eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów medycznych jednorazowego użytku w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-07

Ogłoszenie nr 510001109-N-2022 z dnia 2022-02-07 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze:

Dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów medycznych jednorazowego użytku w 2022 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333377/01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 23017314200000, Cieplicka 69-71, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 756 435 700
faks: 756 435 741
e-mail: sekretariat@szpitalmsw.net
www: www.szpitalmsw.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy leków, środków dezynfekcyjnych i materiałów medycznych jednorazowego użytku w 2022 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 14/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi
1.1. Przedmiotem zamówienia są leki, środki dezynfekcyjne i materiały medyczne jednorazowego użytku opisane wymienione szczegółowo w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do niniejszej specyfikacji.
1.2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba zadań 3.
Opis części zamówienia:
Zadanie nr 1 - Leki i materiały medyczne jednorazowego użytku - wg załącznika nr 1a do SIWZ,
Zadanie nr 2 - Środki dezynfekcyjne - wg załącznika nr 1b do SIWZ,
Zadanie nr 3 - Środki dezynfekcyjne - wg załącznika nr 1c do SIWZ.
1.3. Wszystkie oferowane towary muszą posiadać wymagane prawem atesty i dopuszczenia do stosowania w służbie zdrowia (zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia w/w dokumentów).
1.4. W przypadku zaistnienia jednej z poniższych sytuacji :
- brak dostaw leku,
- brak jego produkcji,
- tymczasowe wstrzymanie produkcji,
- lek jest sprowadzany w ramach importu docelowego ("lek na wniosek"),
należy bezwzględnie wycenić lek podając jednocześnie informacje dotyczące zaistniałego stanu rzeczy.
1.5. W przypadku braków asortymentowych wykonawca ma obowiązek informowania o tym na piśmie, umożliwiając zamawiającemu dokonywanie zakupów u innego dostawcy, na podstawie art. 67, ust. 1, pkt 3.
1.6. Dostawa towaru do magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej - do wskazanego magazynu.
1.7. Jeżeli nastąpi sytuacja braku przedmiotu zamówienia wymienionego w specyfikacji przetargowej wykonawca zobowiązuje się zapewnić zamiennik po uprzednim wyrażeniu zgody przez zamawiającego.
1.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na leki - identycznych pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów farmakologicznych.
1.9. Zamawiający dopuszcza zamianę opakowań o większej pojemności (zawartości) na kilka opakowań mniejszych, tylko w przypadku bardzo małych różnic cenowych.
1.10. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy dostosować ilość opakowań do ogólnej przewidywanej ilości zamówienia (zmienione pozycje należy wyróżnić kolorem w pozycji ilość opakowań).
Należy zaokrąglić opakowania do 1 szt. w górę.
1.11. Wykonawca ma obowiązek informować zamawiającego o zmianach w realizacji zamówień (zmianach ilości i terminu realizacji).
1.12. W przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym).
1.13. Wykonawca ma obowiązek wraz z dostawą towaru dostarczać fakturę sprzedaży. W innym przypadku towar dostarczony bez załączonej faktury uważa się za dostarczony w dniu otrzymania faktury.
1.14. Zmiana ceny na niekorzyść zamawiającego wymaga uzgodnień w formie pisemnej (aneks po wyrażeniu zgody przez zamawiającego), zaś obniżki i czasowe promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Leki i materiały medyczne jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2022

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 89906.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NEUCA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Forteczna 35-37
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 80645.97

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 80645.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80645.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2022

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11192.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedźwiedzia 60
Kod pocztowy: 15-531
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12148.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12148.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12148.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Środki dezynfekcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2022

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4020.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LP Serwis Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5877.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5877.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12310.13
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.