eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoPIELĘGNACJA ZIELENI ORAZ UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA TERENACH PARKINGOWYCH, CHODNIKACH I SCHODACH WOKÓŁ OBIEKTÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE



Ogłoszenie z dnia 2020-01-23

Ogłoszenie nr 510013355-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.

Powiat Gryfiński: PIELĘGNACJA ZIELENI ORAZ UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA TERENACH PARKINGOWYCH, CHODNIKACH I SCHODACH WOKÓŁ OBIEKTÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624905-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Gryfiński, Krajowy numer identyfikacyjny 81168396500000, ul. ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 045 000, e-mail starostwo@gryfino.powiat.pl, faks 914 163 002.
Adres strony internetowej (url): bip.gryfino.powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PIELĘGNACJA ZIELENI ORAZ UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA TERENACH PARKINGOWYCH, CHODNIKACH I SCHODACH WOKÓŁ OBIEKTÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.272.2.9.2019.SD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pielęgnacja zieleni oraz utrzymywanie porządku na terenach parkingowych, chodnikach i schodach wokół obiektów Starostwa Powiatowego w Gryfinie ZAKRES USŁUG PODSTAWOWYCH STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT UMOWY: 1.1 Prace wykonywane w zależności od potrzeb i pory roku: a) koszenie trawy z częstotliwością zapewniającą estetykę otoczenia, b) pielęgnacja roślinności w tym w szczególności: podlewanie, przycinanie krzewów, itp., c) grabienie liści, d) usuwanie śmieci i liści do pojemników, e) odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku ze środkiem odmrażającym schodów zewnętrznych, chodników i parkingów w obrębie posesji w okresie zimowym, dla zapewnienia bezpieczeństwa osób, f) sprzątanie terenów zewnętrznych - schody zewnętrzne, chodniki, parkingi. 1.2 Wytyczne dotyczące personelu i sprzętu: Wykonawca zobowiązuje się: 1) zapewnić personel złożony z osób: - zatrudnionych na podstawie umów o pracę, - przeszkolonych w zakresie przepisów porządkowych, BHP oraz przepisów ochrony p.poż. obowiązujących w obsługiwanych obiektach, - posiadających aktualne badania lekarskie, - zaopatrzonych w odpowiednią ilość potrzebnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do właściwego· wykonywania prac, w szczególności sprzętu przedstawionego w wykazie wyposażenia· technicznego, 1.3 Lokalizacja i powierzchnia nieruchomości objętych zamówieniem. Nieruchomości: 1) przy ul. Sprzymierzonych 4 - Gryfino - teren zielony: 773 m2, - teren parkingowy: 1160 m2 2) przy ul. 11 Listopada 16D - Gryfino - teren zielony 1405 m2 - teren parkingowy 2107 m2 3) przy ul.9 Maja w Gryfinie (parking) - teren zielony:100 m2 - teren parkingowy: 585 m2 Łącznie: - teren zielony: 2278 m2 - teren parkingowy: 3852 m2 1.4 Zamawiający zastrzega, że prace zewnętrzne wykonywane przy użyciu spalinowego bądź elektrycznego sprzętu nie mogą być wykonywane wcześniej niż przed godziną 9:00. Nie dotyczy to lokalizacji w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 gdzie prace takie nie mogą być wykonywane wcześniej niż przed godziną 7:30.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 118572.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gmina Goleniów - Zakład Aktywności Zawodowej w Goleniowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Produkcyjna 3,Łozienica
Kod pocztowy: 72-100
Miejscowość: Łozienica
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136999.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136999.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136999.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.