eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkowoInstalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w gminie Miastkowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-28

Ogłoszenie nr 510038831-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.

Gmina Miastkowo: Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w gminie Miastkowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504023-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540011898-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miastkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 45066995000000, ul. ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 174 996, e-mail fundusze.miastkowo@gmail.com, faks 86 217 49 96.
Adres strony internetowej (url): www.miastkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej w gminie Miastkowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGN.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zestawów fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej w gminie Miastkowo, o minimalnej łącznej mocy 30,5 kW. Przedsięwzięcie realizowane będzie w trzech lokalizacjach na terenie miejscowości Miastkowo: - Budynek administracyjny Urzędu Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, nr działki 177 (dach); moc instalacji 6 kW - Budynek socjalno-magazynowy przy boisku, ul. Sportowa 1, nr działki 1121, 1122/3 (dach); moc instalacji 7 kW - Stacja Uzdatniania Wody, ul. Długa 3, nr działki 170/12 (dach/grunt); moc instalacji 17,5 kW Rodzaj instalacji elektrycznej w wyżej wymienionych lokalizacjach - trójfazowa. 2.Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania wyżej wymienionymi nieruchomościami na cele realizacji przedmiotowej inwestycji. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania, b)Montaż zestawów fotowoltaicznych za pomocą uchwytów/stelaży umożliwiających montaż paneli na dachach i gruncie c)Przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej d)Kontrole, próby, uruchomienie instalacji, e) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem, f) Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej. g)Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji fotowoltaicznej (uruchomieniem), w tym przyłączenie do wewnętrznej instalacji obiektu. Wykonawca winien dokonać zgłoszenia do lokalnego zakładu dystrybucyjnego (PGE S.A.) przyłączenia generatora do instalacji wewnętrznej obiektu. 4. Dla realizacji zamówienia należy uwzględnić również niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a)wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zamówienia, b)poniesienia wszelkich opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody w związku z realizacją budowy, c) dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem certyfikatów, atestów oraz po wykonaniu zadania dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami prób i sprawdzeń. 5. Zadanie należy wykonać zgodnie z : a) Projektem koncepcyjnym, Zasadami współczesnej wiedzy technicznej i budowlanej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Koncepcja techniczna ( załącznik nr 10 )

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311000-0


Dodatkowe kody CPV: 45223200-8, 09331200-0, 45314310-7, 45315700-5, 51900000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 171275
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMM Investments Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@amminvestments.pl
Adres pocztowy: ul. Domaniewska 17/19 lok.133
Kod pocztowy: 02-663
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210668.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210668.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210668.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.