eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówWykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego



Ogłoszenie z dnia 2020-01-08

Ogłoszenie nr 510002257-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.

Starostwo Powiatowe: Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625005-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 57079094000000, ul. ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 225, e-mail zampubl@pct.jst.pl, faks 672 530 178.
Adres strony internetowej (url): http://bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.272.2.2019.PS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz Delegatury Wydziału Komunikacji w Trzciance oraz odbiór tablic wycofanych z użytku (wszelkie koszty wytworzenia i transportu Wykonawca uwzględni w cenach tablic). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z treścią SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie części. Tablice rejestracyjne będą wykonane według wzorów i parametrów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych. W przypadku zmiany powyższego przepisu w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. Dostawa na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego odbywać się będzie od dnia 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2022 roku w liczbie około 50 330 szt. dla części nr 1 i części nr 2 (dla części nr 1 w liczbie około 50 070 szt.; dla części nr 2 w liczbie około 260 szt.) według zestawienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszej ilości tablic rejestracyjnych, nie osiągając całości wartości zamówienia, przy jednoczesnej możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na koszt Wykonawcy, partiami na podstawie złożonego przez Zamawiającego. Zamówienie każdorazowo będzie określać miejsce dostawy oraz ilość i rodzaj zamawianych tablic rejestracyjnych. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru. Tablice pakowane będą po 25 kompletów w kartonach, czytelnie opisane serią i numerami według zamówienia zamawiającego. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w czasie przerejestrowania i wycofywania pojazdów z ruchu. Wykonawca będzie odbierał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne na koszt własny. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szacunkowa roczna liczba wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych wynosi około 11 000 szt./rocznie. Odbiór tablic następować będzie w trakcie dostarczania tablic zamawianych z następujących lokalizacji: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie - Wydział Komunikacji, ul. Rybaki 3, Czarnków oraz Delegaturze Wydziału Komunikacji w Trzciance, ul. 27 Stycznia 42, Trzcianka. Dostawa i odbiór tablic odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00. Odbiór dostarczonych i odbieranych tablic zostanie potwierdzony pisemnym protokołem dostawy/odbioru w dniu dostawy/odbioru. Dostawy tablic zamawianych odbywać się będą do wskazanych w zamówieniu lokalizacji: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie - Wydział Komunikacji, ul. Rybaki 3, Czarnków i/lub Delegaturze Wydziału Komunikacji w Trzciance, ul. 27 Stycznia 42, Trzcianka. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00.Dostawy zamówionych tablic należy dokonać w terminie 7 dni od daty zamówienia. Dostawy wtórników tablic rejestracyjnych oraz tablic indywidulanych nastąpi w ciągu 3 dni od daty zamówienia. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać standardom jakościowym. Dla celów wykonania zamówień tablic rejestracyjnych Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu program komputerowy na czas trwania umowy. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej po podpisaniu umowy. Wykonawca przeszkoli z obsługi programu minimum dwie osoby wskazane przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14.72.10.00 - Glin


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych zwyczajnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz Delegatury Wydziału Komunikacji w Trzciance oraz odbiór tablic wycofanych z użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 494692.44
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UTAL sp. z o.o. Poznań- Gruszczyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Katarzyńska 9
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 608471.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 608471.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 608471.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych profesjonalnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Czarnkowie oraz Delegatury Wydziału Komunikacji w Trzciance oraz odbiór tablic wycofanych z użytku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4420.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UTAL sp z. o.o. Poznań-Gruszczyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Katarzyńska 9
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5436.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5436.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5436.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.