eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup i dostawa wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Apteki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-08

Ogłoszenie nr 510025159-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie: Zakup i dostawa wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Apteki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615297-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500219125-N-2018; 500220357-N-2018; 500222718-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 499 115, e-mail zp@zsm.com.pl, faks 322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Apteki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZZSM/ZP/80/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych, drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Apteki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej (dalej w treści: SAC) stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej w treści: SIWZ). Dostawa do magazynu Apteki przy ul. Władysława Truchana 7 w Chorzowie - Szpital dla dzieci: Pakiet nr 1 - Zestawy ochronne; Pakiet nr 2 - Zestawy do leczenia wodogłowia; Pakiet nr 3 - Materiał obłożeniowy; Pakiet nr 4 - Drobny sprzęt okulistyczny (1); Pakiet nr 5 - Klej do membran kolagenowych; Pakiet nr 6 - Sterylne pokrowce ochronne; Pakiet nr 7 - Linie do inwazyjnego pomiaru krwi; Pakiet nr 8 - Akcesoria do zestawu do laparoskopii i artroskopii operacyjnej; Pakiet nr 9 - Sprzęt do hemofiltracji; Pakiet nr 10 - Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP); Pakiet nr 11 - Akcesoria do defibrylatora; Pakiet nr 12 - Końcówka tnąca; Pakiet nr 13 - Fartuchy; Pakiet nr 14 - Akcesoria uszne; Pakiet nr 15 - Akcesoria endoskopowe; Pakiet nr 16 - Elektrody (1); Pakiet nr 17 - Akcesoria laparoskopowe i inne; Pakiet nr 18 - Osłonki na oczy do zabiegów laserem; Pakiet nr 19 - Płyny do kalibracji sond; Pakiet nr 20 - Żel do badań elektrofizjologicznych; Pakiet nr 21 - Worek chirurgiczny laparoskopowy; Pakiet nr 22 - Drobny sprzęt medyczny, zestawy do niskociśnieniowego drenażu; Pakiet nr 23 - Zamknięty system do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi; Pakiet nr 24 - Akcesoria do diatermii chirurgicznej; Pakiet nr 25 - Akcesoria do aparatu do znieczulenia Aespire View; Pakiet nr 26 - Pętla druciana do migdałków; Pakiet nr 27 - Zestaw drenów wielorazowych do pompy laparoskopowej WOLF; Pakiet nr 28 - Zgłębnik Gastrostomijny; Pakiet nr 29 - Specjalistyczny i drobny sprzęt uzupełniający; Pakiet nr 30 - Sprzęt chirurgiczny; Pakiet nr 31 - Zamknięty system do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi; Pakiet nr 32 - Drobny sprzęt medyczny; Pakiet nr 33 - Neurochirurgiczny sprzęt medyczny; Pakiet nr 34 - Rękawice; Pakiet nr 35 - Zestawy rur do respiratorów; Pakiet nr 36 - Jednorazowe akcesoria , końcówki do ssaka; Pakiet nr 37 - Zestaw do pomp infuzyjnych; Pakiet nr 38 - Elektrody do elektrochirurgii; Pakiet nr 49 - Paski testowe do pomiaru stężenia ciał ketanowych we krwi. Dostawa do magazynu Apteki przy ul. Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie - Szpital dla dorosłych: Pakiet nr 39 - Elektrody EKG; Pakiet nr 40 - Koce grzewcze; Pakiet nr 41 - Worek do ewakuacji laparoskopowej; Pakiet nr 42 - Sprzęt laparoskopowy do posiadanej przez Zamawiającego diatermii ERBE VIO300D i 300S, ICC80, oraz diatermii VALLEYLAB; Pakiet nr 43 - Akcesoria mocujące, cewniki do kaniulacji; Pakiet nr 44 - Elektrody do defibrylatora; Pakiet nr 45 - Nici okulistyczne: Nici nylonowe, monofilamentowe, niewchłanialne; Pakiet nr 46 - Sterylne jednorazowe obłożenie chirurgiczne uniwersalne; Pakiet nr 47 - Opatrunki specjalistyczne; Pakiet nr 48 - Środki dezynfekcyjne. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży w obszarze gospodarczym UE oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.). 2.Standardy jakościowe: 2.1 Przedmiot zamówienia ujęty w załączniku nr 2 do SIWZ podlega przepisom: Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm. Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o wyrobach medycznych - Dz.U. 2017 poz. 211 z późn. zm. ) Ustawy z dn. 06 września 2001 - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2017 poz. 2211); Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz.U. 2013 poz. 1127) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia oraz innych znajdujących zastosowanie przepisów (dotyczy sytuacji, kiedy dany asortyment jest wyrobem medycznym - jeśli dany asortyment nie jest wyrobem medycznym wyżej wymienione wskazanie nie dotyczy go); Obwieszczeniu Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz.U. 2017 poz. 1398). 2.2 Opisane wyroby medyczne podlegają Polskim Normom przenoszącym normy europejskie oraz normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2.3 Zamawiający w załączniku nr 2 do SIWZ - "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 2.4 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posługuje się ogólnie przyjętym nazewnictwem, przy czym w pozycjach asortymentowych, dla których wspomniane nazewnictwo byłoby niewystarczające i skutkowałoby zaoferowaniem wyrobów medycznych niekompatybilnych Zamawiający posłużył się wskazaniem źródła pochodzenia produktu. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie podano nazwy towarowe produktów to odnoszą się one jedynie do jakości, typu produktu. Powyższe działanie Zamawiającego wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia, a wymaganej kompatybilności wyrobów medycznych nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający w pozycjach asortymentowych, w których wskazano źródło pochodzenia produktu, dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, przy czym na Wykonawcy, który oferuje takie produkty spoczywa ciężar udowodnienia Zamawiającemu, iż parametry, właściwości, działanie i materiały, z których powstał oferowany wyrób medyczny są równoważne i o nie niższym standardzie jakościowym od pierwotnie wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ asortymentu. Produkt równoważny w stosunku do wyrobów określonych w specyfikacji asortymentowo-cenowej, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych. Zamawiający wymaga także by asortyment równoważny oferowany przez Wykonawców posiadał oznakowanie równoważne z wymaganym przez Zamawiającego dla pierwotnie opisanego w SIWZ wyrobu medycznego. 2.5 Zamawiający wymaga na etapie prowadzenia postępowania przetargowego złożenia zapytania przez Wykonawcę o dopuszczenie wyrobu medycznego równoważnego wraz z uzasadnieniem, o którym mowa powyżej. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia jest utrudniony dotyczy narzędzi lub przyrządów do operacji, które proponowane są jako równoważne pożądana jest wizualizacja np. zdjęcie katalogowe. 2.6 W przypadku, gdy wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ asortyment nie jest czasowo dostępny na rynku można go zastąpić innym po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców., o ile są oni znani na etapie składani ofert. 4. W toku realizacji zamówienia i na podstawie zawartej umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji do zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, co opisano w projekcie umowy - § 2 ust. 4 załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt. 1) UPZP. 6. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca gwarantuje minimalny termin gwarancji, ważności lub sterylności dostarczanego sprzętu medycznego wynoszący nie mniej niż 11 miesięcy licząc od dnia realizacji dostawy do Zamawiającego. 7. Wykonawca gwarantuje przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego. Wymów w odniesieniu do sprzętu medycznego ujętego w SIWZ wpisano pod pakietem w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja asortymentowo-cenowa. 8. Zamawiający wymaga aby opakowanie zbiorcze dostarczanego asortymentu zapewniało prawidłowe warunki transportu i przechowania. 9. Zamawiający wymaga by opakowania jednostkowe oferowanych wyrobów medycznych zawierały nazwę asortymentu, nazwę producenta, opis zawartości opakowania w języku polskim (opcjonalnie ulotkę), datę produkcji i/lub ważności oraz oznakowanie dopuszczające wyrób medyczny do obrotu i używania na obszarze gospodarczym Unii Europejskiej, a także datę ważności sterylizacji dla asortymentu sterylnego lub informację o sposobie sterylizacji bądź dezynfekcji dla wyrobów wielokrotnego użytku. 10. Zamawiający informuje, iż zaostrzenie wymogu opisu zawartości opakowania w języku polskim w porównaniu z wymogami zwartymi w ustawie o wyrobach medycznych wynika z wewnętrznych, organizacyjnych potrzeb Zamawiającego. Jeżeli opis na opakowaniu producenckim jest sporządzony w języku innym (w tym w j. angielskim) Zamawiający wnosi o załączenie dodatkowej ulotki lub etykiety w języku polskim, która odzwierciedla treść informacji zamieszczonej na etykiecie obcojęzycznej, a która może na potrzeby Zamawiającego zostać dołączona do oferowanego wyrobu przez dystrybutora lub pośrednika. 11. Zamawiający informuje, że procesy sterylizacji narzędzi realizowane są sterylizatorach firmy Lautenschlager GmbH & Co. KG o numerach 3219 i 5219, wytwarzających 7 próżni, w temperaturach: 121 stopni C przez 20 min. 1 atmosfera oraz 134 stopni C przez 5 min. 2 atmosfery. Oferowany w ofercie przetargowej asortyment musi posiadać zgodność, kompatybilność użytkową z posiadanymi przez szpital sterylizatorami Lautenschläger 3219 i Lautenschläger 5219 oraz posiadać właściwości umożliwiające realizację procesów sterylizacji o temperaturach 121° C i 134° C. 12. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne wielorazowego użytku posiadały parametry umożliwiające dekontaminację i resterylizację wyrobów w oparciu o polskie normy zharmonizowane z normami europejskimi dotyczące procesów sterylizacji obowiązujących w Polsce. 13. Termin realizacji: licząc od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018r. - dostawy sukcesywne. 14. Termin płatności - 60 dni licząc od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia oraz otrzymania prawidłowo wypełnionej faktury do siedziby Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał wszystkich płatności przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze. 15. Realizacja odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamówienia będą zgłaszane faksem lub e-mailem. 16. Wykonawca zobowiązany jest podać termin dostawy w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Termin dostawy będzie oceniany zgodnie z kryterium oceny ofert. 17. Dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, jeżeli jej termin wypada w dni wolne od pracy. 18. Dostawa realizowana będzie do magazynu Apteki w dwóch lokalizacjach: - przy ul. Władysława Truchana 7 w Chorzowie - Szpital dla dzieci, - przy ul. Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie - Szpital dla dorosłych, Lokalizacje odbiorców podano w załączniku nr 2 do SIWZ. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do każdorazowej ilości towaru oraz cykliczności dostaw. Wykonawca zobowiązany jest posiadać na stanie magazynu ilości asortymentu zapewniające płynność dostaw. W przypadku transportu i dostarczenia towaru przez firmę przewozową towar musi być wyraźnie opisany z wyszczególnieniem nazwy towaru oraz miejsca dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1 - Zestawy ochronne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2 - Zestawy do leczenia wodogłowia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiał obłożeniowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4 - Drobny sprzęt okulistyczny (1)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5 - Klej do membran kolagenowych,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6 - Sterylne pokrowce ochronne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2490.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Sp. z o.o. Sp. K.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strefowa 22
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5337.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5337.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5337.36
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7 - Linie do inwazyjnego pomiaru krwi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet nr 8 - Akcesoria do zestawu do laparoskopii i artroskopii operacyjnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet nr 9 - Sprzęt do hemofiltracji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3807.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Baxter Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kruczkowskiego 8
Kod pocztowy: 00-380
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4546.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4546.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4546.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet nr 10 - Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet nr 11 - Akcesoria do defibrylatora

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet nr 12 - Końcówka tnąca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11880.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMITH & NEPHEW Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmańska 12
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14256.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14256.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14256.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Pakiet nr 13 - Fartuchy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41617.15
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MADENA Group Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piaskowa 23
Kod pocztowy: 42-289
Miejscowość: Woźniki
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49940.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49940.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49940.58
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Pakiet nr 14 - Akcesoria uszne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Pakiet nr 15 - Akcesoria endoskopowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Pakiet nr 16 - Elektrody (1)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Pakiet nr 17 - Akcesoria laparoskopowe i inne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Pakiet nr 18 - Osłonki na oczy do zabiegów laserem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Pakiet nr 19 - Płyny do kalibracji sond

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Pakiet nr 20 - Żel do badań elektrofizjologicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Pakiet nr 21 - Worek chirurgiczny laparoskopowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1485.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SUN-MED. S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Franciszkańska 104/112
Kod pocztowy: 91-845
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1458.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1458.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1458.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Pakiet nr 22 - Drobny sprzęt medyczny, zestawy do niskociśnieniowego drenażu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4208.81
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4803.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4803.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4803.84
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Pakiet nr 23 - Zamknięty system do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 947.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sarstedt Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 25, Blizne Łaszczyńskiego
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1011.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1011.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1011.42
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Pakiet nr 24 - Akcesoria do diatermii chirurgicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11325.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMPIREUM Piotr Dopieralski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Chotomowska 30
Kod pocztowy: 05-110
Miejscowość: Jabłonna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8083.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8083.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13591.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Pakiet nr 25 - Akcesoria do aparatu do znieczulenia Aespire View

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6167.76
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Działkowa 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7160.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3100.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7160.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Pakiet nr 26 - Pętla druciana do migdałków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1899.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2030.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1814.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2030.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Pakiet nr 27 - Zestaw drenów wielorazowych do pompy laparoskopowej WOLF

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4598.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDEN-INMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4996.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4996.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4996.08
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Pakiet nr 28 - Zgłębnik gastrostomijny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4876.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SALUS International Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4592.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4592.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4723.92
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Pakiet nr 29 - Specjalistyczny i drobny sprzęt uzupełniający

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114063.66
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Sp. z o.o. Sp. K.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strefowa 22
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138503.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138503.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138503.98
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Pakiet nr 30 - Sprzęt chirurgiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 741.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 796.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 796.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 796.59
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Pakiet nr 31 - Zamknięty system do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44678.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sarstedt Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 25, Blizne Łaszczyńskiego
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37444.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37444.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37444.14
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: Pakiet nr 32 - Drobny sprzęt medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5992.72
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7444.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7444.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7444.23
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: Pakiet nr 33 - Neurochirurgiczny sprzęt medyczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: Pakiet nr 34 - Rękawice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14154.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15028.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15028.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15028.42
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: Pakiet nr 35 - Zestawy rur do respiratorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1260.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NZ Techno Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Berneńska 5A
Kod pocztowy: 03-976
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2106.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2106.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2106.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: Pakiet nr 36 - Jednorazowe akcesoria, końcówki do ssaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6375.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Linvatec Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jutrzenki 118
Kod pocztowy: 02-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6885.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6885.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6885.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 37

NAZWA: Pakiet nr 37 - Zestaw do pomp infuzyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6642.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAMRO Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Małobądzka 186
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Będzin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7448.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7448.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7448.76
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 38

NAZWA: Pakiet nr 38 - Elektrody do elektrochirurgii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6736.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ERBE Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Rzeczypospolitej 14 lok. 2.8
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6845.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6845.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6845.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 39

NAZWA: Pakiet nr 39 - Elektrody EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12133.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11461.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11461.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11461.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 40

NAZWA: Pakiet nr 40 - Koce grzewcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5910.19
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przasnyska 6b (Wejście C) II piętro
Kod pocztowy: 01-756
Miejscowość: Warszawa Żoliborz
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6372.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6372.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6372.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 41

NAZWA: Pakiet nr 41 - Worek do ewakuacji laparoskopowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2900
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CoviMed Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przelot 10
Kod pocztowy: 04-622
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3672.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3672.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3672.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 42

NAZWA: Pakiet nr 42 - Sprzęt laparoskopowy do posiadanej przez Zamawiającego diatermii ERBE VIO300D i 300S, ICC80, oraz diatermii VALLEYLAB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43698.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ERBE Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Rzeczypospolitej 14 lok. 2.8
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47534.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47534.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47534.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 43

NAZWA: Pakiet nr 43 - Akcesoria mocujące, cewniki do kaniulacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 44

NAZWA: Pakiet nr 44 - Elektrody do defibrylatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 700.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANMAR Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strefowa 22
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 544.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 544.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 544.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 45

NAZWA: Pakiet nr 45 - Nici okulistyczne: Nici nylonowe, monofilamentowe, niewchłanialne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2072.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 912.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 912.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2321.92
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 46

NAZWA: pakietu nr 46 - Sterylne jednorazowe obłożenie chirurgiczne uniwersalne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 08.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 UPZP, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 47

NAZWA: Pakiet nr 47 - Opatrunki specjalistyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6029.45
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6430.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6430.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6430.27
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 48

NAZWA: Pakiet nr 48 - Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7539.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDIM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 45B
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8154.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8154.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8154.61
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 49

NAZWA: Pakiet nr 49 - Paski testowe do pomiaru stężenia ciał ketanowych we krwi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 05.11.2018r. unieważnił postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 UPZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.