eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikDostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem, sprzętu biurowego i multimedialnego, wyposażenia pracowni zawodowych - laboratoriów informatycznych, komputerów przenośnych i serwerów, oprogramowania serwerowego i biurowego (Office), projektorów i telewizorów, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej



Ogłoszenie z dnia 2019-01-03

Ogłoszenie nr 510001116-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.

Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego: Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem, sprzętu biurowego i multimedialnego, wyposażenia pracowni zawodowych - laboratoriów informatycznych, komputerów przenośnych i serwerów, oprogramowania serwerowego i biurowego (Office), projektorów i telewizorów, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy dwóch projektów, które wskazuje się w dalszej części niniejszego ogłoszenia

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 644033-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500271219-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Puławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 3726200000, ul. ul. Szkolna 1, 21045 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 512 671, e-mail info@pcez.pl, faks 817 591 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pcez.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem, sprzętu biurowego i multimedialnego, wyposażenia pracowni zawodowych - laboratoriów informatycznych, komputerów przenośnych i serwerów, oprogramowania serwerowego i biurowego (Office), projektorów i telewizorów, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem, sprzętu biurowego i multimedialnego, wyposażenia pracowni zawodowych - laboratoriów informatycznych, komputerów przenośnych i serwerów, oprogramowania serwerowego i biurowego (Office), projektorów i telewizorów, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część 1 - dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem, Część 2 - dostawa sprzętu biurowego i multimedialnego, Część 3 - dostawa wyposażenia pracowni zawodowych - laboratoriów informatycznych, Część 4 - dostawa komputerów przenośnych i serwerów, Część 5 - dostawa oprogramowania serwerowego i biurowego (Office), Część 6 - dostawa projektorów i telewizorów. 3. Informacje na temat wielkości, zakresu, rodzaju i ilość dostaw zawarto w dalszej części niniejszego ogłoszenia. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. 4. Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, w tym z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). 6. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż i instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. 7. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 48624000-8, 38653400-1, 38652100-1, 32324600-6, 32322000-6, 39292000-5, 30232100-5, 32342100-3, 39100000-3, 18141000-9, 18142000-6, 39290000-1, 30213100-6, 48820000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Części nr 1-3-dotyczą projektu pt. Wykształceni zawodowcy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego RPOWL 2014-2020, natomiast Części nr 4-6 dotyczą projektu pt. Rozwój infrastruktury szkół kształcenia zawodowego prowadzonych przez Powiat Świdnicki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (RPLU.12.06.00-06-0016/16)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 247891.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGATECH Dariusz Gutek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 230058.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 230058.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246526.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986) unieważnił postępowanie w zakresie części 3 (dostawa wyposażenia pracowni zawodowych - laboratoriów informatycznych), ponieważ w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101910.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGATECH Dariusz Gutek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103863.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103863.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115212.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W cenie wybranej oferty uwzględniono podatek od towaru i usług od zakupu komputerów przenośnych pełniących rolę sieciowej stacji roboczej o wartości 42.816,00 zł netto, który to zakup prowadzi u Zamawiającego powstanie obowiązku podatkowego w zakresie rozliczenia podatku od towarów i usług. Drugi element zamówienia to zakup komputerów stacjonarnych pełniących rolę serwera dydaktycznego o wartości 51.200,00 zł (netto/brutto), który objęty jest podatkiem od towarów i usług w stawce 0%


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.