Ogłoszenie z dnia 2019-01-15
Ogłoszenie nr 510008594-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu: Przetarg nieograniczony na "Sukcesywną dostawę oleju napędowego i zakup benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu ".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 664679-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu, Krajowy numer identyfikacyjny 95115832500000,
ul. Kryłowska
20,
22530
Mircze, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 510 131, e-mail
gzk.mircze@wp.pl, faks
846 519 015.
Adres strony internetowej (url): https://ugmircze.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na "Sukcesywną dostawę oleju napędowego i zakup benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu ".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZK/271/3/12/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część: I Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w gatunkach: standard i o podwyższonych właściwościach temperaturowych, spełniającego normę PN-EN 590:2013 lub równoważną do zbiornika magazynującego paliwo znajdującego się w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie, Łasków 69, 22-530 Mircze w ilości nie większej niż 102 000 litrów. 2.2. Jakość dostarczonego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 poz. 1680) 2.3. Olej napędowy będzie dostarczany przez Wykonawcę do zbiornika magazynującego olej napędowy auto-cysternami, które muszą posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodnie z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017r., poz. 1853 ze zm). Auto-cysterny powinny posiadać urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzuconego paliwa do zbiornika magazynującego olej napędowy , który posiada Zamawiający. 2.4. Zamawiający dysponuje zbiornikiem magazynującym olej napędowy w ilości 1 szt. o pojemności 2500 litrów. 2.5. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu oleju napędowego do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczania oleju napędowego ze środka transportu do zbiornika magazynującego Zamawiającego. 2.6. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, za potwierdzeniem ich otrzymania przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować dostawę objętą zgłoszeniem Zamawiającego w terminie do 48 godzin od dnia otrzymania zgłoszenia, w godzinach pracy Zakładu tj. od poniedziałku do piątku od godziny 6:00 do 22:00. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do każdej dostawy dołączyć świadectwo (orzeczenie ) jakości dostarczonej partii paliwa sporządzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo oraz musi być zaopatrzone w datę wykonywania badań. 2.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przez cały okres realizacji umowy znajdował się w wykazie podmiotów dokonujących dostaw towarów, które złożyły kaucję gwarancyjną, o której mowa w przepisach art. 105b ustawy o podatku od towarów i usług (wystarczy złożenie minimalnej kaucji gwarancyjnej wymaganej przepisami prawa w kwocie 1 mln złotych) lub złożył u zamawiającego najpóźniej w dniu zawarcia umowy weksel in blanco jako zabezpieczenie ewentualnej odpowiedzialności solidarnej kupującego za zaległości podatkowe sprzedawcy. 2.9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ)części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Część II: "Zakup benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu". 2.10. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej w gatunkach: standard i o podwyższonych właściwościach temperaturowych, spełniającego normę PN-EN 228:2013 lub równoważną w ilości nie większej niż 3000 litrów. 2.11. Jakość dostarczonej benzyny bezołowiowej musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu zakupu, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 poz. 1680). 2.12. Benzyna tankowana będzie do specjalnych zbiorników przewoźnych należących do zamawiającego. Zamawiający ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu. 2.13. Miejscem tankowania będzie stacja paliw, a tankowanie odbywać się będzie w godzinach pracy stacji. 2.14. Stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 10km od Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie, Łasków 69, 22-530 Mircze. 2.15. Wykonawca zobowiązany jest do każdego zakupu dołączyć świadectwo (orzeczenie ) jakości dostarczonej partii paliwa sporządzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo oraz musi być zaopatrzone w datę wykonywania badań. 2.16. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ)części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
364197.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.P.H.U. KORONA sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
364197.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07.01.2019r. godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Zakup oleju napędowego
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.