To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-22
Ogłoszenie nr 510055663-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie: Dostawa mebli wraz z montażem dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum doskonalenia Nauczycieli w warszawie przy ul. Świetojerskiej 9
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517436-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540039931-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 14263916600000,
ul. ul. Świętojerska
9,
00-236
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 536 60 00, 22 536 60 27, e-mail
andrzej.boczek@mscdn.pl, joanna.kielak@mscdn.edu.pl, faks
22 536 60 01.
Adres strony internetowej (url): www.mscdn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli wraz z montażem dla Mazowieckiego Samorządowego Centrum doskonalenia Nauczycieli w warszawie przy ul. Świetojerskiej 9
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem z podziałem na części: Część 1 - Zaadaptowanie przestrzeni holu (przylegającej do głównego wejścia do auli) do celów promocyjno-szkoleniowych (zaprojektowanie i wykonanie grafiki na dwóch ścianach przy auli wraz z dwiema grafikami wewnątrz auli i na drzwiach wejściowych; doposażenie w dedykowane do celów doskonalenia zestawy); Część 2 - Aranżacja sali konferencyjnej nr 1 do celów szkoleniowych wraz z wyposażeniem w specjalistyczne (edukacyjne) zestawy meblowe; Część 3 - Aranżacja sali konferencyjnej nr 21 do celów szkoleniowych wraz z wyposażeniem w specjalistyczne (edukacyjne) zestawy meblowe;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39121000-6, 39151000-5, 39153000-9, 39113000-7, 39141300-5, 39143310-2, 79822500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaadaptowanie przestrzeni holu (przylegającej do głównego wejścia do auli) do celów promocyjno-szkoleniowych (zaprojektowanie i wykonanie grafiki na dwóch ścianach przy auli wraz z dwiema grafikami wewnątrz auli i na drzwiach wejściowych; doposażenie w dedykowane do celów doskonalenia zestawy); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Isku Interior Oy Isku Interior Sp. z o.o. Oddział w Polsce
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44593.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Aranżacja sali konferencyjnej nr 1 do celów szkoleniowych wraz z wyposażeniem w specjalistyczne (edukacyjne) zestawy meblowe; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Isku Interior Oy Isku Interior Sp. z o.o. Oddział w Polsce
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74673.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Aranżacja sali konferencyjnej nr 21 do celów szkoleniowych wraz z wyposażeniem w specjalistyczne (edukacyjne) zestawy meblowe; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Isku Interior Oy Isku Interior Sp. z o.o. Oddział w Polsce
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69482.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W dniu 15.03.2019 r. Zamawiający otrzymał od firmy KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna, ul. Chorzowska 3 lok. 3, 26-600 Radom, której oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zawiadomieniem z dnia 08.03.2019 r., pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy na część III zamówienia. W związku z powyższym, zgodnie z zapisami art. 94 ust. 3 Ustawy Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. oraz zakup wyposażenia w celu poprawy jakości opieki długoterminowej dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I
- Przebudowa pomieszczeń laboratorium analiz med. i mikrobiologicznych w ramach przeds. pn. Poprawa jakości usług medycznych COM w Jarosławiu poprzez modern., przebud. zakup wypos. SOR i pracowni (...)
- Dostawa mebli do biura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.
- Dostawa i montaż foteli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.