eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraUSŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE



Ogłoszenie z dnia 2019-01-15

Ogłoszenie nr 510009190-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze: USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648253-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 000641756, ul. Aleja Wojska Polskiego 56, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756415100, 756415121, e-mail elzbieta.szpak@jelenia-gora.so.gov.pl, tomasz.namysl@jelenia-gora.so.gov.pl, faks 756415165.
Adres strony internetowej (url): www.jelenia-gora.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa nieposiadajaca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG/ZP-6/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania: USŁUGI SPRZĄTANIA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE, prowadzone było z podziałem na cztery części:1) CZĘŚĆ I: "USŁUGI SPRZĄTANIA POSESJI SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY Al. WOJSKA POLSKIEGO NR 56 ORAZ LOKALU PRZY UL. MICKIEWICZA NR 1 m 4 W JELENIEJ GÓRZE (siedziba Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów)"Utrzymanie czystości wokół budynku Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy al. Wojska Polskiego 56: 1) Zamiatanie posesji wokół budynku Sądu Okręgowego. (chodnik przy al. Wojska Polskiego od granicy budynku do ul. Grottgera w przestrzeni pomiędzy budynkiem a pasem zieleni oraz chodnik przy ul. Grottgera do granicy budynku w pasie między budynkiem oraz ulicą). Utrzymanie czystości na posesji wewnętrznej (parking samochodowy) Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze przy al. Wojska Polskiego 56Zamiatanie parkingu wewnętrznego, zbieranie śmieci na terenie posesji ogrodzonej murem, opróżnianie koszy. Utrzymanie w czystości siedziby Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Jeleniej Górze w lokalu przy ul. Mickiewicza 1 Sprzątanie powierzchni biurowych w lokalu OZSS, w tym: Zamiatanie korytarzy, odkurzanie dywanów, ścieranie kurzy z szafek oraz biurek, opróżnianie koszy na śmieci.CZĘŚĆ II: "USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 36". Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36 oraz mycie okien i drzwi balkonowych czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36. CZĘŚĆ III: "USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBANIU PRZY PLACU 3-go MAJA NR 12 ".Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja nr 12 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji i rolet. Przedmiotem zamówienia są także usługi utrzymania czystości i utrzymania zimowego posesji wokół budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Placu 3-go Maja 12.CZĘŚĆ IV: "USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO WE LWÓWKU ŚLĄSKIM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7".Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, administracyjnych, sanitariatów i utrzymania czystości ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Wojska Polskiego nr 7 oraz mycie okien i czyszczenie żaluzji pionowych rozsuwanych i rolet okiennych.Zbieranie śmieci z posesji, zamiatanie chodnika przy budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Wojska Polskiego nr 7, zbieranie śmieci i zamiatanie parkingu wewnętrznego.Pielenie i strzyżenie trawników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "USŁUGI SPRZĄTANIA POSESJI SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY Al. WOJSKA POLSKIEGO NR 56 ORAZ LOKALU PRZY UL. MICKIEWICZA NR 1 m 4 W JELENIEJ GÓRZE (siedziba Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów)"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35619.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ISEKO Snopek Anna
Email wykonawcy: iseko@wp.pl
Adres pocztowy: ul. W.Witosa 22
Kod pocztowy: 58-506
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W KAMIENNEJ GÓRZE PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO NR 36".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76570.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NORGE Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@inorge.pl
Adres pocztowy: ul. Promienista 121
Kod pocztowy: 60-141
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95364.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95364.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132513.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBANIU PRZY PLACU 3-go MAJA NR 12 ".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77458.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NORGE Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@inorge.pl
Adres pocztowy: ul. Promienista 121
Kod pocztowy: 60-141
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94847.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94847.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102096.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: "USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I POSESJI SĄDU REJONOWEGO WE LWÓWKU ŚLĄSKIM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO NR 7 ".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63414.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CLAR SYSTEM S.A.
Email wykonawcy: przetargi@clarsystem.pl
Adres pocztowy: ul.Janickiego 20 B
Kod pocztowy: 60-542
Miejscowość: Ponań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71538.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71538.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102366.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.