To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-28
Ogłoszenie nr 510038831-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.
Gmina Miastkowo: Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w gminie Miastkowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504023-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540011898-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miastkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 45066995000000,
ul. ul. Łomżyńska
32,
18-413
Miastkowo, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 174 996, e-mail
fundusze.miastkowo@gmail.com, faks
86 217 49 96.
Adres strony internetowej (url): www.miastkowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w gminie Miastkowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGN.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zestawów fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej w gminie Miastkowo, o minimalnej łącznej mocy 30,5 kW. Przedsięwzięcie realizowane będzie w trzech lokalizacjach na terenie miejscowości Miastkowo: - Budynek administracyjny Urzędu Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, nr działki 177 (dach); moc instalacji 6 kW - Budynek socjalno-magazynowy przy boisku, ul. Sportowa 1, nr działki 1121, 1122/3 (dach); moc instalacji 7 kW - Stacja Uzdatniania Wody, ul. Długa 3, nr działki 170/12 (dach/grunt); moc instalacji 17,5 kW Rodzaj instalacji elektrycznej w wyżej wymienionych lokalizacjach - trójfazowa. 2.Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania wyżej wymienionymi nieruchomościami na cele realizacji przedmiotowej inwestycji. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania, b)Montaż zestawów fotowoltaicznych za pomocą uchwytów/stelaży umożliwiających montaż paneli na dachach i gruncie c)Przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej d)Kontrole, próby, uruchomienie instalacji, e) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem, f) Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. g)Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji fotowoltaicznej (uruchomieniem), w tym przyłączenie do wewnętrznej instalacji obiektu. Wykonawca winien dokonać zgłoszenia do lokalnego zakładu dystrybucyjnego (PGE S.A.) przyłączenia generatora do instalacji wewnętrznej obiektu. 4. Dla realizacji zamówienia należy uwzględnić również niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a)wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zamówienia, b)poniesienia wszelkich opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody w związku z realizacją budowy, c) dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem certyfikatów, atestów oraz po wykonaniu zadania dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami prób i sprawdzeń. 5. Zadanie należy wykonać zgodnie z : a) Projektem koncepcyjnym, Zasadami współczesnej wiedzy technicznej i budowlanej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Koncepcja techniczna ( załącznik nr 10 )
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV: 45223200-8, 09331200-0, 45314310-7, 45315700-5, 51900000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171275
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AMM Investments Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210668.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Pierwszy etap w stronę wdrażania zielonej energii w gminie Skomlin.
- Zakup niezbędnego sprzętu w celu zapewnienia zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Gminy Brzozie (2025 r.)
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - termomodernizacji budynku szkoły wraz z budową instalacji fotowoltaicznej - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem dla budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





