eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-03

Ogłoszenie nr 510038539-N-2020 z dnia 03-03-2020 r.

Sąd Rejonowy w Nowym Targu: Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504765-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Nowym Targu, Krajowy numer identyfikacyjny 32282100000000, ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 2612612, e-mail dyrektor@nowytarg.sr.gov.pl, faks 18 2612612.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprzątanie w dwóch budynkach i odśnieżanie chodników i parkingów przy dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu; Powierzchnia pomieszczeń budynku większego 3 500 m2 Powierzchnia pomieszczeń budynku mniejszego 1 340 m2. Rodzaje powierzchni do czyszczenia: wykładzina dywanowa-1 367 m2, płytki ceramiczne i granitogresowe - 2 627 m2 (posadzki), wykładzina PCV - 776 m2, deski podłogowe - 20 m2, jastrych betonowy - 50 m2, elementy ze stali nierdzewnej, płytki ceramiczne na ścianach (np. łazienki i korytarze), okna - 220 m2 szklane ścianki i przegrody, szklane elementy elewacji, ścian i dachu obydwa budynki - 600 m2, schody zewnętrzne wraz z balustradami , schody zewnętrzne prowadzące do podziemnej części większego budynku , schody zewnętrzne prowadzące do pomieszczeń z urządzeniami elektrycznymi wraz z metalowymi drzwiami oraz skrzynkami na bezpieczniki, taras na I piętrze mniejszego budynku, standardowe wyposażenie biurowe (np. meble - w tym witryny, telefony, kserokopiarki, sejfy, lampy, oprawy oświetleniowe), wyposażenie pomieszczeń socjalnych oraz pokoi gościnnych (meble tapicerowane, lodówki, kuchenki, zlewozmywaki), chodniki i parkingi przy budynkach Sądu - 2 200 m2. Wielkości powierzchni szklanych tj. okien oraz ścian, elewacji i dachu podane są jednostronnie (natomiast wymagane jest mycie tych powierzchni z obu stron) Realizacja przedmiotu zamówienia polega na: codziennym wykonywaniu czynności zapewniających czystość w budynkach, w szczególności : odkurzaniu wykładzin, usuwaniu ew. plam powstałych w czasie pracy (np. kawa, napoje, błoto), usuwaniu ew. pajęczyn ze ścian i sufitów, ścieraniu biurek, foteli, stołów, ławek, parapetów, szaf, szafek, telefonów, drukarek, kserokopiarek i innych elementów wyposażenia, myciu podłóg, posadzek, schodów, zamiataniu i myciu schodów zewnętrznych przy wszystkich wejściach do obydwu budynków, sprzątaniu sanitariatów i urządzeń sanitarnych wraz z dezynfekcją, mycie glazury i terakoty, mycie i polerowanie luster, opróżnianiu koszy na śmieci , popielnic i koszy niszczarek dokumentów, myciu okienek podawczych, myciu szyb tablic ogłoszeniowych, dbaniu o rośliny wewnątrz budynku (podlewanie, zraszanie itp.), utrzymaniu w czystości elementów metalowych i szklanych ( słupy, poręcze, balustrady, tablice, wieszaki w szatni, szklane przegrody i ścianki wewnętrzne itp.), myciu drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń, sprzątaniu wind, innych czynności niezbędnych - zdaniem Wykonawcy (przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia) -do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia; okresowym wykonywaniu czynności takich jak: mycie schodów zewnętrznych prowadzących do podziemnej części większego budynku oraz schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczeń z urządzeniami elektrycznymi wraz z metalowymi skrzynkami na bezpieczniki - co trzy miesiące , zamiatanie i mycie tarasu na I piętrze "mniejszego" budynku Sądu jeden raz w tygodniu ,mycie obustronne okien - cztery razy w czasie trwania umowy ( marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień 2020r.), mycie obustronne szklanych elementów ścian, dachu, elewacji obydwu budynków Sądu w tym szklanej ściany sali aukcyjnej oraz ścianek z luksferów - dwa razy w czasie trwania umowy ( kwiecień/maj i wrzesień/październik 2020r.) - bez użycia detergentów i szorstkich narzędzi oraz wyczyszczenie obróbki blacharskiej (blacha kwasoodporna) na dachu mniejszego budynku. Mycie z ziemi - z wyłączeniem elementów dachu . Przy myciu elementów dachu nie można poruszać się po szybach, mycie lamp, kinkietów i opraw oświetleniowych- dwa razy w czasie trwania umowy (kwiecień i październik 2020r.), czyszczenie wykładzin dywanowych - 1 raz w czasie trwania umowy (sierpień/wrzesień 2020r.), czyszczenie mechaniczne przy użyciu odpowiedniego sprzętu i odpowiednich (skutecznych) środków posadzek z płytek ceramicznych i granitogresowych wraz z czyszczeniem fug między płytkami - 1 raz w czasie trwania umowy (sierpień 2020 r.), w ramach sprzątania pomieszczeń archiwów sądu ścieranie półek przynajmniej 1 raz w miesiącu, usuwanie wody z posadzki w razie konieczności) oraz zabezpieczenie wykładzin PCV wyprawami polimerowymi - 1 raz w czasie trwania umowy ( wrzesień 2020r.) oraz bieżąca pielęgnacja tych wykładzin , innych czynności niezbędnych - zdaniem Wykonawcy (przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia) -do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia; odśnieżaniu schodów wejściowych, parkingów i chodników przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu oraz utrzymywanie chodników i schodów wejściowych do budynków w stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się pracowników, przechodniów i interesantów przy spełnieniu następujących warunków: o godzinie 7.00 w dniu urzędowania sądu parkingi i chodniki przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu mają być odśnieżone i przygotowane do bezpiecznego poruszania się przechodzących osób; również schody wejściowe do budynków mają być odśnieżone i w razie konieczności posypane piaskiem aby nie były śliskie , w godzinach urzędowania sądu, w razie potrzeby, chodniki i schody wejściowe do budynków mają być odśnieżane i posypywane piaskiem na bieżąco, Wykonawca wykonuje odśnieżanie przy pomocy własnego sprzętu, zapewnia również piasek do posypywania chodników czy schodów , W przypadku nadmiaru śniegu należy zapewnić jego wywiezienie poza teren sądu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 90919100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113245.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELIT CLEAN Tomasz Rajski, Przemysław Piekarz sc
Email wykonawcy: biuro@elitclean.pl
Adres pocztowy: ul. Kowaniec 52A
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147599.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147599.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327960.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.