Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2275 880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45d08649-12dc-41f0-adfe-f62880714add
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028316/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12050483.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między zamawiającym, a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej poprzez Platformę zakupową pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1205048 lub poczty
elektronicznej , e mail: przetargi@kolbuszowski.pl.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępujący do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem : https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje
go za wiążący, oraz
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem
https://docs.google.com/document/d/1DvIX8c8ij69qA78GJoTQMc1Djk_avZrhcpin5Gu-2rk/edit?tab=t.0#heading=h.6jynaot9cbnq
2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to max. 500 MB.
3. Wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d)włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za
pomocą protokołu TLS 1.3.,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Szczegóły zawarto w rozdziale IX i XI SWZ
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internet. pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Komunikacja poprzez Platformę zakupową:
1) w sekcji “Komunikaty” zamawiający będzie zamieszczał wszystkie istotne informacje w postępowaniu m.in.: dotyczące odpowiedzi
na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informacje z art. 222 ust. 5 Pzp, informację o wyborze oferty
najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.
2) przez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego” wykonawcy przesyłają zamawiającemu zapytania do treści SWZ oraz
wszelką korespondencję w toku postępowania o udzielenie zamówienia; Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
6. w zakresie składania ofert została określona w części XIV SWZ. tj:
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić na Platformie zakupowej Po wypełnieniu formularza składania oferty i
dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „przejdź do podsumowania”. Za datę przekazania oferty
przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platforma zakupowa.pl) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku
“Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.7.Do przygotowania oferty konieczne jest
posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu
zaufanego lub elektronicznego podpisu osobistego.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Część I.
Osoby, których dotyczy informacja: 
- strony umów, ich przedstawiciele, inne osoby wymienione w treści umów, oraz których dane będą przetwarzane w związku z wykonywaniem umowy, 
- uczestnicy postępowań w sprawie zamówień publicznych,
- inne osoby, których dane są przetwarzane w związku działaniami zmierzającymi do zawarcia umów.
Podstawa prawna informacji:
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”
Administrator:
Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Powiat Kolbuszowski, zs. ul.11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: iod@kolbuszowski.pl, ul.11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa.
Cele i podstawy przetwarzania danych:
Dane będą przetwarzane w celu realizacji umowy lub w celu realizacji działań zmierzających do zawarcia umowy, w tym przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne; a także w celach archiwalnych, dowodowych oraz w celu prowadzenia analiz i statystyk.
Podstawy prawne przetwarzania obejmują: art. 6 ust.1 lit.b,c,e RODO, tj. dane są  niezbędne do zawarcia i realizacji umów, działających do ich zawarcia, wykonywania prawnych obowiązków Administratora oraz do wykonywania zadań w interesie publicznym. 
W przypadku przetwarzania oświadczeń o niekaralności, podstawą będzie art. 10 RODO.
Przechowywanie danych
Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie  z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r, w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora, jak firmy informatyczne, płatnicze, pocztowe, kurierskie itp.
Uprawnienia osób
Osoba, której dane są przetwarzane, posiada prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania kopii danych, 
- sprostowania danych osobowych, 
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
− żądania usunięcia danych osobowych w uprawnionych przypadkach.
Inne zagadnienia
Podanie danych jest niezbędne dla zawarcia i wykonywania umów oraz dla realizacji działań wskazanych powyżej. 
Część II.
Na podstawie art. 14 RODO, informujemy osoby, których dane zostały przekazane przez podmioty wymienione w części I, że będziemy przetwarzać ich dane: podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko), dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres e-mail), dane adresowe (adres miejsca zatrudnienia), inne dane związane z zatrudnieniem (np. stanowisko służbowe).
Źródłem danych przetwarzanych są podmioty wymienione w części I.
Dane będą przetwarzane na tych samych zasadach, jak te wymienione w części I.
Podmioty wymienione w części I przekażą niniejszą informację osobom, których dane przekazały Administratorowi.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w
Kolbuszowej.
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz.1251)
2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań
dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847),
3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków
produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1885)
4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów,
stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r. poz.546),
Zamawiający przewiduje dostawę następujących rodzajów tablic:1) tablica samochodowa zwyczajna jednorzędowa i
dwurzędowa- 8500 szt., 2) tablica motocyklowa zwyczajna – 900 szt., 3) tablica motorowerowa zwyczajna - 200 szt., 4)
tablica zabytkowa, indywidualna, dodatkowa, zmniejszona, tymczasowa, sportowa, do pojazdów elektrycznych/wodorowych
- 300 szt., 5) wtórnik tablicy rejestracyjnej każdego rodzaju - 200 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.        
4.2.6.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryterium:
1) Cena – 60%
2) Okres gwarancji – 20%
3) Termin dostawy wtórników – 20%
4. Sposób oceny ofert:
W trakcie oceny ofert Zamawiający będzie przyznawał ocenianym ofertom punkty według następującego wzoru:
1) dla kryterium „Cena” (PK1): PK1= [(CN / CB) x 60%] x 100,Oznaczenia:
PK1 - Liczba punktów badanej oferty dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CB - cena oferty badanej
Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuję cenę ofertową brutto podaną w Formularzu
ofertowym
Maksymalna ilość punktów, które może otrzymać oferta w tym kryterium to 60%
2) dla kryterium „Okres gwarancji ” (PK2):
Okres gwarancji, ilość punktów
24 m-ce -0 pkt
36 m-cy -10 pkt
48 m-cy -20 pkt
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 20 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 20% oceny.
3) dla kryterium „Termin dostawy wtórników ”(PK3)
Deklarowany termin dostawy wtórników ilość punktów
do 3 dni roboczych -20 pkt
4 dni robocze -10 pkt
5 dni roboczych -0 pkt
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 20 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 20% oceny
5. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w poszczególnych kryteriach. P = PK1 + PK2
+ PK3.
            4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy wtorników
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: -posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów; Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice
rejestracyjne, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 1251)., który jest prowadzony przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.
-) zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 200
000,00 zł. brutto. Wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ.
Przez dostawę tablic rejestracyjnych Zamawiający rozumie wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych. Przez jedno
zamówienie Zamawiający rozumie jeden kontrakt,umowę.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający dokona oceny
braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczenia z pkt. 5.5.)            
                                5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu tj:.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V I pkt
2.Wykonawca złoży:
1) zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia
20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251)., który jest prowadzony przez marszałka województwa
właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.
2) Wykaz wykonanych, dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zostały, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostaw zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane,
- wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SWZ.            
    5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.Przedmiotowe oświadczenie, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). W takim przypadku - wraz z
ofertą - należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 3, składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.
117 ust. 4 ustawy Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia, jest umocowana do ich reprezentowania, w/w podmioty składają odpowiednio - odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru. W/w podmioty nie są zobowiązane do złożenia dokumentów, o których wyżej mowa, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wskazano dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 5 – w/w podmioty zobowiązane są
przedłożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko lub umowa spółki cywilnej)
potwierdzający umocowanie do ich reprezentowania.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując
zamówienie/lub jego części, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub
sytuacjach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,
także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). W takim przypadku - wraz zofertą - należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy. Wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik
pozostałych.
2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje
korespondencję.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
spełnianiu warunków udziału w postepowaniu stanowiące zał. 2 do SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w
rozdziale VI ust. 1 pkt. 2b, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia wskazanej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do
których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi, dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SWZ).
6. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 5 wynika z konieczności weryfikacji czy planowany podział zadań pomiędzy
członków konsorcjum zapewnia realne wykorzystanie deklarowanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zasobów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zobowiązania.
8. Przed zawarciem umowy (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) Zamawiający może żądać od Wykonawców
składający ofertę wspólną - umowy konsorcjum, regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamiany umowy określono w rozdziale XX SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy zał.4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej , pod adresem https: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1205048 . Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie zakupowej) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o którychmowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp.(wykluczenie obligatoryjne)
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz.U. 2024 r., poz. 507).w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych
przesłanek, tj. wyklucza się Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach ;
2)którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach ;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.
U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3. Ustawy o szczególnych rozwiązaniach . Do wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie stosuje się art.7
ust.3 wspomnianej ustawy.
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1225R Kosowy - Niwiska - Kamionka - Sędziszów w km 8+986 - 9+142 w miejscowości Niwiska
- Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji rąk , skóry , ran, dezynfekcji powierzchni, narzędzi, sprzętu i urządzeń medycznych w 15 pakietach
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Dostawa i montaż aparatu do znieczulenia - powtórzenie
- "Budowa hydroforni strefowej wraz z budową sieci wodociągowej"
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości edukacji w Szkole Podstawowej w Lubaniu
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2026".
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Cieszynie w roku 2026
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej
- Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piasecznie w 2026 roku.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








