Ogłoszenie z dnia 2019-03-11
Ogłoszenie nr 510046313-N-2019 z dnia 11-03-2019 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu i nad drogą ekspresową S3 węzeł Gaworzyce - węzeł Legnica Północ w km 237+108 - 288+122
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 01751157500082,
ul. Powstańców Śląskich
186,
53-139
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48713347370, e-mail
zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl, faks
+48713347363.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu i nad drogą ekspresową S3 węzeł Gaworzyce - węzeł Legnica Północ w km 237+108 - 288+122
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O.WR.D-3.2412.31.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu i nad drogą ekspresową S3 węzeł Gaworzyce - węzeł Legnica Północ w km 237+108 - 288+122
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45221100-3
Dodatkowe kody CPV: 45221119-9, 45233141-9, 45233142-6, 90000000-7, 90600000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
683213
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELKOR-GŁOGÓW Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1076187.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamowienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 26.04.2017r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w latach 2017 - 2020 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Wrocław w podziale na części: część 1 - teren administrowany przez Rejon w Głogowie; część 2 - teren administrowany przez Rejon w Kłodzku; część 3 - teren administrowany przez Rejon w Legnicy; część 4 - teren administrowany przez Rejon w Lubaniu; część 5 - teren administrowany przez Rejon w Oleśnicy; część 6 - teren administrowany przez Rejon w Wałbrzychu; część 7 - teren administrowany przez Rejon w Wołowie; część 8 - teren administrowany przez Rejon we Wrocławiu.
W wyniku rozstrzygnięcia w/wspomnianego przetargu nieograniczonego, Zamawiający zawarł umowę dnia 08.09-2017r. na: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w latach 2017 - 2020 na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Wrocław w podziale na części: część 1 - teren administrowany przez Rejon w Głogowie.
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu, jak i w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
- ogłoszenie o zamówieniu (2017/S 081-155597, str.3, Sekcja II.2.14);
- SIWZ - strona 4 - Tom I rozdział 1 ust. 5.2. - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.
Grupa I:
Mycie, czyszczenie obiektu inżynierskiego, poszczególnych elementów konstrukcji i wyposażenia obiektu,
Utrzymanie drożności elementów odwodnienia obiektu,
Usuwanie grafiti z powierzchni obiektu mostowego.
Grupa II:
Konserwacja/naprawa/wymiana elementów wyposażenia obiektu inżynierskiego,
Naprawa elementów konstrukcji obiektu inżynierskiego,
Renowacja miejscowa powłok antykorozyjnych,
Konserwacja elementów wyposażenia, mechanizmów ruchu przęseł, itp.
W chwili obecnej Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, korzystając z przewidzianej możliwości udzielenia takich zamówień. Zamówienie dotyczy prac opisanych w przetargu jako bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie administrowanym przez GDDKiA O/Wrocław Rejon w Głogowie:
Grupa I:
Mycie, czyszczenie obiektu inżynierskiego, poszczególnych elementów konstrukcji i wyposażenia obiektu,
Utrzymanie drożności elementów odwodnienia obiektu,
Usuwanie grafiti z powierzchni obiektu mostowego.
Grupa II:
Konserwacja/naprawa/wymiana elementów wyposażenia obiektu inżynierskiego,
Naprawa elementów konstrukcji obiektu inżynierskiego,
Renowacja miejscowa powłok antykorozyjnych,
Konserwacja elementów wyposażenia, mechanizmów ruchu przęseł, itp.
W ocenie Zamawiającego spełnione są łącznie przesłanki udzielenia zamówienia, w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp:
a)nie upłynął okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
b)zamówienie udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy robót;
c)zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót;
d)zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i postanowieniach SIWZ;
e)zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
f)całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy uwzględnianiu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





