eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólŚwiadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw pogwarancyjnych sprzętu medycznego- Kardioangiograf i Stacja Robocza na okres 3 lat na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli



Ogłoszenie z dnia 2020-02-24

Ogłoszenie nr 510033184-N-2020 z dnia 24-02-2020 r.

WS SPZOZ : Świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw pogwarancyjnych sprzętu medycznego- Kardioangiograf i Stacja Robocza na okres 3 lat na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550040983-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

WS SPZOZ , Krajowy numer identyfikacyjny 97077473300000, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (68)3882285, e-mail a.flis@szpital-nowasol.pl, faks (68)3871281.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-nowasol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: WS SP ZOZ Nowa Sól

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw pogwarancyjnych sprzętu medycznego- Kardioangiograf i Stacja Robocza na okres 3 lat na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP-280-13/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw pogwarancyjnych sprzętu medycznego- Kardioangiograf i Stacja Robocza na okres 3 lat na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przeglądów i napraw pogwarancyjnych sprzętu medycznego- Kardioangiograf i Stacja Robocza na okres 3 lat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 427770.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Siemens Healthcare Sp. z o.o. Customers Services
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żupnicza 11
Kod pocztowy: 03-821
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450619.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450619.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 450619.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 66 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze postępowanie dotyczy obsługi serwisowej, w zakresie dokonywania regularnych przeglądów okresowych, naprawę urządzeń w przypadku zaistnienia awarii oraz zakup części zamiennych. Firma Siemens Healthcare Sp. z o.o., jako jedyna w kraju posiada wyłączność producenta do świadczenia usługi naprawy i przeglądów serwisowych ww. urządzeń. Kontrakt obliguje firmę Siemens do: w zakresie przeglądów okresowych;regularne przeglądy okresowe interwały i zakres według wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z zamawiającym. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. Inspekcja zużycia części. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. Sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego. Konserwacja sofrware u systemowego i aplikacyjnego. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. Sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy Dokumentacja przeglądów. W zakresie naprawy- Interwencje na wezwanie praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie Dokumentacja interwencji serwisowych. W zakresie modyfikacji Przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia, Wykonanie zleconych przez producenta aktualizacji software u systemowego i aplikacyjnego Wykonanie zleconych przez producenta modyfikacji urządzenia W zakresie części zamiennych Dostawy komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania, w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego oraz instalacji infrastruktury pracowni i budynku w tym wentylacja i klimatyzacja Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzania przeglądów. Dostawy materiałów do przeprowadzania modyfikacji. W zakresie pomocy aplikacyjnej W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. Za zawarciem kontraktu obejmującego wymianę części zamiennych przemawia również okoliczność, iż w związku z koniecznością przestrzegania przez Wielospecjalistyczny Szpital SP ZOZ w Nowej Soli procedur zakupowych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, proces naprawy ww. sprzętu diagnoza, oferta, akceptacja, sprowadzenie podzespołów, wymiana jest jednoznaczny z dużymi utrudnieniami w diagnostyce i leczeniu pacjentów, a czasem wręcz je uniemożliwia. Skrócenie każdej naprawy do 24 godzin można osiągnąć po podpisaniu kontraktu serwisowego. Kontrakt znacznie podnosi bezpieczeństwo i komfort diagnostyki oraz leczenia pacjentów -mniej przerw w leczeniu to zarówno lepsze efekty terapeutyczne jak i psychologiczneoraz komfort pracy personelu lekarskiego i technicznego, co jest szczególnie ważne w kontekście funkcjonującego w tutejszym Szpitalu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy PN EN ISO 9001-2009. Zawarcie umowy z firmą SIEMENS na objęcie stałą obsługą serwisową ww. sprzętu umożliwi Zamawiającemu uzyskanie niezwłocznej naprawy sprzętu w sytuacjach awaryjnych, kiedy z uwagi na konieczność przeprowadzania planowanych zabiegów medycznych system nie może być na dłuższy czas wyłączony z eksploatacji, a równocześnie w sposób jasny określa warunki finansowania świadczonych usług W związku z koniecznością zapewnienia maksymalnej ciągłości pracy urządzeń zasadnym jest zawarcie umowy serwisowej z firmą Siemens Healthcare Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żupniczej 11

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.