To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-28
Ogłoszenie nr 510039274-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy: Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu "Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506176-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540019267-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy, Krajowy numer identyfikacyjny 85039204500000,
ul. Łapczyca
334,
32-744
Łapczyca, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(014) 61 00 240, e-mail
gzosip@onet.pl, faks
(014) 61 00 240 wew. 21.
Adres strony internetowej (url): http://www.gzosip.bochnia.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu "Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZ.NE.25.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolnych, autokarowych wycieczek edukacyjnych dla dzieci i młodzieży z gminy Bochnia, realizowanych w 2019 r. w ramach projektu "Naukowa ekspedycja w gminie Bochnia". 2. Wycieczki należy zrealizować w terminie zajęć szkolnych - to jest z wyłączeniem wiosennej przerwy świątecznej - do dnia 19 czerwca 2019 r. W przypadku wycieczek, w których będą uczestniczyć uczniowie klasy VIII i oddziału gimnazjalnego (oznaczenie "GIM" w zał. 2 do SIWZ) zaleca się zorganizowanie wycieczek w okresie luty - marzec lub maj - czerwiec 2019r. ze względu na egzaminy klasy 8 i III Gim. w kwietniu 2019 r. 3. Szczegółowe informacje odnośnie wykazu planowanych wycieczek tj.: 1) nazwa szkoły i miejscowości, będącej początkiem wycieczki; 2) miejsce docelowe wyjazdu wraz z opisem (np. instytucji, która będzie zwiedzana); 3) liczbę uczniów uczestniczących w wycieczce; 4) czas trwania (w godzinach); 5) liczbę opiekunów - nauczycieli z danej szkoły; 6) dodatkowe informacje o programie wycieczki (przewodnik, koszty jakie będą do pokrycia w ramach wycieczki), określa szczegółowy opis wycieczek, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy do przedstawienia szczegółowego harmonogramu realizacji planowanych wycieczek (wraz z ich programem - określeniem godzin proponowanych kolejnych pozycji programu), opracowanego na podstawie opisu wycieczek (załącznik nr 2 do SIWZ) z uwzględnieniem rezerwacji biletów wstępu do miejsc wskazanych w wykazie. 4. Miejsce wyjazdu i przyjazdu: parking przy szkole, z której uczniowie biorą udział w danej wycieczce lub w przypadku, gdy w wycieczce biorą udział uczniowie z kilku szkół miejsce zostanie uzgodnione z Wykonawcą przed realizacją usługi. 5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w cenie usługi: 1) transportu uczestników z miejsc wyjazdu tj. szkół z rejonu gminy Bochnia do miejsc docelowych/zwiedzanych obiektów wraz z powrotem na miejsce wyjazdu, 2) miejsc parkingowych z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę, 3) przewodnika (jeśli jest to wymagane w szczegółowym opisie wycieczek), 4) biletów wstępu dla wszystkich uczestników do obiektów wskazanych szczegółowym opisie wycieczek, oraz pokrycia kosztów zajęć oferowanych przez instytucje docelową, odpowiedniej do ilości uczestników liczby przewodników wymaganej w zwiedzanym obiekcie, 5) wynagrodzenia dla opiekunów (nauczycieli szkolnych): a) w przypadku wycieczek, których czas trwania wynosi więcej niż 6 godzin (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) Wykonawca zapewni wynagrodzenie dla każdego opiekuna, w wysokości 45 zł brutto za godzinę (przypadającą powyżej sześciu godzin) w oparciu o czas wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ, bez względu na rzeczywisty czas trwania wycieczki, b) w przypadku wycieczek dwudniowych Wykonawca zapewni wynagrodzenie dla każdego z opiekunów w wysokości 600 zł 6) W przypadku wycieczek których czas trwania, wynosi więcej niż 8 godzin Wykonawca zapewni uczestnikom i opiekunom posiłek (kanapka - wędlina, ser, warzywa, napój - sok 100% 200 ml lub woda mineralna niegazowana 500 ml) oraz dodatkowo ciepły, jednodaniowy posiłek z napojem (np. naleśniki, pierogi, żurek z kiełbasą lub jajkiem czy bigos i napój np. kompot; z uwzględnieniem możliwości wyboru dla wegetarian), lub dwudaniowy obiad z napojem - jeśli jest w opisie szczegółowym wycieczek (zał. nr 2 do SIWZ); 7) W przypadku wycieczki 2-dniowej Wykonawca zapewnia: a) - Noclegi: pokoje dla uczniów 2 lub wieloosobowe z łazienką (ciepła i zimna woda), w przypadku opieki maksymalnie 2-osobowe z łazienką (ciepła i zimna woda).; b) - Śniadanie w drugim dniu (w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej: pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski na gorąco, wędliny różnorodne, sery różnorodne: żółte, białe, dżemy, mleko, przetwory jogurtowe, płatki śniadaniowe, świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony, napoje różnorodne: kawa, herbata, soki owocowe [0,33 l/os.], woda mineralna gazowana i niegazowana [0,33 l/os.], dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło) c) - Obiadokolację w pierwszym dniu (składającą się co najmniej z zupy, dania głównego (mięsnego z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek z możliwością zamiany na menu jarskie), napojów (kawa, herbata, soki owocowe [0,33 l/os.], woda mineralna gazowana i niegazowana [0,33 l/os.], dodatków: cytryna, cukier, mleko); d) - Suchy prowiant w pierwszym i drugim dniu (kanapka - wędlina, ser, warzywa, napój - sok 100% 200 ml lub woda mineralna niegazowana 500 ml) 6. Opiekę nad uczniami sprawują nauczyciele danej szkoły, wskazani przez dyrektora szkoły. Liczba osób opieki oraz liczba godzin przewidziana na każdą wycieczkę podana jest w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i nie ulegnie zmianie np. jeśli wycieczka się przedłuży. 7. Wykonawca musi dysponować minimum dwoma autokarami spełniającymi następujące wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2003 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdu każdorazowo przed wyruszeniem w trasę lub wezwania w tym celu Policji. 2) Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) autokarem co najmniej średniopodłogowym (jeden stopień wejściowy, podłoga na poziomie ok. 36 - 75 cm nad poziomem jezdni) lub wyższym, c) spełniającym europejski standard emisji spalin na poziomie minimum EURO 3; d) wyposażonym w co najmniej 30 miejsc, e) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, f) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, g) posiadającymi nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: a) utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, c) oznaczać pojazdy na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 9. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 10. Szczegółowy opis wycieczek stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109583.00
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INVENTUM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97057.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyjazdy edukacyjne z elementami integracji oraz organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej
- Wyjazdowe spotkanie integracyjne z okazji Dnia Rodzicielstwa Zastępczego w 2026 r. - organizacja 2 - dniowego wyjazdu integracyjnego Wieliczka-Kraków dla 115 osób
- Organizacja 15-dniowej wycieczki zagranicznej do Portugalii
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Organizacja i przeprowadzenie 8 dniowej wycieczki do Maroka dla nauczycieli i emerytów Szkoły Podstawowej w Jedliczu
- Organizacja i realizacja jednodniowych wyjść uczniów do instytucji kultury w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą "Wyjście z klasą"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





