Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00351153/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa organizacja trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej).”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERAKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 8 Stycznia 38
1.5.2.) Miejscowość: Sieraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sierakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11277351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa organizacja trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej).”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2b96388-ea35-49ba-8951-5a8dbbdd1a5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wyjazdy studyjne dla Zespołu Szkół w Sierakowie w ramach projektu "Zrównoważone i ekologiczne rybołówstwo: międzynarodowa wymiana wiedzy i innowacji"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEDR.02.01-IP.01-0001/24 pt. „Edu-fish - program edukacyjno-promocyjny w zakresie rybactwa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROO.271.04.2025.FZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368882,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Kompleksowa organizacja trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej).”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi kompleksowej organizacji trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej).
3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) zapewnienie transportu autokarowego do kraju przyjmującego, transfery na miejscu oraz transport powrotny;
2) zapewnienie noclegów;
3) zapewnienie wyżywienia uczestników;
4) zapewnienie co najmniej dwóch szkoleń/warsztatów/wykładów (np. w szkołach branżowych, gospodarstwach rybackich);
5) zapewnienie opiekuna ze strony kraju przyjmującego;
6) zapewnienie tłumacza;
7) zapewnienie pilota;
8) zapewnienie ubezpieczenia uczestników wyjazdów studyjnych;
9) nawiązanie współpracy z organizacjami branży rybackiej i zapewnienie uczestnictwa w każdej wizycie studyjnej 10 ekspertów branży rybackiej (organizacje branżowe, producenci, związki producentów, organizacje międzybranżowe, organizacje działające na rzecz zrównoważonego rybactwa, szkoły wyższe)
Usługa dotyczy wizyt studyjnych do:
1) Czech w celu poznania technologii RAS i systemów akwaponicznych.
2) Danii w celu zapoznania się z nowoczesnymi metodami hodowli ryb oraz edukacji w szkole branżowej.
3) na Litwę w celu zapoznania się z ekologicznymi praktykami hodowli ryb.
Wykonawca może zmienić cele pomiędzy poszczególnymi krajami przyjmującymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455822,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cristal Travelnet Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122697328
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 34
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja i realizacja usług noclegowych, gastronomicznych oraz transportowych dla pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Radomyśl Wielki i jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych.
- Kompleksowe ubezpieczenie Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Istebna oraz jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Lubomino
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





