eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów2 Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia i osób



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
2 Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia i osób

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ogród Zoologiczny w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240951360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Promenada Gen. Jerzego Ziętka

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 666031496

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slaskiezoo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Hodowla zwierząt

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2 Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia i osób

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc97939c-cc04-4bde-b0c3-00fc5bf68209

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080950/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Ochrona ŚOZ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Określono w SWZ na stronie https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ na stronie https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ na stronie https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ na stronie https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-340-9/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej mienia i osób na terenie nieruchomości zlokalizowanej w
Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, w obszarze administrowanym przez Śląski Ogród Zoologiczny na
powierzchni 47 ha.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-30 do 2027-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Porównanie ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia – 10% (punkty zostaną przyznane jeśli zamawiający wykaże, że dysponuje przynajmniej 4 pracownikami, którzy ukończyli kurs KPP (pomoc przedmedyczna) i zdali egzamin państwowy.

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (tekst jednolity t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 532.).
Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, warunek musi spełniać każdy z osobna.
2. mający status zakładu pracy chronionej lub inni Wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zmówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób
społecznie marginalizowanych szczególności osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 913, 1301).
Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób o znacznym stopniu niepełnosprawności oraz o
umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (symbole zawarte w orzeczeniu: 12-C, 01-U, 02-P, 05-E, 04-O) na nie mniejszy
niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadanego doświadczenia
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców posiadający doświadczenie polegające na ochronie
przynajmniej dwóch obiektów o rozproszonej zabudowie, o powierzchni ochranianej minimum 40 ha, przez okres nie krótszy
niż 1 rok, a ochrona przynajmniej jednego z tych obiektów była wykonywana na podstawie umowy o wartości brutto nie
mniejszej niż 700.000 zł w skali roku.
4. nie podlegają wykluczeniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w
załączniku nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w
załączniku nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA;
b) dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę statusu zakładu pracy chronionej lub podobnego;
c) dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę wymaganego doświadczenia;
3. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,
poprawienia lub uzupełnienia w terminie przez siebie wyznaczonych, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia
oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych środków;
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020 poz. 2415 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty
jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmianę umowy w następującym zakresie:
a) Zmiana osób reprezentujących strony przy realizacji umowy;
b) Zmiany postanowień umowy jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu
o które realizowana jest umowa.
c) Zmiany postanowień umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć
przy zawieraniu umowy, pomimo zachowania należytej staranności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.