Ogłoszenie z dnia 2019-01-11
Ogłoszenie nr 510007138-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.: Dostawa leków, materiałów szewnych i opatrunkowych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 656129-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500292739-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 51099686100000,
ul. ul. Baranki
24,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 621 96 50, e-mail
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl, faks
087 621 96 33.
Adres strony internetowej (url): www.promedica.elk.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków, materiałów szewnych i opatrunkowych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5495/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, materiałów szewnych i opatrunkowych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV: 33141540-7, 33692510-5, 33141000-0, 33141121-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Leki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19406.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIP Pharma Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21131.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Albuminy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41784.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEUCA S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57755.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Albuminy/Immunoglobuliny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 3 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Immunoglobuliny I |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 4 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Immunoglobuliny II |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22134.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NEUCA S.A. (Lider)
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23900.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Beractant CPV |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 6 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Insuliny I CPV |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 7 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Insuliny II CPV |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 8 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Żywienie dojelitowe II |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 9 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Szew monofilamentowy, syntetyczny, wchłanialny III |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13056.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Johnson & Johnson Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14101.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zestaw antyewentracyjny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 11 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Wosk kostny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla pakietu nr 12 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - NABIAŁ, MIĘSO I WĘDLINY, MROŻONKI I RYBY, ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W OKRESIE STYCZEŃ - GRUDZIEŃ 2026 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W EŁKU
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego na przyczepie - II postępowanie
- POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI DWÓCH SKWERÓW NA OBSZARZE REWITALIZACJI W EŁKU - REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. ŻEROMSKIEGO W EŁKU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT PRZEBUDOWY ULICY PARKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





