To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-29
Ogłoszenie nr 510018370-N-2019 z dnia 29-01-2019 r.
Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych w asortymencie i ilościach podanych w pakiecie nr 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 499077-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 81119296000000,
ul. ul. Andrzeja Struga
29,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 784 750, e-mail
biuro@tbs.stargard.pl, faks
91 577 15 35.
Adres strony internetowej (url): www.tbs.stargard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot prawa handlowego spółka ze 100% udziałem Gminy-Miasta Stargard
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych w asortymencie i ilościach podanych w pakiecie nr 4
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów w asortymencie i ilościach podanych w pakiecie nr 4 - materiały budowlane. Ilości materiałów, dokładne wykazy asortymentowe, opisy materiałów podane są w załączniku nr 7. Materiały budowlane, będące przedmiotem zamówienia muszą być wprowadzone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 04. 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 ze zm.). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych oznacza to że można zastosować zamienniki, ale muszą one posiadać parametry nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawy będą prowadzone sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych przez cały okres objęty umową stosownie do potrzeb Zamawiającego. Przez pojęcie dostawy rozumie się dostawę towarów transportem Wykonawcy zgodnie ze składanym zamówieniem w terminie do 1 dnia roboczego liczonym od następnego dnia od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się do złożenia zamówienia do godz. 10.00 w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniami częściowymi całego asortymentu ilościowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV: 44220000-8, 44112200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta |
|
|
NAZWA: materialy budowlane - pakiet nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43341.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gips System Bieleninik Spólka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53309.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pierwsze postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP ponieważ Zamawiający nie posiada wystarczających środków na sfinalizowanie zamówienia. Drugie postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp gdyż do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z tym na podstawie art.67 ust.1 pkt 4 udzielono zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów konserwacyjnych i ogólnobudowlanych
- "PRZEBUDOWA SALI KONFERENCYJNEJ, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ, MALOWANIE POMIESZCZEŃ ORAZ INNE PRACE REMONTOWE W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH W GDAŃSKU"
- Dostawa przenośnej podłogi tanecznej w celu zagospodarowania przestrzeni tarasu Młynów Rothera
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 4 kleje"
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





