eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapczycaOrganizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu "Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-28

Ogłoszenie nr 510039274-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy: Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu "Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506176-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540019267-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy, Krajowy numer identyfikacyjny 85039204500000, ul. Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (014) 61 00 240, e-mail gzosip@onet.pl, faks (014) 61 00 240 wew. 21.
Adres strony internetowej (url): http://www.gzosip.bochnia.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu "Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZ.NE.25.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu "Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia". 2. Wycieczki należy zrealizować w terminie zajęć szkolnych - to jest z wyłączeniem wiosennej przerwy świątecznej - do dnia 19 czerwca 2019 r. W przypadku wycieczek, w których będą uczestniczyć uczniowie klasy VIII i oddziału gimnazjalnego (oznaczenie "GIM" w zał. 2 do SIWZ) zaleca się zorganizowanie wycieczek w okresie luty - marzec lub maj - czerwiec 2019r. ze względu na egzaminy klasy 8 i III Gim. w kwietniu 2019 r. 3. Szczegółowe informacje odnośnie wykazu planowanych wycieczek tj.: 1) nazwa szkoły i miejscowości, będącej początkiem wycieczki; 2) miejsce docelowe wyjazdu wraz z opisem (np. instytucji, która będzie zwiedzana); 3) liczbę uczniów uczestniczących w wycieczce; 4) czas trwania (w godzinach); 5) liczbę opiekunów - nauczycieli z danej szkoły; 6) dodatkowe informacje o programie wycieczki (przewodnik, koszty jakie będą do pokrycia w ramach wycieczki), określa szczegółowy opis wycieczek, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy do przedstawienia szczegółowego harmonogramu realizacji planowanych wycieczek (wraz z ich programem - określeniem godzin proponowanych kolejnych pozycji programu), opracowanego na podstawie opisu wycieczek (załącznik nr 2 do SIWZ) z uwzględnieniem rezerwacji biletów wstępu do miejsc wskazanych w wykazie. 4. Miejsce wyjazdu i przyjazdu: parking przy szkole, z której uczniowie biorą udział w danej wycieczce lub w przypadku, gdy w wycieczce biorą udział uczniowie z kilku szkół miejsce zostanie uzgodnione z Wykonawcą przed realizacją usługi. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w cenie usługi: 1) transportu uczestników z miejsc wyjazdu tj. szkół z rejonu gminy Bochnia do miejsc docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu, 2) miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę, 3) przewodnika (jeśli jest to wymagane w szczegółowym opisie wycieczek), 4) biletów wstępu dla wszystkich uczestników do obiektów wskazanych szczegółowym opisie wycieczek, oraz pokrycia kosztów zajęć oferowanych przez instytucje docelową, odpowiedniej do ilości uczestników liczby przewodników wymaganej w zwiedzanym obiekcie, 5) wynagrodzenia dla opiekunów (nauczycieli szkolnych): a) w przypadku wycieczek, których czas trwania wynosi więcej niż 6 godzin (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) Wykonawca zapewni wynagrodzenie dla każdego opiekuna, w wysokości 45 zł brutto za godzinę (przypadającą powyżej sześciu godzin) w oparciu o czas wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ, bez względu na rzeczywisty czas trwania wycieczki, b) w przypadku wycieczek dwudniowych Wykonawca zapewni wynagrodzenie dla każdego z opiekunów w wysokości 600 zł 6) W przypadku wycieczek których czas trwania, wynosi więcej niż 8 godzin Wykonawca zapewni uczestnikom i opiekunom posiłek (kanapka - wędlina, ser, warzywa, napój - sok 100% 200 ml lub woda mineralna niegazowana 500 ml) oraz dodatkowo ciepły, jednodaniowy posiłek z napojem (np. naleśniki, pierogi, żurek z kiełbasą lub jajkiem czy bigos i napój np. kompot; z uwzględnieniem możliwości wyboru dla wegetarian), lub dwudaniowy obiad z napojem - jeśli jest w opisie szczegółowym wycieczek (zał. nr 2 do SIWZ); 7) W przypadku wycieczki 2-dniowej Wykonawca zapewnia: a) - Noclegi: pokoje dla uczniów 2 lub wieloosobowe z łazienką (ciepła i zimna woda), w przypadku opieki maksymalnie 2-osobowe z łazienką (ciepła i zimna woda).; b) - Śniadanie w drugim dniu (w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej: pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco, wędliny różnorodne, sery różnorodne: żółte, białe, dżemy, mleko, przetwory jogurtowe, płatki śniadaniowe, świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony, napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe [0,33 l/os.], woda mineralna gazowana i niegazowana [0,33 l/os.], dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło) c) - Obiadokolację w pierwszym dniu (składającą się co najmniej z zupy, dania głównego (mięsnego z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek z możliwością zamiany na menu jarskie), napojów (kawa, herbata, soki owocowe [0,33 l/os.], woda mineralna gazowana i niegazowana [0,33 l/os.], dodatków: cytryna, cukier, mleko); d) - Suchy prowiant w pierwszym i drugim dniu (kanapka - wędlina, ser, warzywa, napój - sok 100% 200 ml lub woda mineralna niegazowana 500 ml) 6. Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele danej szkoły, wskazani przez dyrektora szkoły. Liczba osób opieki oraz liczba godzin przewidziana na każdą wycieczkę podana jest w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i nie ulegnie zmianie np. jeśli wycieczka się przedłuży. 7. Wykonawca musi dysponować minimum dwoma autokarami spełniającymi następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2003 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdu każdorazowo przed wyruszeniem w trasę lub wezwania w tym celu Policji. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) autokarem co najmniej średniopodłogowym (jeden stopień wejściowy, podłoga na poziomie ok. 36 - 75 cm nad poziomem jezdni) lub wyższym, c) spełniającym europejski standard emisji spalin na poziomie minimum EURO 3; d) wyposażonym w co najmniej 30 miejsc, e) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, f) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, g) posiadającymi nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, c) oznaczać pojazdy na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 9. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 10. Szczegółowy opis wycieczek stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109583.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVENTUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Reja 20A
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97057.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97055.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137814.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.