Ogłoszenie z dnia 2019-01-09
Ogłoszenie nr 510004671-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657467-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 41038655100000,
ul. ul. Zamkowa
2,
64113
Osieczna, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65 5203495, 5350477, 5350349, e-mail
bdudziak@osieczna.com.pl, faks
65 5203495, 5350477, 5350349.
Adres strony internetowej (url): https://www.osieczna.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Centrum Rehabilitacji w Osiecznej w roku 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2018/P/04/08
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w obiektach należących do Zamawiającego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) Utrzymanie sal pacjentów, sal rehabilitacyjnych, jadalni, pomieszczeń gospodarczych, łazienek, korytarzy, klatek schodowych i znajdującego się w nich wyposażenia w należytej czystości i porządku (mycie, odkurzanie, pastowanie), b) Mycie i dezynfekcję należy wykonać w sposób zaplanowany, c) Przed myciem i dezynfekcją należy usunąć brudną bieliznę i odpady szpitalne, d) Mycie należy rozpocząć od przedmiotów najmniej zabrudzonych (za takie uważa się przedmioty najwyżej położone), a skończyć na najniżej położonych lub najbardziej zabrudzonych, e) Zamawiający wymaga nakładania, co 6 miesięcy powłok polimerowych na parkiety drewniane o łącznej powierzchni 611 m2 f) Przewietrzanie sal pacjentów, g) Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków (57 koszy na odpady, średnia pojemność worków - 60 litrów), h) Mycie okien, 1 raz na kwartał, lub w razie potrzeby i) Na żądanie pielęgniarki oddziałowej pranie brudnej bielizny osobistej, okryć wierzchnich należących do pacjentów Centrum Rehabilitacji (środki piorące dostarcza Centrum Rehabilitacji), j) Przenoszenie brudnej bielizny pościelowej z brudnika do miejsca odbioru przez pracownika pralni i wnoszenie czystej bielizny pościelowej do Magazynu Czystej Bielizny k) Zgłaszanie pielęgniarce pełniącej dyżur na oddziale zauważonych uszkodzeń, awarii i innych sytuacji wymagających interwencji, l) Bieżącą dezynfekcja, mycie sprzętu higienicznego (kaczki, basen, miski) m) Dbałość o oszczędne zużycie energii elektrycznej i wody, n) Zapewnianie środków higienicznych w obsługiwanych pomieszczeniach: - mydło w płynie oraz ręczniki papierowe w dyżurkach pielęgniarek, rehabilitacji, toaletach personelu, dyżurka lekarska, izolatka - papier toaletowy w toaletach pacjentów i personelu, o) Przestrzeganie, aby pracownicy wykonawcy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z wymogami określonymi przez przepisy BHP i sanitarno - epidemiologiczne, p) Zachowanie dyskrecji q) W przypadku skażenia powierzchni, sprzętu materiałem biologicznym (potencjalnie zakaźnym) - krew, płyny ustrojowe, wydaliny i wydzieliny pacjenta, należy w pierwszej kolejności bezpośrednio po skażeniu, usunąć za pomocą higroskopijnego materiału jednorazowego (lignina, ręcznik papierowy) znajdujący się na powierzchni materiał biologiczny, a następnie wykonać miejscową dezynfekcję średniego stopnia; r) W przypadku powierzchni nie zanieczyszczonej materiałem biologicznym, nie zaleca się stosowania codziennej dezynfekcji podłóg s) Sprzęt do sprzątania ma zapewnić skuteczne i szybkie usuwanie zanieczyszczeń oraz eliminować możliwość przenoszenia drobnoustrojów do kolejno sprzątanych pomieszczeń, t) Podczas sprzątania nie należy wprowadzać wózka do pomieszczenia, które będzie sprzątane (gabinety zabiegowe, diagnostyczne, sale chorych, łazienki). Wózki do ręcznego sprzątania wyposażone stosownie do potrzeb obszaru zagrożenia. Wózki do ręcznego sprzątania powinny być wyposażone w kolorowe wiaderka i pojemniki u) Ściereczki danego koloru są przeznaczone do określonej powierzchni, zgodnie z tabelą nr 1 v) Ilość mopów i ściereczek musi być dostosowana do ilości pomieszczeń i rodzaju sprzątanych powierzchni w) Mopy ścierki raz użyte muszą być odłożone do worka z brudnym sprzętem, x) Brudne mopy muszą być poddane dezynfekcji i praniu y) Zebrane podczas sprzątania odpady usunąć do miejsc składowania zgodnie z Instrukcją postępowania z opadami medycznymi, z) Sprzęt sprzątający po użyciu należy zdezynfekować i umyć sprzęt przechowywać w czystym pomieszczeniu w stanie suchym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140856.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lespin Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16189.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena wybranej oferty (oferty z najniższą ceną) i cena oferty z najwyższą ceną są cenami za 1 miesiąc wykonywania usługi. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSIECZNA
więcej: przetargi OSIECZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.