wykonawca winien również wziąć pod uwagę termin dostaw cząstkowych wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 7. Dostawy artykułów będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż określony w rozdziale IV pkt 2. 8. Za datę złożenia zamówienia przyjmuje się datę przesłania drogą elektroniczną zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 8 pkt. 2) umowy, pod warunkiem, że zamówienie przesłane zostanie do godz. 15:00, w przypadku zamówienia przesłanego po godz. 15:00 za datę przesłania zamówienia przyjmuje się następny dzień roboczy. 9. Za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy* następujący po dacie złożenia zamówienia do Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego. * dni robocze należy rozumieć jako dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy u Zamawiającego. 10. Wykonawca będzie wystawiał faktury częściowe za zrealizowane dostawy zgodnie z cenami zawartymi w formularzu przedmiotowo cenowym załączniku nr 1A do SIWZ. 11. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Artykuły muszą: 1) spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w formularzu przedmiotowo-cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ, 2) być fabrycznie nowe tj. posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, 3) być opatrzone metkami z nazwą artykułu i producenta, datą produkcji lub przydatności do użycia, 4) spełniać wszystkie wymagania określone przez producentów, 5) spełniać warunki określone w PN - PN-EN. 13. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt 2 projektu umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie, 3) dostarczenia artykułów z datą przydatności do użycia krótszą niż 6 miesięcy przed końcem terminu przydatności do użycia na dzień dostarczenia do Zamawiającego. 4) ilości artykułów niezgodnej z zamawianą. 14. W przypadkach określonych w pkt. 13 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 8 pkt 2) umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do uzupełnienia braków lub dostarczenia artykułów wolnych od wad. Jeżeli termin dostawy uzupełnienia artykułów po stwierdzeniu wad w dostawie określonych w pkt. 14 przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 2 ust.2 umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 1) umowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 16. Szacunkowa (przewidywana) skala potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy jest podana w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji artykułów, są to ilości prognozowane (szacunkowe) nie wiążące dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował artykuły w określonych przez Zamawiającego wielkościach, tj. pojemnościach, ilościach w opakowaniach, wadze itp., chyba że wskazana wielkość nie jest dostępna np. poprzez zaprzestanie produkcji artykułu w danej wielkości, co Wykonawca będzie w stanie udowodnić. Wykonawca nie może sam dokonywać zmian ilości przeliczając je według swoich zaoferowanych wielkości. Wykonawca w tym przypadku musi wystąpić o zgodę do Zamawiającego - art. 38 ustawy, postępując zgodnie z zapisami w rozdziale VIII SIWZ. 18. Zamawiający informacyjnie podaje, iż posiada na wyposażeniu Uniwersytetu Gdańskiego, następujące pojemniki i dozowniki: Pojemnik na papier toaletowy MAXI PT1, MINI PT2, TOP MINI, Linea ECO (240-ECO); Dozownik mydła w płynie MERIDA I D1W, MERIDA II D2A, MERIDA TOP MULTIFLEX; Dozownik do mydła H 600 ml; Dozownik płynu dezynfekcyjnego (WF 064-EB); Pojemnik na ręczniki papierowe Z MINI PZ2; Pojemnik na pojedyncze ręczniki MERIDA TOP MINI. Wykonawca, w ramach dostawy artykułów będących przedmiotem zamówienia, powinien uwzględnić posiadane przez Zamawiającego pojemniki oraz dozowniki, o których mowa wyżej, w celu zapewnienia możliwości używania zaoferowanych przez niego artykułów z wykorzystaniem posiadanych przez Zamawiającego pojemników i dozowników. 19. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 do SIWZ wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33763000-6


Dodatkowe kody CPV: 33761000-2, 33711900-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227517.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa ARKAN Wojciech Wasylewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sianowska 1
Kod pocztowy: 80-298
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 279845.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 279845.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.