To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-01-10
Ogłoszenie nr 510005361-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.
Województwo Lubelskie: Dostawa licencji WANGUARD lub równoważnej na okres 12 miesięcy wraz z wdrożeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615862-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540239858-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000,
ul. ul. Artura Grottgera
4,
20-029
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 44 16 636, e-mail
zamowienia@lubelskie.pl, faks
81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa licencji WANGUARD lub równoważnej na okres 12 miesięcy wraz z wdrożeniem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP-IV.272.96.2019.ELB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji WANGUARD lub równoważnej na okres 12 miesięcy wraz z wdrożeniem. Przedmiotem Umowy jest dostarczenie i wdrożenie licencji oprogramowania Wanguard Flow & Packet Sensor oraz Wanguard filter lub równoważnej na serwerze Zamawiającego. Licencja na okres 12 miesięcy. Parametry równoważności: - oprogramowanie powinno mieć możliwość przeglądania wyników działania oraz konfiguracji za pomocą przeglądarki internetowej, - oprogramowanie musi zbierać dane i wyświetlać statystyki zawierające źródło ataków oraz informację o podjętych przez system działaniach w formie tabel oraz wykresów, - rozwiązanie powinno być skalowalne zapewniając wydajność wykrywania ataków DDoS na poziomie co najmniej 40Gb/s (~30 Mpps) z możliwością rozbudowy do wyższych wydajności w przyszłości, - oprogramowanie musi zapewnić dostęp do wsparcia i aktualizacji oprogramowania przez oficjalny kanał wsparcia producenta rozwiązania, - wsparcie systemu powinno zapewniać dostęp za pomocą adresu e-mail oraz portalu wsparcia. Pozostałe wymogi w zakresie realizacji zamówienia: - kompleksowa instalacja i konfiguracja oprogramowania do wykrywania ataków DDoS na serwerze Zamawiającego, konfiguracja serwera w celu optymalizacji działania systemu anty DDoS, - wsparcie w konfiguracji usługi BGP do obsługi Black Hole routingu (RTBH) na posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach Alcatel-Lucent 7750, - wsparcie w uruchomieniu filtrowania ruchu za pomocą rozwiązania do wykrywania ataków z zastosowaniem BGP Flowspec na posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach Alcatel-Lucent 7750, - ustawienie w porozumieniu z Zamawiającym progów ataków, - wykonawca dostarczy dokumentację po wdrożeniową z wyjaśnieniem zmian konfiguracji podstawowego systemu, opcji tunningu serwera (jeśli wymaga), opcji tunningu systemu operacyjnego (jeśli wymaga) w tym szczegółów konfiguracyjnych zastosowanego rozwiązania, w formie co najmniej kopii plików konfiguracyjnych, kopii baz danych oraz instrukcji zawierającej "zrzuty ekranu" dla wszystkich istotnych parametrów systemu w szczególności dodawania nowych lub usuwania istniejących sensorów, - konsultacje telefoniczne, mailowe, w formie wideokonferencji, po wdrożeniu licencji, w ilości 20 roboczogodzin, w godz. 8.00-18.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, - szkolenie z wdrożonego systemu anty DDoS - zdalne, 4 godz., dla 2 osób. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48.21.90.00 - Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22677.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ITORO Piotr Okupski, Lermontowa 16/26, 92-512 Łódź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29869
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów - 2 ZADANIA
- Zapewnienie dostępu do usług sportowych i rekreacyjnych w formie imiennych kart abonamentowych/karnetów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH I NAPRAW URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W LUBLINIE
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Dostawa urządzeń oświetleniowych, akcesoriów oraz kabli zasilających na potrzeby realizacji wydarzeń odbywających się w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie
- Dostawa wyposażenia niemedycznego dla Kliniki Okulistyki w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacji Terapii Chorób Plamki Żółtej"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.