Ogłoszenie z dnia 2019-02-05
Ogłoszenie nr 510022316-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli "Wieliczka" tj. w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660151-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683,
ul. Park Kingi
1,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail
maciej.trabka@kopalnia.pl, faks
122 787 110.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna -Górnictwo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli "Wieliczka" tj. w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KSW/2018/IP/128
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia na i część jest usługa utrzymania czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka zlokalizowanych przy ul. Park Kingi w następującym zakresie: a) usługa wykonywana 1 raz na dobę obejmująca: pomieszczenia biurowe, produkcyjne, higieniczno-sanitarne o łącznej powierzchni 4 900 m2 w tym 500 m2 do realizacji, na zlecenie Zamawiającego, w ramach prawa opcji, b) usługa wykonywana 3 razy na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 796 m2 c) usługa wykonywana 1 raz na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 49 m2 d) usługa czyszczenia okien o łącznej powierzchni 658 m2 wykonywana jeden raz na kwartał, e) usługa czyszczenia żaluzji i rolet tekstylnych o łącznej powierzchni 486,50 m2 wykonywana jeden raz w roku. f) usługa prania wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni 99,7 m2 wykonywana jeden raz w roku. g) usługa mycia okien i obiektów oszklonych metodą alpinistyczną o łącznej powierzchni 1 502 m2 wykonywana dwa razy w roku. 2. Przedmiotem zamówienia na II część zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynku szybu Regis - Plac Kościuszki wykonywana codziennie w sposób ciągły obejmująca: pomieszczenia biurowe, techniczne, higieniczno-sanitarne, ciągi komunikacyjne, powierzchnie ekspozycyjne i gastronomiczne o łącznej powierzchni 1 544 m2 - wykaz powierzchni w pomieszczeniach budynku szybu Regis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ a) usługa wykonywana codziennie w sposób ciągły wg potrzeb obejmuje: - zmywanie podłóg - zestawienie podłóg w budynku szybu Regis zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - ścieranie kurzu, - mycie drzwi, ścian szklanych, gablot ekspozycyjnych, balustrad , schodów, - opróżnianie koszy na śmieci (Wykonawca jest zobowiązany wymienić na własny koszt worki foliowe w koszach przy każdym jego opróżnianiu), - utrzymanie w czystości toalet dla turystów i pracowników - zapewnienie we własnym zakresie materiałów, środków czyszczących oraz sprzętu, - dbanie o sprawność armatury i innych urządzeń, - zgłaszanie powstałych usterek, awarii, b) usługa wykonywana 1 raz na 2 tygodnie - mycie okien w budynku szybu Regis o powierzchni 143,83 m2 c) usługa mycia okien i obiektów oszklonych metodą alpinistyczną o łącznej powierzchni 59,98 m2 wykonywana trzy razy w roku - wykaz okien do mycia w budynku szybu Regis zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. d) czyszczenie rynien o długości 96 m (czyszczenie z liści, igieł, gałęzi, piasku i innych zabrudzeń, udrażnianie całego systemu aż do odpływów kanalizacji) w miesiącach marzec i listopad lub w innym terminie w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zgłaszanie uszkodzeń rynien wywołanych przez czynniki zewnętrzne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Usługi utrzymania czystości w obiektach zlokalizowanych przy ul. Park Kingi" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
480180.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HEMAG h. Guziak Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
541954.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Usługi utrzymania czystości w budynku szybu Regis - Plac Kościuszki" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
185894.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Barbara Karpińska prowadząca dział. gosp. KARPINEX mgr Barbara karpińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
226477.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 3 - kwas solny"
- "Sporządzenie projektu technicznego zabezpieczenia komory Drozdowice III"
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 10- odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- Wykonywanie usługi przewozowej polegającej na zorganizowanym dowozie dzieci z przedszkoli oraz uczniów ze szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wieliczka
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce, na cele regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Świadczenie usługi umycia okien w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- ZP.63.2025_Świadczenie usług utrzymania czystości część 2.
- ROBOTY REMONTOWE DOTYCZĄCE SAL G I F W SZKOLE PODSTAWOWEJ nr 18
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.