Ogłoszenie z dnia 2019-01-23
Ogłoszenie nr 510014091-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.
Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 664384-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 85034413500000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
2,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 611 80 19, e-mail
bzuk@bochnia.pl, faks
14 611 80 19.
Adres strony internetowej (url): bzuk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZUK/ZP/004/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pod nazwą: "Dostawa oleju napędowego dla Bocheń-skich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni". 1.2. Zamówienie obejmuje: Zamówienie obejmuje dostawę paliwa płynnego w postaci oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni w roku 2019, realizowana przez Wy-konawcę do mikrostacji paliw zlokalizowanej w Bochni przy ul. 20-go Stycznia 15 stanowiącej własność zamawiającego. Sukcesywny zakup paliwa dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cysterną Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1400 na jego koszt. Wielkość dostaw wynosi jednorazowo od 1000 do 4000 litrów, nato-miast przewidywana łączna wielkość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania zamówienia nie przekroczy 145 000 litrów. W związku z tym, że ilość zakupionego paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość paliwa podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową (orientacyjną) podaną w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Wynagrodze-nie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa. Dodatkowe informacje: 1. Wynagrodzenie za zakup paliwa będzie płatne przez Zamawiającego przelewem na wskazany przez Wykonawcę numer konta, na podstawie wystawionej faktury VAT. 2. Fakturowanie odbywać się będzie po każdej dostawie, z odroczonym terminem płatności. 3. Samochody (cysterny) dostarczające paliwo muszą posiadać pompę z licznikiem ilości wydanego paliwa. Licznik powinien wskazywać ilość wydawanego paliwa w litrach rzeczywistych oraz w litrach w temperaturze 150C. Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni wydruk ilości dostarczonego paliwa w temperaturze referencyjnej oraz rzeczywistej, a także przedłoży świadectwo legalizacji licznika. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dokumenty napełniania cysterny tak zwane "WZ". 5. Dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia. 6. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe wg obowiązujących w Polsce norm w zakresie paliw. 7. Szkody wynikłe u Zamawiającego, spowodo-wane dostarczeniem paliwa nie spełniającego odpowiednich wymagań jakościowych obciążają Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązu-je się dostosować do warunków i przepisów zakładowych na stacji paliw Zamawiającego, a w szczególności zobowiązuje się do prze-strzegania przepisów porządkowych, przeciwpożarowych i zasad BHP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia bez ponoszenie konsekwencji finansowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
511850.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stacja Paliw "Tarpal" J. Krawczyk, J. Tyndel, J. Chrzan, A. Durbas, K. Durbas - Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
629575.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej dostosowania lądowiska dla śmigłowców LPR do wymogów obowiązujących przepisów prawa dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz pokonsumpcyjnych kategorii 3 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
- Doposażenie straży gminnej w niezbędny sprzęt do prowadzenia kontroli
- Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego Oleśnica Mała 2025/2026
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.