eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym z możliwością 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim dla Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zamościu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026320-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zamościu : Dostawa autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym z możliwością 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim dla Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zamościu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503036-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540012185-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zamościu , Krajowy numer identyfikacyjny 95028789400000, ul. ul. Orlicz-Dreszera 14, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 392 358, e-mail zk.zamosc@psouu.org.pl, faks 846 392 358.
Adres strony internetowej (url): www.zamosc.psoni.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym z możliwością 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim dla Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zamościu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym 1 osoba niepełnosprawna na wózku inwalidzkim dla Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zamościu. 2. Ilość - 1 sztuka 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34000000-7 - sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34121000-1 autobusy i autokary 5. Parametry i wyposażenie samochodu. Parametry wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: Gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu - min. 24 m-ce Gwarancja na powłokę lakierniczą - min. 24 m-ce Gwarancja na perforację nadwozia - min. 6 lat Naprawa gwarancyjna (bezpłatna) nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia dostarczenia pojazdu do miejsca serwisu, w przypadku przedłużenia terminu naprawy Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować samochód zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego. W przypadku braku pojazdu zastępczego Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów wynajmu pojazdu poniesionych przez Zamawiającego od innego podmiotu. 7. Warunki dotyczące odbioru i serwisu pojazdu: 1) Wykonawca zapewnia serwis pojazdu w odległości nie większej 150 km od siedziby Zamawiającego. 2) Samochód powinien wskazywać w dniu odbioru taki stan paliwa w zbiorniku, aby światło rezerwy nie było zapalone. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet dokumentów: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin). 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd do siedziby Zamawiającego na swój własny koszt i odpowiedzialność". 8. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ (załączniku nr 1 do SIWZ) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34000000-7


Dodatkowe kody CPV: 34121000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUCK EXPORT - IMPORT WYNAJEM SP. z O.O
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Kod pocztowy: 00-680
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 258300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 258300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258300
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.