eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa oraz ich wtórników na 2019 rok



Ogłoszenie z dnia 2019-02-07

Ogłoszenie nr 510024436-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.

Powiat Tomaszowski: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa oraz ich wtórników na 2019 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 664099-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Tomaszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. ul. Św. Antoniego 41, 97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 242 127, e-mail zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, faks 44 725 28 01.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-tomaszowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa oraz ich wtórników na 2019 rok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z sukcesywną dostawą transportem wykonawcy tablic rejestracyjnych w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz odrębnie zapakowanych kompletach (jako komplet należy rozumieć tablice z tym samym numerem rejestracyjnym) a także wtórników tablic rejestracyjnych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2018 r., poz. 1990 j.t. z późn. zm.), oraz według wzorów i wymagań określonych w załączniku Nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 j.t. z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1751 t.j.) w ilości zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, według następującego wykazu rodzajowego i ilościowego: 1) zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 14 200 szt. 2) Zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 100 szt. 3) Zwyczajne motocyklowe - 600 szt. 4) Zwyczajne motorowerowe - 200 szt. 5) Indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 30 szt. 6) Indywidualne motocyklowe - 6 szt. 7) Zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 20 szt. 8) Zabytkowe motocyklowe - 10 szt. 9) Tymczasowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe - 150 szt. 10) Tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 5 szt. 11) Tymczasowe motocyklowe - 5 szt. 12) Tymczasowe motorowerowe - 5 szt. 13) Wtórniki tablic: zwyczajnych samochodowych, indywidualnych samochodowych, zabytkowych samochodowych, jednorzędowych lub dwurzędowych oraz zmniejszonych - 300 szt. 14) Wtórniki tablic: zwyczajnych motocyklowych, zabytkowych motocyklowych, indywidualnych motocyklowych - 20 szt. 15) Wtórniki tablic: zwyczajnych motorowerowych - 6 szt. * - zamówienie obejmuje tablice jednorzędowe lub dwurzędowe wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa i w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz oprogramowania informatycznego umożliwiającego zarządzanie składanymi i złożonymi zamówieniami na tablice rejestracyjne, zapewniające między innymi możliwość: zamawiania tablic rejestracyjnych drogą elektroniczną za pomocą Internetu i drukowanie zamówień. Podane przez Zamawiającego ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych rodzajów tablic mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. W okresie obowiązywania umowy dostawy nie muszą objąć wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych zamawianych przez Zamawiającego z tego powodu Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń finansowych. Ilość poszczególnych rodzajów tablic, które zostaną dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy uzależniona będzie od liczby rejestrowanych pojazdów. 2. Informacje dodatkowe: 1) Stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania/zamówienia tablice rejestracyjne będą wyprodukowane i dostarczone transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 41, Wydział Komunikacji. 2) Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy - drogą elektroniczną - zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem - ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych. 3) Termin realizacji każdej partii zamówienia, nie może przekroczyć pięciu dni roboczych, od daty doręczenia drogą elektroniczną zapotrzebowania Wykonawcy. 4) Realizacja zamówienia wtórnika tablic rejestracyjnych będzie następować w czasie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym podanym w godzinach. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z okresem wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w latach. Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż obowiązkowe 2 lata. 6) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest przez czas trwania umowy do posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928470-3


Dodatkowe kody CPV: 14721000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa oraz ich wtórników na 2019 rok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139041.25
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janusz Wlaźlak właściciel P.P.H.U. Janusz Wlaźlak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daniłowskiego 37
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158486.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158486.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170070.87
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.