Ogłoszenie z dnia 2019-02-22
Ogłoszenie nr 510034709-N-2019 z dnia 22-02-2019 r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1: Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki na żywienie dzieci w przedszkolu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu - Pieczywo i wyroby cukiernicze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 36204533800000,
ul. O.H. Koźmińskiego
63,
05-170
Zakroczym, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 785 22 10, e-mail
kierownikgospodarczy@zspl.com, faks
22 785 22 10.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zespolzakroczym.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki na żywienie dzieci w przedszkolu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu - Pieczywo i wyroby cukiernicze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP1.ŻYW.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki na żywienie dzieci w przedszkolu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Zakroczymiu "Pieczywo i wyroby cukiernicze". 2) Dostawy realizowane będą w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.03.2019 r. w dniach pracy Gminnego Przedszkola "Radosne Wzgórze" w Zakroczymiu przy ul. Warszawskiej 25. 3) Podane w formularzu cenowym ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie ulegnie zmianie. 4) Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego - /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/, wskazanych w § 6 ust. 1 umowy, najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie codziennie. 5) Dostawy realizowane będą w Gminnym Przedszkolu od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 8:00 ul. Warszawska 25, oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 8:00 ul. O.H. Koźmińskiego 63. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową. 6) Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.). Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego. 7) Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t. j. Dz.U. z 2018r., poz. 2164 ze zm.). Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. 8) Dostarczane produkty spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów w tym wymogi zdrowotne. Materiał opakowaniowy winny być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29 ze zm.) tzn. muszą zawierać nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. 9) Dostarczane pieczywo i wyroby cukiernicze będą dostarczane świeże. Dostarczone produkty muszą być zgodne z ofertą wykonawcy złożoną w trybie zamówienia z wolnej ręki, o której mowa w § 1 ust. 2 umowy, a w przypadku dostawy produktu równoważnego, zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.) wskazanych w przedmiotowej ofercie. 10) Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2019r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1192.05
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Cukiernia Kołacz Ireneusz Jankowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1287.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamawiający przeprowadził przetarg nieograniczony (nr ogłoszenia o zamówieniu: 655181-N-2018 z dnia 2018-11-30) w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w którym wartość zamówienia nie przekraczała kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia podzielony był na 9 części. W wyniku ww. postępowania w dniu 03.01.2019r. została zawarta z wykonawcą umowa na wykonanie części 1 zamówienia obejmującej dostawę pieczywa i wyrobów cukierniczych w okresie do dnia 31 grudnia 2019 roku (nr ogłoszenia o udzieleniu zamówienia: 510017883-N-2019 z dnia 29-01-2019). W dniu 03.02.2019 r. Wykonawca zawiadomił Zamawiającego, o tym że z dniem 31.01.2019r. przedsiębiorstwo zaprzestało prowadzenia działalności z powodu braku środków finansowych na dalsze funkcjonowanie. W związku z zamknięciem piekarni realizującej dostawy Zamawiający w dniu 07.02.2019 r. zawiadomił Wykonawcę o odstąpieniu od umowy z winy Wykonawcy.
Pieczywo jest jednym z podstawowych artykułów żywnościowych niezbędnych dla pracy stołówki. Żywienie dzieci w przedszkolu odbywa się w sposób ciągły, a placówka jest zobowiązana zapewnić właściwe dostawy produktów spożywczych na posiłki dla dzieci każdego dnia. W związku z koniecznością zachowania ciągłości dostaw w celu zapewnienia dzieciom właściwego wyżywienia każdego dnia pracy placówki, zachodzi pilna potrzeba zakupu pieczywa i wyrobów cukierniczych. Jednocześnie nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego. Niewątpliwie Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację i nie mógł jej zapobiec w żaden sposób. Zamawiający działając z należytą starannością nie był w stanie przewidzieć, że Wykonawca zaprzestanie realizacji zamówienia, co doprowadziło do wystąpienia pilnej potrzeby udzielenia zamówienia innemu Wykonawcy.
Mając na uwadze wystąpienie wyżej opisanej wyjątkowej sytuacji, której zamawiający nie mógł przewidzieć, oraz z uwagi na konieczność zachowania ciągłości dostaw pieczywa i wyrobów cukierniczych na potrzeby stołówki Zamawiający jest zmuszony udzielić zamówienia z wolnej ręki wykonawcy, który będzie realizował dostawy do czasu zakończenia procedury prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego (termin realizacji zamówienia z wolnej ręki do dnia 31.03.2019). Zamawiający w trybie przetargu nieograniczonego wyłoni następnie wykonawcę, który będzie realizował zamówienie w okresie od 01.04.2019r. do 31 grudnia 2019r.
INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania w budżecie "Zakup agregatu prądotwórczego o mocy 30 kW".
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





