To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-14
Ogłoszenie nr 510049531-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Port "Szczęśliwa Rodzina" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 09-IX Włączenie społeczne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519410-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 52808720000000,
ul. Kaliska
6,
99-400
Łowicz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
46 837 41 55, e-mail
sekretariat@mops.lowicz.pl, faks
46 837 41 55.
Adres strony internetowej (url): http://mops.lowicz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: trzy dziesięciodniowe wyjazdy dla rodzin z dziećmi i pracowników MOPS obejmujące usługę wynajęcia sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę hotelarską i usługę gastronomiczną 1) lokalizacja miejsca zakwaterowania hotel/ośrodek, w którym realizowana będzie usługa, powinien być usytuowany w Uniejowie w odległości nie większej niż 1 km od Term Uniejów 2) wymagania w zakresie usługi noclegowej: a) usługa hotelarska winna być świadczona w hotelach co najmniej trzygwiazdkowych lub ośrodku: hotelowo - konferencyjnym, rekreacyjno - szkoleniowym, uzdrowiskowym, wypoczynkowym spełniającym standardy hotelu trzygwiazdkowego określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. - obwieszczenie Ministra Sportu i Turystyki z 26 października 2017 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz.U. z 2017, poz. 2166); b) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników w pokojach 1,2,3,4 osobowych 3) zapewnienie dwóch miejsc parkingowych dla prowadzących szkolenia 4) wymagania w zakresie usługi wynajęcia sali szkoleniowej: a) sala szkoleniowa winna znajdować się w tym samym hotelu/ośrodku, w którym będzie świadczona usługa hotelarska i gastronomiczna lub w innym budynku położonym w odległości do 150 m od miejsca zakwaterowania; b) przybliżony czas wynajmu sali szkoleniowej: 8 h dziennie, przy czym sala musi być dostępna w godzinach od 8:00 do 20:00; c) sala winna pomieścić minimum 25 osób; d) sala winna być odpowiednio nagłośniona, dostosowana do panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych, posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne; e) sala winna posiadać odpowiednie zaplecze sanitarne, w tym dostęp do toalet w bezpośrednim jej sąsiedztwie; f) oprócz krzeseł i stolików na wyposażenie sali powinny składać się: rzutnik, ekran, flipchart z papierem i markerami oraz dostęp do Wi-Fi; g) Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania sali szkoleniowej, w sposób umożliwiający bezproblemowe dotarcie uczestników szkolenia do miejsca realizacji szkolenia oraz do sali, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 5) wymagania w zakresie usługi gastronomicznej: a) zapewnienie całodobowego wyżywienia dla wszystkich osób zakwaterowanych: o śniadanie - 9/os., o obiad - 9/os., o kolacja - 9/os.. Posiłek powinien spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności. Posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas pobytu: śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem i kolację, w tym: o pierwszego dnia pobytu - obiad dwudaniowy z napojem, kolację, o od drugiego do dziewiątego dnia pobytu - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, o dziesiątego dnia pobytu - śniadanie, b) pomieszczenie, gdzie będą wydawane posiłki będzie przystosowane do celów gastronomicznych i będzie umożliwiać zjedzenie posiłku przy stolikach. Dopuszczone jest serwowanie posiłków do stolików, jak również z bufetu szwedzkiego; c) usługa gastronomiczna winna być świadczona w tym samym hotelu/ośrodku, w którym będzie świadczona usługa hotelarska i usługa wynajęcia sali szkoleniowej; d) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia przerwę kawową, składającą się z: kawy z ekspresu, herbaty (trzech rodzajów), soków w minimum dwóch smakach, wody butelkowanej gazowanej i niegazowanej w ilości odpowiadającej uczestnikom danego szkolenia, minimum 3 rodzajów ciasteczek - po 6 szt. na osobę, owoców, dodatków do kawy i herbaty (cytryny, cukru, mleka/śmietanki do kawy) 6) wymagania w zakresie zaplecza rekreacyjnego: Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do posiadanego zaplecza rekreacyjnego znajdującego się na terenie hotelu/ośrodka lub w innym budynku zarządzanym przez Wykonawcę, np: bilard, sala zabaw dla dzieci, przez 10 dni pobytu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla uczestników biletów/karnetów wstępu na Termy Uniejów. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: CZĘŚĆ I: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób w terminie: 08.07.2019 - 17.07.2019 CZĘŚĆ II: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 8 osób w terminie: 08.07.2019 - 17.07.2019 CZĘŚĆ III: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób w terminie: 03.07.2020 - 12.07.2020 CZĘŚĆ IV: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 5 osób w terminie: 03.07.2020 - 12.07.2020 CZĘŚĆ V: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 22 osób w terminie: 02.07.2021 - 11.07.2021 CZĘŚĆ VI: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 3 osób w terminie: 02.07.2021 - 11.07.2021
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55000000-0
Dodatkowe kody CPV: 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87957.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Spółka z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98039.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88111.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98229.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14122.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16132.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55092.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61823.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10245.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11859.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- "Dostawa mebli" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość" - II
- "Doposażenie pracowni" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- "Dostawy warzyw świeżych, ziemniaków jadalnych, kiszonek oraz warzyw mrożonych do Zakładu Karnego w Łowiczu"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Kompleksowa obsługa cateringowa w siedzibie Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego w podziale na zadania.
- Świadczenie usługi hotelarsko - restauracyjnej oraz zapewnienie sal konferencyjnych w ośrodku znajdującym się w gminie Ustroń, Wisła, Szczyrk lub Andrychów
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Usługa cateringowa na potrzeby szkoleń w ramach projektu: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia w Gołotczyźnie.
- Usługi hotelarskie dla 120 osób w dniach 18-19.11.2025r w Radomiu na potrzeby konferencji pn. "Produkcja ekologiczna szansą dla młodych rolników"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.