To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-26
Ogłoszenie nr 510058097-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku: Dostawa 12 zestawów komputerów stacjonarnych (jednostka centralna PC, monitor LCD, klawiatura, mysz, oprogramowanie), 2 sztuk komputerów przenośnych - laptopów (monitor LCD, stacja dokująca, mysz, oprogramowanie), 1 sztuki komputera przenośnego z oprogramowaniem i myszą oraz 1 sztuki dysku SSD.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516352-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 22093419800000,
ul. Rybaki Górne
8,
80-861
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 743 18 00, e-mail
zamowienia@wfos.gdansk.pl, faks
58 301-91-92, 305-56-31.
Adres strony internetowej (url): www.wfos.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 12 zestawów komputerów stacjonarnych (jednostka centralna PC, monitor LCD, klawiatura, mysz, oprogramowanie), 2 sztuk komputerów przenośnych - laptopów (monitor LCD, stacja dokująca, mysz, oprogramowanie), 1 sztuki komputera przenośnego z oprogramowaniem i myszą oraz 1 sztuki dysku SSD.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.2210.002.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: dostawa 12 zestawów komputerów stacjonarnych (jednostka centralna PC, monitor LCD, klawiatura, mysz, oprogramowanie), 2 sztuk komputerów przenośnych - laptopów (monitor LCD, stacja dokująca, mysz, oprogramowanie), 1 sztuki komputera przenośnego z oprogramowaniem i myszą oraz 1 sztuki dysku SSD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72257.36
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alltech Spółka jawna, Zdzisław Pająk, Artur Pająk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90278.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 58/TP/2025 przygotowanie i sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych dla pracowników Zakładu w okresie zimowym do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Gdańsku, przy ul. Głębokiej 11
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Zakładu Patomorfologii 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych ciągników z wyposażeniem na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej
- Usługa druku 3 gier dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Dostawa komory laminarnej PCR.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z licencjami na system operacyjny do Urzędu Gminy Mierzęcice
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubaczów" - część II
- Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z akcesoriami
- Doposażenie Szkół Podstawowych na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.