eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2019



Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 510004671-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 657467-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000, ul. ul. Zamkowa 2, 64113 Osieczna, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail bdudziak@osieczna.com.pl, faks 65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (url): https://www.osieczna.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2018/P/04/08

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach należących do Zamawiającego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) Utrzymanie sal pacjentów, sal rehabilitacyjnych, jadalni, pomieszczeń gospodarczych, łazienek, korytarzy, klatek schodowych i znajdującego się w nich wyposażenia w należytej czystości i porządku (mycie, odkurzanie, pastowanie), b) Mycie i dezynfekcję należy wykonać w sposób zaplanowany, c) Przed myciem i dezynfekcją należy usunąć brudną bieliznę i odpady szpitalne, d) Mycie należy rozpocząć od przedmiotów najmniej zabrudzonych (za takie uważa się przedmioty najwyżej położone), a skończyć na najniżej położonych lub najbardziej zabrudzonych, e) Zamawiający wymaga nakładania, co 6 miesięcy powłok polimerowych na parkiety drewniane o łącznej powierzchni 611 m2 f) Przewietrzanie sal pacjentów, g) Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków (57 koszy na odpady, średnia pojemność worków - 60 litrów), h) Mycie okien, 1 raz na kwartał, lub w razie potrzeby i) Na żądanie pielęgniarki oddziałowej pranie brudnej bielizny osobistej, okryć wierzchnich należących do pacjentów Centrum Rehabilitacji (środki piorące dostarcza Centrum Rehabilitacji), j) Przenoszenie brudnej bielizny pościelowej z brudnika do miejsca odbioru przez pracownika pralni i wnoszenie czystej bielizny pościelowej do Magazynu Czystej Bielizny k) Zgłaszanie pielęgniarce pełniącej dyżur na oddziale zauważonych uszkodzeń, awarii i innych sytuacji wymagających interwencji, l) Bieżącą dezynfekcja, mycie sprzętu higienicznego (kaczki, basen, miski) m) Dbałość o oszczędne zużycie energii elektrycznej i wody, n) Zapewnianie środków higienicznych w obsługiwanych pomieszczeniach: - mydło w płynie oraz ręczniki papierowe w dyżurkach pielęgniarek, rehabilitacji, toaletach personelu, dyżurka lekarska, izolatka - papier toaletowy w toaletach pacjentów i personelu, o) Przestrzeganie, aby pracownicy wykonawcy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z wymogami określonymi przez przepisy BHP i sanitarno - epidemiologiczne, p) Zachowanie dyskrecji q) W przypadku skażenia powierzchni, sprzętu materiałem biologicznym (potencjalnie zakaźnym) - krew, płyny ustrojowe, wydaliny i wydzieliny pacjenta, należy w pierwszej kolejności bezpośrednio po skażeniu, usunąć za pomocą higroskopijnego materiału jednorazowego (lignina, ręcznik papierowy) znajdujący się na powierzchni materiał biologiczny, a następnie wykonać miejscową dezynfekcję średniego stopnia; r) W przypadku powierzchni nie zanieczyszczonej materiałem biologicznym, nie zaleca się stosowania codziennej dezynfekcji podłóg s) Sprzęt do sprzątania ma zapewnić skuteczne i szybkie usuwanie zanieczyszczeń oraz eliminować możliwość przenoszenia drobnoustrojów do kolejno sprzątanych pomieszczeń, t) Podczas sprzątania nie należy wprowadzać wózka do pomieszczenia, które będzie sprzątane (gabinety zabiegowe, diagnostyczne, sale chorych, łazienki). Wózki do ręcznego sprzątania wyposażone stosownie do potrzeb obszaru zagrożenia. Wózki do ręcznego sprzątania powinny być wyposażone w kolorowe wiaderka i pojemniki u) Ściereczki danego koloru są przeznaczone do określonej powierzchni, zgodnie z tabelą nr 1 v) Ilość mopów i ściereczek musi być dostosowana do ilości pomieszczeń i rodzaju sprzątanych powierzchni w) Mopy ścierki raz użyte muszą być odłożone do worka z brudnym sprzętem, x) Brudne mopy muszą być poddane dezynfekcji i praniu y) Zebrane podczas sprzątania odpady usunąć do miejsc składowania zgodnie z Instrukcją postępowania z opadami medycznymi, z) Sprzęt sprzątający po użyciu należy zdezynfekować i umyć sprzęt przechowywać w czystym pomieszczeniu w stanie suchym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140856.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lespin Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@lespin.com.pl
Adres pocztowy: ul. Okrężna 19B
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16189.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16189.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24538.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty (oferty z najniższą ceną) i cena oferty z najwyższą ceną są cenami za 1 miesiąc wykonywania usługi.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.