Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00138289/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023 r.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,192085,4488cec2aea535179e085367d8a17d75.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023 r.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c03cc76-d621-4062-8a91-31d44a783839
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065448/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 397262,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na budowie obiektów małej architektury (urządzenia siłowni zewnętrznej, ławki, stołu do tenisa stołowego, pisuary dla psów, trzepaków, koszy na śmieci, barierek), wykonaniu utwardzeń z kostki betonowej, wymianie części istniejących chodników i zagospodarowaniu terenu zielenią w ramach zadania pn.: „Milej dla wszystkich” (Budżet Obywatelski z 2023 r.), na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Zakres zamierzenia obejmuje: wykonanie nowych terenów utwardzonych – chodników dojściowych oraz wymianę części istniejących chodników, wyposażenie w obiekty małej architektury, wykonanie licznych nasadzeń, które obejmują drzewa liściaste, krzewy liściaste i iglaste oraz odtworzenie części istniejących trawników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284584,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483597,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284584,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „Lux-Dom” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910045219
7.3.3) Ulica: Papieżka 11
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "LUX-DOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284584,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Dostawy materiałów elektrycznych oraz instalacji antenowej na potrzeby remontu pawilonu mieszkalnego C znajdującego się na terenie Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





