To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-26
Ogłoszenie nr 510036511-N-2019 z dnia 26-02-2019 r.
Miasto Malbork: USŁUGA PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO Z KONTROLĄ ROZLICZENIA BUDOWY
nad zadaniu: Termomodernizacja budynku Muzeum Miasta Malborka w Malborku wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE POWIŚLA I ŻUŁAW (WRAZ Z DZIAŁANIAMI INFORMACYJNO-EDUKACYJNYMI) W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2014-2020, OSI PRIORYTETOWEJ 10 ENERGIA, DZIAŁANIA 10.2 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA, PODDZIAŁANIA 10.2.1 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA-WSPARCIE DOTACYJNE, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509496-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Malbork, Krajowy numer identyfikacyjny 52356000013000,
ul. pl. Słowiański
5,
82-200
Malbork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
55 629 04 00, e-mail
pelnomocnik.zp@um.malbork.pl, faks
556 473 324.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malbork.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PEŁNIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO Z KONTROLĄ ROZLICZENIA BUDOWY nad zadaniu: Termomodernizacja budynku Muzeum Miasta Malborka w Malborku wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.4.INMMM.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy nad zadaniem prowadzonym w formule "zaprojektuj i wybuduj, w tym: a) Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego, wyznaczenie branżowych inspektorów nadzoru na czas prowadzenia robót budowlanych i na okres gwarancji (szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik do SIWZ), b) bieżący nadzór nad wykonywaną dokumentacją projektową i jej odbiorem, c) weryfikacja powstałej dokumentacji projektowej (w tym aktualizacja kosztorysów) i innych dokumentów w zakresie technicznym, jak i formalnym, d) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo- finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robót budowlanych, weryfikacja harmonogramu, po zatwierdzeniu przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu, e) zatwierdzenie wykonawcy robót kart programu zapewnienia jakości na materiały i urządzenia wykorzystywane (używane) do realizacji inwestycji i ich kontrola, f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych, g) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych, h) przeanalizowanie i zatwierdzenie wykonawcy robót następujących dokumentów: ? harmonogramu rzeczowo- finansowego robót oraz jego późniejsze aktualizacje, ? projektu organizacji robót, ? planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (dalej BIOZ), ? programu zapewnienia jakości, i) kontrola procesu realizacji roboty budowlanej - przejęcie od wykonawcy opisu procedur prowadzenia robót, stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji, j) dokonywanie stosownych uzgodnień z projektantami: ? uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, ? uzupełnienie dokumentacji i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących realizacji projektu, k) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresach terminowym, technicznym i finansowym oraz ich eliminacja, l) weryfikacja i zatwierdzenie aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego, przedkładanie ich do akceptacji Zamawiającemu i dokonywanie uzgodnień z wykonawcą robót budowlanych w tym zakresie, m) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy, n) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym przepisami ustawy prawo budowlane dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności: ? kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową, ? sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, deklaracji jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, ? kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, ? weryfikację obmiarów wykonanych robót przez wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami; ? udział w inwentaryzacji robót w toku przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych, ? czuwanie nad terminowością realizacji Przedmiotu umowy - kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo - finansowym, ? uczestniczenie we wszelkich odbiorach wykonywanych robót oraz w okresie gwarancyjnym (częściowych, zanikających) oraz odbiorze końcowym, ? nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad, ? organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych nie rzadziej, niż co 3 tygodnie na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego, ? rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie, ? informowanie Zamawiającego o powstałej konieczności naliczania kar umownych, ? wyegzekwowanie od wykonawcy robót i sprawdzenie wszystkich dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót, ? wykonanie innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji umowy, - przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich innych informacji związanych z realizacją robót budowlanych wymaganych zgodnie z prawem budowlanym o) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów wentylacyjnych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; p) udział w naradach budowy, przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane; q) prace nadzoru nad realizacją prac objętych dokumentacją projektową określoną w SIWZ zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym robót budowlanych, także nadzór nad robotami niezbędnymi, podobnymi, dodatkowymi uwidocznionych w toku realizacji robót; r) ilościowy i kosztowy nadzór nad pracami; s) rozliczenie budowy; t) doradztwo prawne w zakresie przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie rozliczania robót zanikających, podobnych, zamiennych czy dodatkowych. u) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji poszczególnych umów na roboty budowlane), wraz ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; v) sprawdzanie i zatwierdzanie po aprobacie Zamawiającego wszelkich innych dokumentów Wykonawcy robót (projektów i rysunków roboczych) zawierających zmiany w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej, związane z robotami zamiennymi, kosztorysami różnicowymi; w) przedstawienie propozycji rozwiązań do akceptacji Zamawiającemu, w sytuacji zaistnienia robót zamiennych, zaniechanych, podobnych, dodatkowych, itp. w świetle obowiązujących przepisów prawa; x) sporządzanie protokołów konieczności robót oraz aneksów do umowy z wykonawcą robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71541000-2
Dodatkowe kody CPV: 71310000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19692.68
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Build Invest Biuro Obsługi Budownictwa LTD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24222.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie Jarosławiec/Ustka dla 49. Blot w Pruszczu Gdańskim.
- Budowa świetlicy wiejskiej w Tragaminie
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Remont dróg gminnych w Milanówku
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.