eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług serwisu pogwarancyjnego sprzętu Prokuratury Krajowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-25

Ogłoszenie nr 510036232-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.

Prokuratura Krajowa: Zakup usług serwisu pogwarancyjnego sprzętu Prokuratury Krajowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504048-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540015561-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Krajowa, Krajowy numer identyfikacyjny 36391899800000, ul. ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 12 51 390, e-mail Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl, faks 22 12 51 313.
Adres strony internetowej (url): www.pk.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup usług serwisu pogwarancyjnego sprzętu Prokuratury Krajowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PK XF 261.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego sprzętu informatycznego Zamawiającego, który zlokalizowany jest w siedzibie Prokuratury Krajowej w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30. 2. Zamówienie składa się z czterech części, Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem na wybraną część/części zamówienia lub na wszystkie części:Część I zamówienia - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Fujitsu oraz Dell: serwery typu rack, Część II zamówienia - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla posiadanej przez Zamawiającego macierzy Fujitsu, Część III zamówienia - Zakup usług serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu HP: serwery typu blade, obudowa blade, przełączniki typu blade switch oraz SAS oraz biblioteki taśmowej Fujitsu, Część IV zamówienia - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników Cisco.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: Załącznik Nr 1A do SIWZ - dla Części I zamówienia, Załącznik Nr 1B do SIWZ - dla Części II zamówienia, Załącznik Nr 1C do SIWZ - dla Części III zamówienia, Załącznik Nr 1D do SIWZ - dla Części IV zamówienia - który jednocześnie stanowić będzie załącznik do umowy. 4.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, wspólnym dla Części I, II, III i IV zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50312000-5


Dodatkowe kody CPV: 50312300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Fujitsu oraz Dell: serwery typu rack

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65480.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT Solutions Factor Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Popularna 4/6
Kod pocztowy: 02-473
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59113.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16472.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177120.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup usług serwisu pogwarancyjnego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu HP: serwery typu blade, obudowa blade, przełączniki typu blade switch oraz SAS oraz biblioteki taśmowej Fujitsu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130341.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IT Solutions Factor Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Popularna 4/6
Kod pocztowy: 02-473
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196868.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196868.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269576.64
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników Cisco

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94787.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: S&T Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Postępu 21D
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22490.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 984
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4920
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

w pkt. IV.6) cena najniższa i najwyższa została wskazana za 1 m-c świadczenia usługi


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.