Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255038/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7
1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53561202-7de9-47f8-8c4d-1ea0e3beff701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53561202-7de9-47f8-8c4d-1ea0e3beff70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór (w tym transport) i zagospodarowanie (stosowanie) wytworzonych przez Zamawiającego (powstających w instalacji oczyszczalni ścieków komunalnych) ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 w okresie rocznym w ilości ok. 1500 Mg/rok (łącznie w okresie realizacji umowy do 3000 Mg) odwodnionych na prasie taśmowej (sucha masa ok. 20-22 %).
2. Pod pojęciem zagospodarowania należy rozumieć czynności takie jak: zbieranie, odzysk, w tym przygotowanie poprzedzające odzysk.
3. Komunalne osady ściekowe mogą być zagospodarowane w następujący sposób: zgodnie z metodą podaną w art. 96 ust. 1 pkt 3-5 ustawy o odpadach.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości odzysku w zakresie określonym w art. 96 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy o odpadach.
4. Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy w minimalnym zakresie 70% tonażu, tj. przekazanie Wykonawcy do odbioru, transportu i zagospodarowania minimum 2.800 Mg w okresie obowiązywania umowy (ilość wytwarzanych osadów jest oszacowana na podstawie danych historycznych).
5. Zagospodarowanie osadu odbywać się będzie wyłącznie w sposób przewidziany w ustawie Prawo Ochrony Środowiska. Ustawie o Odpadach i rozporządzeniach wykonawczych w tym zakresie.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w imieniu Zamawiającego dokumentacji dotyczącej stosowania komunalnych osadów ściekowych na glebach, na których planuje się przeprowadzenie procesu zagospodarowania osadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1603800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RESIDUO Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGROBONUS Sp. z o.o., 37-543 Laszki, Korzenica 20B, Paweł Wałaszek, Tomasz Stachurski, Łukasz Gorzałczany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527804420
7.3.3) Ulica: płk. Leopolda Lisa-Kuli 9/10,
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-032
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
KONSORCJUM:
1. RESIDUO Sp. z o.o., płk. Leopolda Lisa-Kuli 9/10, 35-032 Rzeszów, Lider Konsorcjum
2. AGROBONUS Sp. z o.o., 37-543 Laszki, Korzenica 20B, Partner Konsorcjum
3. Paweł Wałaszek, gospodarstwo rolne, Pawęzów 116, 33-103 Pawęzów, Partner Konsorcjum
4. Tomasz Stachurski, gospodarstwo rolne, Maków 14, 32-075 Gołcza, Partner Konsorcjum
5. Łukasz Gorzałczany, gospodarstwo rolne, Dolany 1, 32-130 Dolany, Partner Konsorcjum
Cena ofertowa brutto: 648 000,00 PLN
Cena ofertowa netto: 600 000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (28) Usługa czyszczenia separatorów i osadników na terenie "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- USUNIĘCIE I ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW ŚCIEKOWYCH Z TERENU GMINY GÓRNO
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.