Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Gdynia: usługa utrzymania czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3.
Numer ogłoszenia: 50973 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy , ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6205138, faks 058 6617280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk3gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa: Zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa utrzymania czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy (zakres czynności). Wykaz budynków i terenów w Rejonie I, Rejonie II, Rejonie III i Rejonie IV, Rejon V, Rejon VI wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnie sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Przy ustalaniu ceny za sprzątanie terenów nieutwardzonych należy przyjąć 50% wartości ceny w miesiącach od 01.grudnia do 31.marca. tj. w okresie zimowym. Od 01.kwietnia do 30 listopada cena za tereny nieutwardzone płatna w 100%. Wyliczoną ostateczną cenę uwzględniającą obniżenie stawki o 50% w okresie j.w. należy wpisać do załącznika nr 1 - wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną oraz formularza ofertowego. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy,podpisany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian wynikła w trakcie realizacji umowy np. odstąpienia od wykonania części umowy czy inne. W przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie było można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.abk3gdynia.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Administracji Budynków Komunalnych Nr 3 Zakład Budżetowy 81-366 Gdynia ul. Abrahama 55 pokój nr 9 kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 Rejon I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy (zakres czynności). Wykaz budynków i terenów w Rejonie I, wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnie sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Przy ustalaniu ceny za sprzątanie terenów nieutwardzonych należy przyjąć 50% wartości ceny w miesiącach od 01.grudnia do 31.marca. tj. w okresie zimowym. Od 01.kwietnia do 30 listopada cena za tereny nieutwardzone płatna w 100%. Wyliczoną ostateczną cenę uwzględniającą obniżenie stawki o 50% w okresie j.w. należy wpisać do załącznika nr 1 - wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną oraz formularza ofertowego. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 Rejon II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy (zakres czynności). Wykaz budynków i terenów w Rejonie II, wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnie sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Przy ustalaniu ceny za sprzątanie terenów nieutwardzonych należy przyjąć 50% wartości ceny w miesiącach od 01.grudnia do 31.marca. tj. w okresie zimowym. Od 01.kwietnia do 30 listopada cena za tereny nieutwardzone płatna w 100%. Wyliczoną ostateczną cenę uwzględniającą obniżenie stawki o 50% w okresie j.w. należy wpisać do załącznika nr 1 - wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną oraz formularza ofertowego. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 Rejon III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy (zakres czynności). Wykaz budynków i terenów w Rejonie III wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnie sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Przy ustalaniu ceny za sprzątanie terenów nieutwardzonych należy przyjąć 50% wartości ceny w miesiącach od 01.grudnia do 31.marca. tj. w okresie zimowym. Od 01.kwietnia do 30 listopada cena za tereny nieutwardzone płatna w 100%. Wyliczoną ostateczną cenę uwzględniającą obniżenie stawki o 50% w okresie j.w. należy wpisać do załącznika nr 1 - wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną oraz formularza ofertowego. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 Rejon IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy (zakres czynności). Wykaz budynków i terenów w Rejonie IV, wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnie sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Przy ustalaniu ceny za sprzątanie terenów nieutwardzonych należy przyjąć 50% wartości ceny w miesiącach od 01.grudnia do 31.marca. tj. w okresie zimowym. Od 01.kwietnia do 30 listopada cena za tereny nieutwardzone płatna w 100%. Wyliczoną ostateczną cenę uwzględniającą obniżenie stawki o 50% w okresie j.w. należy wpisać do załącznika nr 1 - wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną oraz formularza ofertowego. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 Rejon V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy (zakres czynności). Wykaz budynków i terenów w Rejonie V, wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnie sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Przy ustalaniu ceny za sprzątanie terenów nieutwardzonych należy przyjąć 50% wartości ceny w miesiącach od 01.grudnia do 31.marca. tj. w okresie zimowym. Od 01.kwietnia do 30 listopada cena za tereny nieutwardzone płatna w 100%. Wyliczoną ostateczną cenę uwzględniającą obniżenie stawki o 50% w okresie j.w. należy wpisać do załącznika nr 1 - wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną oraz formularza ofertowego. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie czystosci w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 RejonVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez ABK-3 w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do umowy (zakres czynności). Wykaz budynków i terenów w Rejonie VI wraz z podaniem poszczególnych powierzchni sprzątanych zawarty jest w zał. nr 1 do umowy. Przez powierzchnie sprzątaną budynku rozumieć należy powierzchnie klatek schodowych, sieni, pomieszczeń wspólnego użytkowania (pralni, suszarni, strychów), korytarzy piwnicznych, lamperii, okien, luksferów, drzwi wejściowych do budynku, drzwi do pomieszczeń wspólnego użytkowania. Przez powierzchnię sprzątaną nieutwardzoną rozumieć należy powierzchnię trawników, placów zabaw, podwórek. Przy ustalaniu ceny za sprzątanie terenów nieutwardzonych należy przyjąć 50% wartości ceny w miesiącach od 01.grudnia do 31.marca. tj. w okresie zimowym. Od 01.kwietnia do 30 listopada cena za tereny nieutwardzone płatna w 100%. Wyliczoną ostateczną cenę uwzględniającą obniżenie stawki o 50% w okresie j.w. należy wpisać do załącznika nr 1 - wykaz budynków i terenów wraz z powierzchnią sprzątaną oraz formularza ofertowego. Przez powierzchnię sprzątaną i odśnieżaną utwardzoną należy rozumieć powierzchnię chodników, podwórek, dojść do altanek śmietnikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja monitoringu obejmująca dostawę wraz z wdrożeniem systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia
- Wykonanie instalacji urządzenia przeciwpożarowego w zakresie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z zasilaniem urządzeń przeciwpożarowych w budynku specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego(...)
- Wykonanie urządzenia przeciwpożarowego w zakresie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gdyni.
- Usługa zapewnienia załogi na jednostce r/v IMOR
- Przebudowa i termomodernizacja budynku 507 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa - powtórzony
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcji Zamiejscowej w Gryficach oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie KOWR OT w Szczecinie"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Bieżące utrzymanie czystości budynku oraz terenów administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.