eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZakup i wdrożenie aplikacji do prowadzenia ewidencji umów przekształconych z użytkowania wieczystego w prawo własności.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-31



Ogłoszenie nr 509324-N-2019 z dnia 2019-01-31 r.

Miasto Rybnik: Zakup i wdrożenie aplikacji do prowadzenia ewidencji umów przekształconych z użytkowania wieczystego w prawo własności.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2 , 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.um.rybnik.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.um.rybnik.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302, Wydział Zamówień Publicznych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie aplikacji do prowadzenia ewidencji umów przekształconych z użytkowania wieczystego w prawo własności.
Numer referencyjny: ZP.271.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie aplikacji (Systemu) do prowadzenia ewidencji umów przekształconych z użytkowania wieczystego w prawo własności (4 licencje) wraz z przygotowaniem mechanizmów eksportu wskazanych przez Zamawiającego umów z system Użytkowanie wieczyste do nowej aplikacji oraz integrację z systemem Rejestr opłat (obsługa księgowa oraz obsługa płatności masowych) i programem Faktury (tworzenie dokumentów księgowych). Podstawowe informacje: 1) Przedmiotem umowy jest dostawa i wdrożenie aplikacji (Systemu) do prowadzenia ewidencji umów przekształconych z użytkowania wieczystego w prawo własności. 2) Zamawiający wymaga, aby: a) oferowane oprogramowanie posiadało mechanizm importu umów z systemu dziedzinowego Użytkowanie wieczyste autorstwa firmy Rekord. Dane umożliwiające import umów z systemu Użytkowanie wieczyste, sposób importu, jego format (plik wymiany) Wykonawca musi ustalić z autorem programu Użytkowanie wieczyste we własnym zakresie i ująć w kosztach. Zakres danych wskazuje Zamawiający w dalszej części opisu, b) aby oferowane oprogramowanie było zintegrowane z systemem Rejestr opłat autorstwa firmy Rekord w zakresie tworzenia należności (przypisów na kartę kontową), wymiarowania oraz odczytywania stanu karty kontowej danego płatnika. Sposób integracji Wykonawca ustala z autorem programu tj. firmą Rekord. Wszelkie koszty związane z integracją oferowanego oprogramowania z systemami dziedzinowymi leżą po stronie Wykonawcy, c) oferowane oprogramowanie było w pełni współpracujące z programem Faktury autorstwa firmy Rekord w zakresie tworzenia dokumentów księgowych, d) oferowane oprogramowanie było w pełni współpracujące i zintegrowane z istniejącymi w UM Rybnik bazą danych i użytkowanymi aplikacjami dziedzinowymi. 3) Systemy dziedzinowe: Użytkowanie wieczyste, Rejestr opłat, Faktury autorstwa firmy Rekord SI Sp. z o.o. pracują na bazie Firebird 2.5 64 bity w środowisku REDHAT ENTERPRISE 6.x 64 bit. Aspekty prawne realizacji zamówienia. Dostarczone w ramach zamówienia rozwiązania muszą być zgodne z obowiązującym systemem prawnym we wszystkich dziedzinach funkcjonowania. Podstawowymi aktami prawnymi, które regulują kwestie prawne związane merytorycznie z wymaganym oprogramowaniem, są: 1) ustawa z dnia 20.07.2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2018 r. poz. 1716). 2) Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t. j., Dz. U z 2017 r. poz. 2247). 3) ustawa o rachunkowości z 29 września 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 395 ze zmianami). Architektura. Bezpieczeństwo i ochrona. 1) Relacyjna baza danych SQL dająca możliwość przyłączenia nieograniczonej liczby użytkowników oraz zapewniająca skalowalność, rozbudowę w przyszłości np. o dodatkowe dyski, pamięci czy procesory czy też migrację na inny serwer. Motor bazy danych obsługujący wiele procesorów, dostępny na współczesne platformy 32 i 64 bit Windows oraz Linux. 2) Wykonawca zapewni sprawne i szybkie działanie przy równoczesnej pracy wielu użytkowników. 3) Funkcjonalność w dowolnej sieci komputerowej w standardzie TCP/IP. 4) Możliwość rozbudowy Systemu o dodatkowe funkcje. 5) Funkcjonalność Systemu w środowisku operacyjnym Windows. 6) Możliwość uwierzytelniania operatorów systemu poprzez Active Directory Zamawiającego. 7) Zarządzanie kontami i uprawnieniami, blokowanie i odblokowywanie kont użytkowników, definiowanie i modyfikacja czasu ważności hasła, definiowanie złożoności hasła. 8) Ograniczenie dostępu do danych i funkcji Systemu przez nieuprawnionych użytkowników. 9) Raportowanie działań operatorów. 10) Raportowanie zdarzeń zachodzących w Systemie. 11) Mechanizmy zapewniające autentyczność i integralność danych wewnątrz dostarczonego Systemu oraz między nim a aplikacjami dziedzinowymi. Wymagania wdrożeniowe. 1) Wszystkie prace związane z integracją Systemu z aplikacjami dziedzinowymi, w tym także kontakty z autorami tych aplikacji dziedzinowych oraz wynikające z tych działań koszty, leżą po stronie Wykonawcy. 2) W ramach wdrożenia Wykonawca wykona: a) instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze, b) instalację i konfigurację dodatkowych usług\programów niezbędnych do prawidłowego działania Systemu, c) testowanie konfiguracji. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca: 1) opracuje i dostarczy instrukcję obsługi wdrożonego Systemu dla użytkowników (podręcznik użytkownika) i administratorów, Zamawiający dopuszcza instrukcję obsługi w formie wideo. 2) opracuje i dostarczy Politykę Bezpieczeństwa Systemu zgodną z ustawą o ochronie danych osobowych obejmująca minimum: a) opis struktury zbiorów (struktur baz danych, powiązań pomiędzy tabelami), b) przepływy danych pomiędzy systemami/aplikacjami, c) sposób realizacji ewidencji wpisów, udostępnień danych oraz innych wymagań (jeżeli dotyczy). 3) przeprowadzi szkolenia w zakresie pełnego wykorzystania wdrożonego Systemu dla operatorów i administratorów Systemu - 1 wizyta w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkoleń zdalnych. 4) udzieli licencji na dostarczony System: - dla 4 użytkowników (operatorów) jednocześnie korzystających z systemu - 4 licencje, - na nieograniczoną liczbę użytkowników (operatorów), - na czas nieograniczony, - bez ograniczeń co do wielkości bazy i ilości rekordów w bazie. 5) będzie sprawował serwis gwarancyjny w okresie 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i wdrożenia przedmiotu zamówienia, w ramach którego zapewni: - usuwanie usterek i awarii w działaniu Systemu (w tym: oprogramowania, bazy danych, mechanizmów importu, eksportu), - wsparcie techniczne, - nadzór autorski. Szczegółowy opis funkcjonalności Systemu 1) Wyodrębnienie z programu REKORD Użytkowanie wieczyste konkretnych umów lub ich części i import do nowej aplikacji, gdzie zamiast użytkowania wieczystego pojawi się własność. Użytkownik (operator) nowej aplikacji decyduje, które nieruchomości (umowy) podlegają przekształceniu. 2) Nowa aplikacja powinna mieć dostęp do bazy danych pozyskanej z programu Użytkowanie wieczyste i możliwość ich importu w zakresie: ? nr aktu notarialnego, ? data aktu notarialnego, ? nr działki, ? powierzchnia działki, ? nr księgi wieczystej gruntowej, ? nr księgi wieczystej lokalowej, ? wysokość udziału w prawie własności (dawniej w prawie użytkowania wieczystego), ? imię i nazwisko/nazwa właściciela (dawniej użytkownika wieczystego), ? nr PESEL /NIP właściciela (dawniej użytkownika wieczystego), ? adres zamieszkania właściciela (dawniej użytkownika wieczystego), ? wysokości opłaty przekształceniowej ( dawniej opłaty za użytkowanie wieczyste), ? adres nieruchomości/lokalu, 3) Nowa aplikacja powinna zawierać zaimportowane z programu Użytkowanie wieczyste dane: ? nr aktu notarialnego - zaciągnięte z u.w. zakładka Pozycje Edycja przedmiotu użytkowania, ? data aktu notarialnego - zaciągnięte z u.w. zakładka Pozycje Edycja przedmiotu użytkowania, ? nr działki - zaciągnięte z u.w. zakładka Działki, ? powierzchnia działki - zaciągnięte z u.w. zakładka Działki, ? nr księgi wieczystej gruntowej - zaciągnięte z u.w. zakładka Działki, ? nr księgi wieczystej lokalowej - jeśli jest to możliwe to pozyskanie danych z u.w. lub egib - w przeciwnym razie możliwość edycji ręcznej, ? wysokość udziału w prawie własności - zaciągnięte z u.w. zakładka Pozycje Edycja przedmiotu użytkowania, ? imię i nazwisko/nazwa właściciela - zaciągnięte z u.w. zakładka Pozycje Edycja przedmiotu użytkowania, ? nr PESEL/NIP właściciela, ? adres zamieszkania właściciela - zaciągnięte z u.w. zakładka Pozycje Edycja przedmiotu użytkowania, ? adres nieruchomości/lokalu - jeśli jest to możliwe to pozyskanie danych z u.w. lub egib - w przeciwnym razie możliwość edycji ręcznej, ? wysokość opłaty przekształceniowej - opłata za użytkowanie wieczyste w wysokości obowiązującej w 2019 r., w przypadku podwyżki stopniowanej wysokość opłaty obowiązującej w trzecim roku. 4) W nowej aplikacji powinno pojawić się pole "nr sprawy" do ręcznej edycji. 5) W nowej aplikacji powinna być możliwa: a) obsługa sprzedaży, b) automatyczne wyliczanie wysokości opłaty przekształceniowej na nowowprowadzonym właścicielu (w związku kupnem udziału), c) zachowanie historii zmian własnościowych. 6) W nowej aplikacji powinna być możliwość automatycznego przeliczenia opłaty przekształceniowej w drodze waloryzacji zgodnie z zasadami, o których mowa w art. 5 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 7) W nowej aplikacji powinny generować się numery kont indywidualnych w systemie masowych płatności. 8) W nowej aplikacji powinna być możliwość wygenerowania zaświadczeń o przekształceniu użytkowania wieczystego w prawo własności - indywidualnie dla konkretnego właściciela oraz masowo dla całej umowy, z możliwością modyfikacji treści zaświadczenia przez Zamawiającego. Do zaświadczenia powinny być automatycznie zaciągane dane takie jak: ? nr sprawy ? nr działki ? powierzchnia działki ? numer księgi wieczystej gruntowej ? numer księgi wieczystej lokalowej ? wysokość opłaty przekształceniowej ? nr konta indywidualnego ? imię i nazwisko/nazwa właściciela ? adres zamieszkania właściciela Możliwość generowania innych rodzajów korespondencji (np. zawiadomień w związku z nabyciem udziału czy o waloryzacji opłaty przekształceniowej) z automatycznym zaciąganiem danych z aplikacji oraz możliwością modyfikacji treści przez Zamawiającego. 9) W nowej aplikacji powinny generować się przypisy dotyczące opłaty przekształceniowej na kolejny rok, z uwzględnieniem możliwości zaznaczenia wniesienia opłaty jednorazowej za cały okres przekształcenia lub zaznaczenia do jakiej daty wniesiono opłaty (po tej dacie automatyczne generowania przypisów na pozostały okres) a także z uwzględnieniem wysokości udzielonej bonifikaty (możliwość zaznaczenia wysokości % bonifikaty i automatycznego przeliczenia). 10) Nowa aplikacja powinna posiadać funkcję automatycznego przypisywania/odpisywania należności z tytułu opłaty przekształceniowej do systemu Rejestr Opłat. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że zamówienie jest dostępne dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.

II.5) Główny kod CPV: 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 445
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 445 dni, w tym: - dostawa i wdrożenie aplikacji (Systemu) do 80 dni od daty zawarcia umowy, - okres gwarancji - 12 miesięcy (365 dni) od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i wdrożenia przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie "Zbiorcze zestawienie ofert" na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji dostawy i wdrożenia aplikacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-12, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji - Zamawiający wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.