To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-05
Ogłoszenie nr 510040345-N-2020 z dnia 05-03-2020 r.
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.: Dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509533-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10055873300000,
ul. ul. Jana Pawła II
35,
97-200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 257 235, e-mail
centrum@tomaszow.org.pl, faks
447 257 251.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwtomaszowie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp.zo.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/9/Sp./2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44420000-0
Dodatkowe kody CPV: 44411000-4, 45221230-3, 44221000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 - materiały ślusarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2855.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "DALMET" Krzysztof Milczarek 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Wąwalska 6/10
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3511.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 1A - materiały ślusarskie pozostałe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 2 Materiały hydrauliczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33316.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "DALMET" Krzysztof Milczarek 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Wąwalska 6/10
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40978.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 2A Materiały hydrauliczne pozostałe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2698.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "DALMET" Krzysztof Milczarek 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Wąwalska 6/10
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3319.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 3 Materiały do prac konserwacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4096.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "DALMET" Krzysztof Milczarek 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Wąwalska 6/10
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5038.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 3A Materiały do prac konserwacyjnych pozostałe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 4 Materiały do wózków inwalidzkich i łożek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 5 Materiały budowlane |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46157.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "DALMET" Krzysztof Milczarek 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Wąwalska 6/10
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56724.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 5A Materiały budowlane pozostałe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 6 Materiały szklarskie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 6A Materiały szklarskie pozostałe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP -brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 7 OKNA z PCV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP -brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 8 DRZWI PEŁNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP -brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 8A DRZWI POZOSTAŁE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP -brak ofert |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim".
- Sprzątanie klatek schodowych w obiektach własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szpitala przy ul. Stęszewskiego 9 w Koźminie Wielkopolskim
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Likwidacja oraz zabezpieczenie wyrobisk górniczych.
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.