eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDostawa drutu stalowego do prasy belującej na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie w okresie 12 m-cy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-01

Ogłoszenie nr 510057981-N-2020 z dnia 01-04-2020 r.

Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o.: Dostawa drutu stalowego do prasy belującej na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie w okresie 12 m-cy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511149-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 19247119900000, ul. ul. Rokicka , 83-110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 328 372, e-mail zuos.tczew@poczta.fm, faks 585 328 372.
Adres strony internetowej (url): www.zuostczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa drutu stalowego do prasy belującej na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie w okresie 12 m-cy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drutu stalowego do prasy belującej na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie w okresie 12 m-cy. Drut używany będzie do wiązania (belowania) sprasowanych surowców wtórnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - dostawa drutu w okresie 12 m-cy w ilości szacunkowej 50.000 kg, - przekrój / średnica drutu - 3,5 mm, - wytrzymałość na zrywanie w przedziale - 350-410 N/mm2, - drut miękko odpuszczany, - żarzony, - nasączony olejem na całej powierzchni, Dostawa drutu: - w dużych kręgach o średnicy zewnętrznej ok. 60-70 cm i ciężarze kręgu około 250 kg. - na paletach Euro, po 4 kręgi na palecie, zabezpieczone np. folią na czas transportu, - kręgi zapakowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych w okresie co najmniej 6 m-cy, - rolki powinny być powiązane drutem / pospinane taśmami stalowymi na obwodzie min. w 3 miejscach, - w jednorazowej dostawie od minimum 10.000 kg do maximum 22.000 kg, - odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie przy ul. Rokickiej 5A we wskazane przez Zamawiającego miejsce, - odbywać się będzie na podstawie kompletu niezbędnych dokumentów dotyczących przywiezionego drutu, przekazanych Zamawiającemu przed rozładunkiem a zawierających świadectwo jakości z takimi parametrami jak: gatunek stali, wytrzymałość na rozciąganie, średnicę oraz wagę palety z ładunkiem, - wymagana jest z uwzględnieniem awizacji terminu dostawy (telefonicznie oraz poprzez wiadomość elektroniczną) na min. 24 godziny przed planowaną dostawą. Zamawiający zastrzega, że podana ilość przedmiotu zamówienia jest orientacyjną i zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu do max. 15%). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odesłania na koszt Wykonawcy drutu uszkodzonego w trakcie załadunku i transportu do siedziby Zamawiającego. W takiej sytuacji zostanie sporządzony protokół uszkodzenia wraz z dokumentacją fotograficzną, a uszkodzone rolki drutu odesłane bezpośrednio do Wykonawcy, jego transportem wraz z korektą ilości drutu w dostawie. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa jest stała i niezmienna przez cały czas trwania umowy. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Czas realizacji zamówionej partii towaru do magazynu Zamawiającego nie może przekroczyć 5 dni kalendarzowych od czasu złożenia zamówienia. Wymagana gwarancja dla przedmiotu zamówienia to 12 miesięcy od daty dostarczenia zamówienia jednostkowego do magazynu Zamawiającego. Rozładunek dostarczonego towaru jest obowiązkiem Zamawiającego i odbywa się przy użyciu jego sprzętu, pod nadzorem przedstawiciela Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44.33.30.00 - Drut


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Met-Prim sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Narutowicza 59
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161130
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161130
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174660
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.