Ogłoszenie nr 510009547-N-2020 z dnia 16-01-2020 r.
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego: Dostawa wyposażenia szkolnego w ramach projektu p.n. "Kierunek przyszłość"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Kierunek przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627567-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540241603-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego, Krajowy numer identyfikacyjny 20614400000000,
ul. Al. Mikołaja Kopernika
1,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 732 69 90, e-mail
sekretariat@chrobry1lo.nazwa.pl, faks
44 732 69 90.
Adres strony internetowej (url): http://www.chrobry1lo.nazwa.pl/bip2/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia szkolnego w ramach projektu p.n. "Kierunek przyszłość"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Część I zamówienia- Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu komputerowego oraz aparatury elektronicznej - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ; Przedmiotem Zamówienia jest Część II zamówienia- Dostawa i montaż pomocy edukacyjnych- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest Część III zamówienia- Dostawa, montaż specjalistycznych mebli do pracowni eksperymentalnej wraz z zakupem i montażem rolet okiennych - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 39162100-6, 39162110-9, 39180000-7, 39515410-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu komputerowego oraz aparatury elektronicznej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
176097.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SMART-FIX.PL Piotr Dubiel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
216600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa, montaż specjalistycznych mebli do pracowni eksperymentalnej wraz z zakupem i montażem rolet okiennych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Części III zamówienia Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż pomocy edukacyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r poz. 1843) zwanej dalej ustawą, Zamawiający I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Piotrkowie Trybunalskim, Al. Kopernika 1 97-300 Piotrków Trybunalski unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla Części II zamówienia gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie: Zamawiający informuje, iż w dniu 16.12.2019 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację Części II zamówienia, złożonej przez Panią Grażynę Tomaszek prowadząca działalność gospodarczą pn. TESORA Grażyna Tomaszek 43-300 Bielsko - Biała ul. Kasztanowa 5. Termin zawarcia umowy wyznaczono na dzień 19 grudnia 2019 r. na godzinę 900. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy oraz złożył oświadczenie przesłane drogą e-mail dnia 20.12.2019r., iż odmawia podpisania umowy. Oferta złożona przez Panią Grażynę Tomaszek prowadząca działalność gospodarczą pn. TESORA Grażyna Tomaszek, 43-300 Bielsko - Biała ul. Kasztanowa 5, była jedyną ofertą na realizację Części II zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Modernizacja sanitariatów w budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach.
- Modernizacja węzła ciepłowniczego w budynku przy Armii Krajowej 11
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa kamizelek kuloodpornych, hełmów kuloodpornych i kasków ochronnych udaroodpornych z osłoną twarzy
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa i montaż zabudowy meblowej laboratoryjnej w siedzibie G-PSK w Poznaniu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.