To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-07
Ogłoszenie nr 510024374-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej:
PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO ŚWIETLIC MOPS W BEŁCHATOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550017936-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 004700711,
ul. Dąbrowskiego
2,
97-400
Bełchatów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 635 28 97, e-mail
zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl, faks
44 635 28 84.
Adres strony internetowej (url): http://mops-belchatow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO ŚWIETLIC MOPS W BEŁCHATOWIE
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest usługa - przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla dzieci uczęszczających do świetlic MOPS w Bełchatowie. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania oraz dostarczania do Świetlic MOPS zestawów obiadowych dla dzieci uczęszczających do placówek wsparcia dziennego. Posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia termosów z posiłkami do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych placówkach. Zestawy obiadowe dostarczane będą do Świetlicy Socjoterapeutycznej "STER" w termosach, zaś do Świetlicy Środowiskowej "PROMYK" w opakowaniach jednorazowych. Zestawy obiadowe będą dostarczane do Świetlicy Socjoterapeutycznej "STER" na godzinę 12, a do Świetlicy Środowiskowej "PROMYK" na godzinę 12.30 z zastrzeżeniem pkt 5 lit. e zaproszenia do negocjacji. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych. Zamówienie wykonane zostanie w następujący sposób: w okresie od 11 lutego do 22 lutego 2019 r. od poniedziałku do piątku po 30 zestawów obiadowych dziennie dostarczonych do "Świetlic MOPS" w tym: "STER" (20 zestawów) i "PROMYK" (10 zestawów obiadowych); w dniu 9 marca 2019 r. 20 zestawów obiadowych (poz. 1 tabeli zamieszczonej w zaproszeniu do negocjacji - zalewajka z ziemniakami) dostarczonych do "STER"; w dniu 23 marca 2019 r. 20 zestawów obiadowych (poz. 15 tabeli - pierogi leniwe ze śmietaną) dostarczonych do "STER"; w dniu 6 kwietnia 2019 r. 20 zestawów obiadowych (poz. 4 tabeli - zupa ogórkowa z ziemniakami) dostarczonych do "STER"; w dniu 17 kwietnia 2019 r. 60 zestawów obiadowych (poz. 5 tabeli - żurek, kiełbasa podwawelska, jajko) dostarczonych na godzinę 11.30 do "STER"; w dniu 11 maja 2019 r. 20 zestawów obiadowych (poz. 16 tabeli - pierogi z serem i śmietaną) dostarczonych do "STER"; w dniu 25 maja 2019 r. 20 zestawów obiadowych (poz. 8 tabeli - zupa jarzynowa z ziemniakami) dostarczonych do "STER"; w dniu 8 czerwca 2019 r. 20 zestawów obiadowych (poz. 9 tabeli naleśniki z serem) dostarczonych do "STER". Łączna przewidywana ilość zestawów obiadowych: 480. Wykonawca w okresie od 11 lutego do 22 lutego 2019 r. przygotowywał będzie posiłki spośród zestawów obiadowych określonych w zaproszeniu do negocjacji. Kolejność realizacji jest dowolna, jednakże w każdym dniu z ww. okresu Wykonawca przygotuje inny zestaw obiadowy. Wykonawca w okresie od 11 do 22 lutego 2019 r. zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisu (spośród wymienionych wyżej zestawów). Wykonawca dostarczy jadłospis Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający zatwierdza jadłospis poprzez adnotację na jego kopii. W przypadku dostarczenia jadłospisu w innej formie (e-mail, fax) Zamawiający zatwierdzi jadłospis w takiej formie, w jakiej Wykonawca go doręczy. Zmiany w dostarczonym i zatwierdzonym jadłospisie są dopuszczalne jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Przy sporządzaniu posiłków Wykonawca uwzględni wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy we wskazanych przez Zamawiającego godzinach posiłków w zamówionej ilości, gdy ich gramatura nie będzie zgodna z umową, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia - Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 15 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Świetlic MOPS. Odstępstwo od reguł wymienionych w pkt 4 - 9 zaproszenia do negocjacji Zamawiający będzie traktował jako naruszenie istotnych postanowień umowy. Realizacja zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres zamówienia, który powierzy podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 10 % wskazanej w pkt 6 zaproszenia do negocjacji ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy osób wykonujących następujących czynności: przyrządzanie potraw, dań, przekąsek, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości podawanych potraw. Osoba wykonująca te czynności - kucharz powinna mieć wykształcenie gastronomiczne (technik, zawodowe, policealne) - 1 osoba; pomoc kuchenna -pomocnik kucharza - wykonywanie funkcji pomocniczych: pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz zmywanie naczyń, sprzątanie i inne czynności pomocnicze) - 1 osoba. Ww. osoby winny być zatrudnione co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W celu potwierdzenia zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 13 zaproszenia do negocjacji, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu (najpóźniej w dniu podpisania umowy) oświadczenia, że przy realizacji zamówienia ww. osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy ze wskazaniem wymiaru czasu pracy i czynności, jakie będą wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionych osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55521200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1627.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO-Catering Spółka z.o.o Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2270.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie, o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla dzieci uczęszczających do świetlic MOPS prowadzone było uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty. W postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki warunki zamówienia nie uległy zmianie.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Modernizacja ujęcia wody w Hucie
- Rekultywacja składowiska odpadów w m. Krzyż, gm. Czastary / 2025
- Budowa placu zabaw w Zawadowie
- Modernizacja ujęcia wody w Ławach- Etap II
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 27 w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej i Przedszkola nr 40 w Bielsku-Białej
- "Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka "Raj Maluszka" w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2025 roku do 30.11. 2026 roku"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 26 w Bielsku-Białej
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.