eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli "Wieliczka" tj. w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych"



Ogłoszenie z dnia 2019-02-05

Ogłoszenie nr 510022316-N-2019 z dnia 05-02-2019 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli "Wieliczka" tj. w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660151-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna -Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli "Wieliczka" tj. w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSW/2018/IP/128

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia na i część jest usługa utrzymania czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka zlokalizowanych przy ul. Park Kingi w następującym zakresie: a) usługa wykonywana 1 raz na dobę obejmująca: pomieszczenia biurowe, produkcyjne, higieniczno-sanitarne o łącznej powierzchni 4 900 m2 w tym 500 m2 do realizacji, na zlecenie Zamawiającego, w ramach prawa opcji, b) usługa wykonywana 3 razy na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 796 m2 c) usługa wykonywana 1 raz na dobę w pomieszczeniach cechowni i towarzyszących o powierzchni 49 m2 d) usługa czyszczenia okien o łącznej powierzchni 658 m2 wykonywana jeden raz na kwartał, e) usługa czyszczenia żaluzji i rolet tekstylnych o łącznej powierzchni 486,50 m2 wykonywana jeden raz w roku. f) usługa prania wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni 99,7 m2 wykonywana jeden raz w roku. g) usługa mycia okien i obiektów oszklonych metodą alpinistyczną o łącznej powierzchni 1 502 m2 wykonywana dwa razy w roku. 2. Przedmiotem zamówienia na II część zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynku szybu Regis - Plac Kościuszki wykonywana codziennie w sposób ciągły obejmująca: pomieszczenia biurowe, techniczne, higieniczno-sanitarne, ciągi komunikacyjne, powierzchnie ekspozycyjne i gastronomiczne o łącznej powierzchni 1 544 m2 - wykaz powierzchni w pomieszczeniach budynku szybu Regis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ a) usługa wykonywana codziennie w sposób ciągły wg potrzeb obejmuje: - zmywanie podłóg - zestawienie podłóg w budynku szybu Regis zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - ścieranie kurzu, - mycie drzwi, ścian szklanych, gablot ekspozycyjnych, balustrad , schodów, - opróżnianie koszy na śmieci (Wykonawca jest zobowiązany wymienić na własny koszt worki foliowe w koszach przy każdym jego opróżnianiu), - utrzymanie w czystości toalet dla turystów i pracowników - zapewnienie we własnym zakresie materiałów, środków czyszczących oraz sprzętu, - dbanie o sprawność armatury i innych urządzeń, - zgłaszanie powstałych usterek, awarii, b) usługa wykonywana 1 raz na 2 tygodnie - mycie okien w budynku szybu Regis o powierzchni 143,83 m2 c) usługa mycia okien i obiektów oszklonych metodą alpinistyczną o łącznej powierzchni 59,98 m2 wykonywana trzy razy w roku - wykaz okien do mycia w budynku szybu Regis zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. d) czyszczenie rynien o długości 96 m (czyszczenie z liści, igieł, gałęzi, piasku i innych zabrudzeń, udrażnianie całego systemu aż do odpływów kanalizacji) w miesiącach marzec i listopad lub w innym terminie w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zgłaszanie uszkodzeń rynien wywołanych przez czynniki zewnętrzne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Usługi utrzymania czystości w obiektach zlokalizowanych przy ul. Park Kingi"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 480180.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HEMAG h. Guziak Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konecznego 8
Kod pocztowy: 31-216
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 541954.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 541954.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 541954.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Usługi utrzymania czystości w budynku szybu Regis - Plac Kościuszki"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185894.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Barbara Karpińska prowadząca dział. gosp. KARPINEX mgr Barbara karpińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cedzyna 91
Kod pocztowy: 25-900
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 226477.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 226477.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325458.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.