To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-07
Ogłoszenie nr 510023090-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie: Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502171-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Przedszkole nr 3, ul. Zwycięstwa 188, 75-611 Koszalin
Przedszkole nr 7, ul. Piłsudskiego 44, 75-512 Koszalin
Przedszkole nr 8, im. Janusza Korczaka, ul. Bałtycka 44, 75-381 Koszalin
Przedszkole nr 9, im. "Bursztynek", ul. Tuwima 1, 75-442 Koszalin
Przedszkole nr 10, im. "Misia Uszatka", ul. Rzemieślnicza 6, 75-243 Koszalin
Przedszkole nr 11, ul. Łużycka 14, 75-109 Koszalin
Przedszkole nr 12, ul. Lechicka 45, 75-842 Koszalin
Przedszkole nr 13 "Mała Akademia", ul. Franciszkańska 120, 75-255 Koszalin
Przedszkole nr 14, ul. Wańkowicza 15, 75-445 Koszalin
Przedszkole nr 15, ul. Staszica 11, 75-449 Koszalin
Przedszkole nr 16, ul. Kornela Makuszyńskiego 9, 75-442 Koszalin
Przedszkole nr 19, ul. Giełdowa 20,75-552 Koszalin,
Przedszkole nr 20, ul. Piaskowa 4, 75-621 Koszalin
Przedszkole nr 21, ul. Połczyńska 55, 75-808 Koszalin
Przedszkole nr 22, ul. Chałubińskiego 6, 75-581 Koszalin
Przedszkole nr 23 "Stokrotka", ul. Limanowskiego 33, 75-363 Koszalin
Przedszkole nr 34, ul. Gen. Bema 9, 75-662 Koszalin
Przedszkole nr 35, ul. Rodła 10, 75-361 Koszalin
Przedszkole nr 37, ul. Bronisława Spasowskiego 14a, 75-451 Koszalin
Przedszkole Integracyjne, ul. Władysława IV 143, 75-347 Koszalin
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 - 452 Koszalin
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 24586500000000,
ul. ul. Jana Pawła II
17,
75-452
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 430 786, e-mail
j.piwowarski@zoeap.koszalin.pl, faks
943 433 191.
Adres strony internetowej (url): zoeapm.koszalin.ibip.pl
Adres profilu nabywcy: zoeapm.koszalin.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie na rzecz zamawiających wymienionych w Sekcji I przeprowadza wyznaczony na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), w związku z art. 31 i art. 35 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1875, 2232, z 2018 r. poz. 130) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 - 452 Koszalin.
Po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania umowy o udzielenie zamówienia podpisane zostały przez każdego Zamawiającego osobno.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z.O.260.001.2020.RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1) Część Nr 1 - Środki dezynfekujące, 2) Część Nr 2 - Środki czystości, 2) Część Nr 3 - Sprzęt do utrzymania czystości oraz artykuły różne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 33631600-8, 39813000-4, 39831000-6, 39831240-0, 39831600-2, 33711900-6, 39224300-1, 39224340-3, 33760000-5, 18930000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki dezynfekujące |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66141.72
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dawex Nord Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80523.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie zostało udzielone przez każdego z Zamawiających wskazanych w Sekcji I indywidualnie. Wartość łączna (cześć 1, 2 i 3) poszczególnych zamówień wynosi: 1) Przedszkole nr 3, ul. Zwycięstwa 188, 75-611 Koszalin - 19 513,28 PLN; 2) Przedszkole nr 7, ul. Piłsudskiego 44, 75-512 Koszalin - 16 022,62 PLN; 3) Przedszkole nr 8, im. Janusza Korczaka, ul. Bałtycka 44, 75-381 Koszalin - 13 532,63 PLN; 4) Przedszkole nr 9, im. "Bursztynek", ul. Tuwima 1, 75-442 Koszalin - 20 676,34 PLN; 5) Przedszkole nr 10, im. "Misia Uszatka", ul. Rzemieślnicza 6, 75-243 Koszalin - 17 315,18 PLN; 6) Przedszkole nr 11, ul. Łużycka 14, 75-109 Koszalin - 15 818,14 PLN; 7) Przedszkole nr 12, ul. Lechicka 45, 75-842 Koszalin - 11 633,80 PLN; 8) Przedszkole nr 13 "Mała Akademia", ul. Franciszkańska 120, 75-255 Koszalin - 17 522,45 PLN 9) Przedszkole nr 14, ul. Wańkowicza 15, 75-445 Koszalin - 20 885,34 PLN; 10) Przedszkole nr 15, ul. Staszica 11, 75-449 Koszalin - 33 508,82 PLN; 11) Przedszkole nr 16, ul. Kornela Makuszyńskiego 9, 75-442 Koszalin - 11 374,73 PLN; 12) Przedszkole nr 19, ul. Giełdowa 20,75-552 Koszalin - 16 606,39 PLN; 13) Przedszkole nr 20, ul. Piaskowa 4, 75-621 Koszalin - 12 488,68 PLN; 14) Przedszkole nr 21, ul. Połczyńska 55, 75-808 Koszalin - 21 096,01 PLN; 15) Przedszkole nr 22, ul. Chałubińskiego 6, 75-581 Koszalin - 13 577,97 PLN; 16) Przedszkole nr 23 "Stokrotka", ul. Limanowskiego 33, 75-363 Koszalin - 10 538,21 PLN; 17) Przedszkole nr 34, ul. Gen. Bema 9, 75-662 Koszalin - 9 991,40 PLN; 18) Przedszkole nr 35, ul. Rodła 10, 75-361 Koszalin - 14 376,57 PLN; 19) Przedszkole nr 37, ul. Bronisława Spasowskiego 14a, 75-451 Koszalin - 21 429,84 PLN; 20) Przedszkole Integracyjne, ul. Władysława IV 143, 75-347 Koszalin - 15 318,71 PLN; 21) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 - 452 Koszalin - 1 745,44 PLN. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Środki czystości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65614.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80706.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie zostało udzielone przez każdego z Zamawiających wskazanych w Sekcji I indywidualnie. Wartość łączna (cześć 1, 2 i 3) poszczególnych zamówień wynosi: 1) Przedszkole nr 3, ul. Zwycięstwa 188, 75-611 Koszalin - 19 513,28 PLN; 2) Przedszkole nr 7, ul. Piłsudskiego 44, 75-512 Koszalin - 16 022,62 PLN; 3) Przedszkole nr 8, im. Janusza Korczaka, ul. Bałtycka 44, 75-381 Koszalin - 13 532,63 PLN; 4) Przedszkole nr 9, im. "Bursztynek", ul. Tuwima 1, 75-442 Koszalin - 20 676,34 PLN; 5) Przedszkole nr 10, im. "Misia Uszatka", ul. Rzemieślnicza 6, 75-243 Koszalin - 17 315,18 PLN; 6) Przedszkole nr 11, ul. Łużycka 14, 75-109 Koszalin - 15 818,14 PLN; 7) Przedszkole nr 12, ul. Lechicka 45, 75-842 Koszalin - 11 633,80 PLN; 8) Przedszkole nr 13 "Mała Akademia", ul. Franciszkańska 120, 75-255 Koszalin - 17 522,45 PLN 9) Przedszkole nr 14, ul. Wańkowicza 15, 75-445 Koszalin - 20 885,34 PLN; 10) Przedszkole nr 15, ul. Staszica 11, 75-449 Koszalin - 33 508,82 PLN; 11) Przedszkole nr 16, ul. Kornela Makuszyńskiego 9, 75-442 Koszalin - 11 374,73 PLN; 12) Przedszkole nr 19, ul. Giełdowa 20,75-552 Koszalin - 16 606,39 PLN; 13) Przedszkole nr 20, ul. Piaskowa 4, 75-621 Koszalin - 12 488,68 PLN; 14) Przedszkole nr 21, ul. Połczyńska 55, 75-808 Koszalin - 21 096,01 PLN; 15) Przedszkole nr 22, ul. Chałubińskiego 6, 75-581 Koszalin - 13 577,97 PLN; 16) Przedszkole nr 23 "Stokrotka", ul. Limanowskiego 33, 75-363 Koszalin - 10 538,21 PLN; 17) Przedszkole nr 34, ul. Gen. Bema 9, 75-662 Koszalin - 9 991,40 PLN; 18) Przedszkole nr 35, ul. Rodła 10, 75-361 Koszalin - 14 376,57 PLN; 19) Przedszkole nr 37, ul. Bronisława Spasowskiego 14a, 75-451 Koszalin - 21 429,84 PLN; 20) Przedszkole Integracyjne, ul. Władysława IV 143, 75-347 Koszalin - 15 318,71 PLN; 21) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 - 452 Koszalin - 1 745,44 PLN. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzęt do utrzymania czystości oraz artykuły różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141239.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
173724.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie zostało udzielone przez każdego z Zamawiających wskazanych w Sekcji I indywidualnie. Wartość łączna (cześć 1, 2 i 3) poszczególnych zamówień wynosi: 1) Przedszkole nr 3, ul. Zwycięstwa 188, 75-611 Koszalin - 19 513,28 PLN; 2) Przedszkole nr 7, ul. Piłsudskiego 44, 75-512 Koszalin - 16 022,62 PLN; 3) Przedszkole nr 8, im. Janusza Korczaka, ul. Bałtycka 44, 75-381 Koszalin - 13 532,63 PLN; 4) Przedszkole nr 9, im. "Bursztynek", ul. Tuwima 1, 75-442 Koszalin - 20 676,34 PLN; 5) Przedszkole nr 10, im. "Misia Uszatka", ul. Rzemieślnicza 6, 75-243 Koszalin - 17 315,18 PLN; 6) Przedszkole nr 11, ul. Łużycka 14, 75-109 Koszalin - 15 818,14 PLN; 7) Przedszkole nr 12, ul. Lechicka 45, 75-842 Koszalin - 11 633,80 PLN; 8) Przedszkole nr 13 "Mała Akademia", ul. Franciszkańska 120, 75-255 Koszalin - 17 522,45 PLN 9) Przedszkole nr 14, ul. Wańkowicza 15, 75-445 Koszalin - 20 885,34 PLN; 10) Przedszkole nr 15, ul. Staszica 11, 75-449 Koszalin - 33 508,82 PLN; 11) Przedszkole nr 16, ul. Kornela Makuszyńskiego 9, 75-442 Koszalin - 11 374,73 PLN; 12) Przedszkole nr 19, ul. Giełdowa 20,75-552 Koszalin - 16 606,39 PLN; 13) Przedszkole nr 20, ul. Piaskowa 4, 75-621 Koszalin - 12 488,68 PLN; 14) Przedszkole nr 21, ul. Połczyńska 55, 75-808 Koszalin - 21 096,01 PLN; 15) Przedszkole nr 22, ul. Chałubińskiego 6, 75-581 Koszalin - 13 577,97 PLN; 16) Przedszkole nr 23 "Stokrotka", ul. Limanowskiego 33, 75-363 Koszalin - 10 538,21 PLN; 17) Przedszkole nr 34, ul. Gen. Bema 9, 75-662 Koszalin - 9 991,40 PLN; 18) Przedszkole nr 35, ul. Rodła 10, 75-361 Koszalin - 14 376,57 PLN; 19) Przedszkole nr 37, ul. Bronisława Spasowskiego 14a, 75-451 Koszalin - 21 429,84 PLN; 20) Przedszkole Integracyjne, ul. Władysława IV 143, 75-347 Koszalin - 15 318,71 PLN; 21) Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Przedszkoli Miejskich, ul. Jana Pawła II 17, 75 - 452 Koszalin - 1 745,44 PLN. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- "Dostawa opon nowych i regenerowanych wraz z ich naprawą".
- Dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do bieżących prac utrzymaniowych na drogach wojewódzkich z podziałem na zadania
- Usługa konserwacyjno-naprawcza części ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. 4 Marca w Koszalinie.
- Ścinanie poboczy dróg wojewódzkich na terenie RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie Sp. z o.o. z podziałem na dwa pakiety.
- Sukcesywne dostawy preparatów do odkażania, dezynfekcji i leczenia ran oraz wapna sodowego
- Zakup wyposażenia magazynu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, akcesoriów i artykułów do utrzymania czystości na potrzeby bieżącej działalności MZUK w Sosnowcu.
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.