eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczŚwiadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-14

Ogłoszenie nr 510049531-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Port "Szczęśliwa Rodzina" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegow ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 09-IX Włączenie społeczne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519410-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 52808720000000, ul. Kaliska 6, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 837 41 55, e-mail sekretariat@mops.lowicz.pl, faks 46 837 41 55.
Adres strony internetowej (url): http://mops.lowicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: trzy dziesięciodniowe wyjazdy dla rodzin z dziećmi i pracowników MOPS obejmujące usługę wynajęcia sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę hotelarską i usługę gastronomiczną 1) lokalizacja miejsca zakwaterowania hotel/ośrodek, w którym realizowana będzie usługa, powinien być usytuowany w Uniejowie w odległości nie większej niż 1 km od Term Uniejów 2) wymagania w zakresie usługi noclegowej: a) usługa hotelarska winna być świadczona w hotelach co najmniej trzygwiazdkowych lub ośrodku: hotelowo - konferencyjnym, rekreacyjno - szkoleniowym, uzdrowiskowym, wypoczynkowym spełniającym standardy hotelu trzygwiazdkowego określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. - obwieszczenie Ministra Sportu i Turystyki z 26 października 2017 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz.U. z 2017, poz. 2166); b) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników w pokojach 1,2,3,4 osobowych 3) zapewnienie dwóch miejsc parkingowych dla prowadzących szkolenia 4) wymagania w zakresie usługi wynajęcia sali szkoleniowej: a) sala szkoleniowa winna znajdować się w tym samym hotelu/ośrodku, w którym będzie świadczona usługa hotelarska i gastronomiczna lub w innym budynku położonym w odległości do 150 m od miejsca zakwaterowania; b) przybliżony czas wynajmu sali szkoleniowej: 8 h dziennie, przy czym sala musi być dostępna w godzinach od 8:00 do 20:00; c) sala winna pomieścić minimum 25 osób; d) sala winna być odpowiednio nagłośniona, dostosowana do panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych, posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne; e) sala winna posiadać odpowiednie zaplecze sanitarne, w tym dostęp do toalet w bezpośrednim jej sąsiedztwie; f) oprócz krzeseł i stolików na wyposażenie sali powinny składać się: rzutnik, ekran, flipchart z papierem i markerami oraz dostęp do Wi-Fi; g) Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania sali szkoleniowej, w sposób umożliwiający bezproblemowe dotarcie uczestników szkolenia do miejsca realizacji szkolenia oraz do sali, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 5) wymagania w zakresie usługi gastronomicznej: a) zapewnienie całodobowego wyżywienia dla wszystkich osób zakwaterowanych: o śniadanie - 9/os., o obiad - 9/os., o kolacja - 9/os.. Posiłek powinien spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności. Posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas pobytu: śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem i kolację, w tym: o pierwszego dnia pobytu - obiad dwudaniowy z napojem, kolację, o od drugiego do dziewiątego dnia pobytu - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, o dziesiątego dnia pobytu - śniadanie, b) pomieszczenie, gdzie będą wydawane posiłki będzie przystosowane do celów gastronomicznych i będzie umożliwiać zjedzenie posiłku przy stolikach. Dopuszczone jest serwowanie posiłków do stolików, jak również z bufetu szwedzkiego; c) usługa gastronomiczna winna być świadczona w tym samym hotelu/ośrodku, w którym będzie świadczona usługa hotelarska i usługa wynajęcia sali szkoleniowej; d) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia przerwę kawową, składającą się z: kawy z ekspresu, herbaty (trzech rodzajów), soków w minimum dwóch smakach, wody butelkowanej gazowanej i niegazowanej w ilości odpowiadającej uczestnikom danego szkolenia, minimum 3 rodzajów ciasteczek - po 6 szt. na osobę, owoców, dodatków do kawy i herbaty (cytryny, cukru, mleka/śmietanki do kawy) 6) wymagania w zakresie zaplecza rekreacyjnego: Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do posiadanego zaplecza rekreacyjnego znajdującego się na terenie hotelu/ośrodka lub w innym budynku zarządzanym przez Wykonawcę, np: bilard, sala zabaw dla dzieci, przez 10 dni pobytu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla uczestników biletów/karnetów wstępu na Termy Uniejów. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: CZĘŚĆ I: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób w terminie: 08.07.2019 - 17.07.2019 CZĘŚĆ II: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 8 osób w terminie: 08.07.2019 - 17.07.2019 CZĘŚĆ III: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 39 osób w terminie: 03.07.2020 - 12.07.2020 CZĘŚĆ IV: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 5 osób w terminie: 03.07.2020 - 12.07.2020 CZĘŚĆ V: obejmuje usługę wynajęcia 2 sal szkoleniowych z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 22 osób w terminie: 02.07.2021 - 11.07.2021 CZĘŚĆ VI: obejmuje usługę wynajęcia 1 sali szkoleniowej z wyposażeniem, usługę gastronomiczną i usługę hotelarską niezbędną do przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla 3 osób w terminie: 02.07.2021 - 11.07.2021

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55000000-0


Dodatkowe kody CPV: 55100000-1, 55120000-7, 55270000-3, 55300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87957.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Spółka z o.o.
Email wykonawcy: termy@uniejow.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 37
Kod pocztowy: 99-210
Miejscowość: Uniejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98039.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98039.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98039.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Brak ofert

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88111.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o.o.
Email wykonawcy: termy@uniejow.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 37
Kod pocztowy: 99-210
Miejscowość: Uniejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98229.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98229.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98229.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14122.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o.o.
Email wykonawcy: termy@uniejow.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 37
Kod pocztowy: 99-210
Miejscowość: Uniejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16132.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16132.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16132.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55092.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61823.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61823.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61823.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Świadczenie usług wynajęcia sal szkoleniowych wraz usługami noclegowymi i gastronomicznymi na szkolenia realizowane w ramach projektu Port "Szczęśliwa Rodzina"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10245.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o.o.
Email wykonawcy: termy@uniejow.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 37
Kod pocztowy: 99-210
Miejscowość: Uniejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11859.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11859.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11859.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.