Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Zgorzelec: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DZIELNICY PÓŁNOC
W ZGORZELCU, W REJONIE ULICY LUBAŃSKIEJ ORAZ PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA ZGORZELEC (W REJONIE ULICY lUBAŃSKIEJ)
Numer ogłoszenia: 50820 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, fax 075 77 56 988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgorzelec.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DZIELNICY PÓŁNOC W ZGORZELCU, W REJONIE ULICY LUBAŃSKIEJ ORAZ PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA ZGORZELEC (W REJONIE ULICY lUBAŃSKIEJ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec (w rejonie ulicy Lubańskiej) oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec - Północ (w rejonie ulicy Lubańskiej), który został podzielony na 2 części: Część I. Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec- Północ, w rejonie ulicy Lubańskiej, w zakresie określonym Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 114/07 z dnia 20.11.2007r. Część II. Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec (w rejonie ulicy Lubańskiej), w zakresie określonym Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 113/07 z dnia 20.11.2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec. Obszar objęty zmianami wynosi 8 ha. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec-Północ, w rejonie ulicy Lubańskiej określony jest w art. 15, ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003r., poz. 1587). Wymagana skala części graficznej planu: 1:1000. Zakres projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec-Północ, w rejonie ulicy Lubańskiej obejmuje: a) pozyskanie materiałów geodezyjnych (map) na potrzeby projektu zmiany MPZP z zasobów Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu, b) ustalenie szczegółowego zakresu planu, ocena stanu istniejącego w oparciu o studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec i celów zmiany MPZP, c) analiza wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, z uwzględnieniem obowiązującego planu, d) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, e) sporządzenie projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia obowiązującego studium, f) prezentacja koncepcji zmiany MPZP władzom Gminy, g) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany MPZP, h) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu zmiany MPZP, i) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, j) wprowadzenie zmian do projektu zmiany MPZP, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, k) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o włożeniu projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, l) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany MPZP i w prognozie oddziaływania na środowisko, ł) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany MPZP i prognozy oddziaływania na środowisko, m) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany MPZP, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, n) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany MPZP w niezbędnych zakresach, o) przygotowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia zmiany MPZP wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta, p) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez wojewodę. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (w rejonie ulicy Lubańskiej) powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003r. z późn. zm.). Wymagana skala części graficznej studium: 1:1000. Zakres projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec (w rejonie ulicy Lubańskiej) obejmuje: a) pozyskanie materiałów geodezyjnych (map) na potrzeby projektu zmiany studium z zasobów Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu, b) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia projektu zmiany studium dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, c) analiza wniosków do projektu zmiany studium i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, d) sporządzenie projektu zmiany studium, z uwzględnieniem ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, e) uzyskanie od miejskiej komisji urbanistyczno- architektonicznej opinii o projekcie studium, f) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień projektu studium zgodnie z art. 11, ust. 6, 7, 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003 r. z późn. zm.), g) prezentacja koncepcji projektu zmiany studium władzom Gminy, h) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany studium, i) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, j) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o włożeniu projektu zmiany studium do publicznego wglądu, k) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium, l) przedstawienie Radzie Miasta do uchwalenia projektu studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, ł) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez wojewodę. 4. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany planu i zmiany studium z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmiany planu i studium należą do wykonawcy. 5 Opracowania będą zawierać część tekstową i graficzną, uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 10 i w art. 15 ust. 2 i ust. 3, z uwzględnieniem art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Projekt MPZP winien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003r., poz. 1587). Projekt studium winien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003r. z późn. zm.). Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (standard plików .doc) i rysunków planów w plikach cyfrowych (standard plików .jpg). Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany planu - 4 egz. oprawione + płyta CD b) rysunki zminy planu w skali 1:1000 - 4 egz.(w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD c) rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 5 egz. d) rysunek zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz. e) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. oprawione + płyta CD f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 4 egz. oprawione + płyta CD Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany studium- 4 egz. oprawione + płyta CD b) rysunek zmiany studium w skali 1:1000 - 4 egz (w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD c) rysunek zmiany studium czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz. d) rysunek zmiany studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełniać warunki określone w pkt. 1 i 4. Natomiast warunki określone w pkt. 2 i 3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli potwierdzi spełnianie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania akich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz art. 24 ust. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) d) Zaświadczeń, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczeni Społecznego lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1 a) i d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu , o ktorym mowa w pkt. 4.1 b i c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a)Wykazu osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jak również przedstawienia dokumentów potwierdzających, że osoby którebędą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia, przy czym główny projektant posiadać musi uprawnienia do projektowania w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia i aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Urbanistów b) Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, ,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.co najmniej dwóch wykonanych i zatwierdzonych planów miejscowych lub ich zmian, sporządzonych dla terenów o powierzchni minimum 10 ha lub co najmniej dwóch wykonanych i uchwalonych studiow uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian dla terenów o powierzchni minimum 10 ha , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. UWAGA: W przypadku skladania oferty na obie części zadania w wykazie ująć należy zarówno min. 2 usługi w zakresie wykonanych i zatwierdzonych planów miejscowych lub ich zmian jak i min. 2 usługi w zakresie studiow uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie. 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, posiadania niezbędnego potencjału finansowego, kadrowego, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. TERMIN REALIZACJI WYRAŻONY JAKO ILOŚĆ PEŁNYCH MIESIĘCY OD PODPISANIA UMOWY - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgorzelec.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec ul. Domańskiego 7 , 59-900 Zgorzelec, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DZIELNICY PÓŁNOC W ZGORZELCU, W REJONIE ULICY LUBAŃSKIEJ ORAZ PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA ZGORZELEC (W REJONIE ULICY lUBAŃSKIEJ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Zgorzelec-Północ, w rejonie ulicy Lubańskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. TERMIN REALIZACJI WYRAŻONY JAKO ILOŚĆ PEŁNYCH MIESIĘCY OD PODPISANIA UMOWY - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DZIELNICY PÓŁNOC W ZGORZELCU, W REJONIE ULICY LUBAŃSKIEJ ORAZ PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA ZGORZELEC (W REJONIE ULICY lUBAŃSKIEJ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zgorzelec (w rejonie ulicy Lubańskiej).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. TERMIN REALIZACJI WYRAŻONY JAKO ILOŚĆ PEŁNYCH MIESIĘCY OD PODPISANIA UMOWY - 40
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG wraz z dostawą, instalacją w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- STABILIZACJA I ODTWORZENIE KONSTRUKCJI WIĘŹBY DACHOWEJ W PAŁACU W KUNOWIE
- dostawa funduskamery szerokokątnej z angiografią fluorosceinową
- Sukcesywne dostawy stymulatorów do zabiegów kardiologicznych - depozyt (z opcją kupna na potrzeby własne) oraz użyczenie analizatora i programatora
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.